31
Ara
Yazar: | Okunma: 127.821 | Cevap: 850
Reklam

2013 Adalet Bakanlğı Hatay Adliyesi Zabıt Katibi Alımı adayları bilgi alışverişi başlığı: 2013 yılı Adalet Bakanlığı 2.169 Sözleşmeli, 694 kadrolu zabıt katibi alımlarıyla ilgili bilgi alışverişinde bulunabilir, başvurular, alınacak personel sayıları klavye sınavı ve mülakat sınavıyla ilgili sorular sorabilirsiniz. Hatay Adliyesinde zabıt katipliği sınavına başvuracak tüm adaylara başarılar diliyoruz.

Hatay Adliyesi Zabıt Katipliği Başvuru Sonuçları İçin Tıklayın!

Alınacak Personel: 42 – Toplam Başvuru: 1044

Bu yazı için 850 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: 2013 Katip Adayları  Etiketler: , , , , , , ,
Bu yazı için 850 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. deniz mavisi diyor ki:

    Kimse yok mu?

  2. Hezarfen diyor ki:

    Ben varım :) iskenderun da girmeyi düşünüyorum, Q klavye ile 150-170 arası yazıyorum, şansımızı deneyeceğiz bakalım. Hatay/Kırıkhan lıyım, siz nerede gireceksiniz deniz mavisi ?

  3. Yurdaşen Tanın yurdasen diyor ki:

    dörtyol adliyesi düşünen varmı arkadaşlar

  4. deniz mavisi diyor ki:

    bHezarfen diyorki:

    Ben varım iskenderun da girmeyi düşünüyorum, Q klavye ile 150-170 arası yazıyorum, şansımızı deneyeceğiz bakalım. Hatay/Kırıkhan lıyım, siz nerede gireceksiniz deniz mavisi ?
    Yorumu beğenenler:0

    ben şehir dışından gelicem k.maraştan ..şansım ne kadar bilmiyorum Q klavye ile yazıyorum bende 100-110 arası gidip geliyo ama bakalım inş. kısmetde vardır…

  5. Hezarfen diyor ki:

    deniz mavisi diyorki:

    bHezarfen diyorki:

    Ben varım iskenderun da girmeyi düşünüyorum, Q klavye ile 150-170 arası yazıyorum, şansımızı deneyeceğiz bakalım. Hatay/Kırıkhan lıyım, siz nerede gireceksiniz deniz mavisi ?
    Yorumu beğenenler:0

    ben şehir dışından gelicem k.maraştan ..şansım ne kadar bilmiyorum Q klavye ile yazıyorum bende 100-110 arası gidip geliyo ama bakalım inş. kısmetde vardır…

    Yorumu beğenenler:0

    canını sıkmak gibi olmasın ama arkadaşım yazmanın pek birşey farkedeceğini düşünmüyorum, 90 yazıp paşalar gibi yerleşen kişilerin haberlerini çokça alıyoruz, heryerde torpil dönüyor, iskenderun adliyesinde girmiş bir arkadaş 180-200 arası yazıyor 5. girişim diyor hala alınamamış. Yani bizim iş allaha kaldı, kısmetimizde varsa olur ne diyelim hayırlısı.
    Hakeden kazansın…

  6. muhammed diyor ki:

    adliyesinide daha önce girenlere bir sorum olacaktı

    acaba sınav EKRANDA MI OLUYOR

    YOKSA VERİLEN METİNİ Mİ YAZIYORUZ…

    bir de İMLALI MI yoksa İMLASIZ MI ?

    cevap yazarsanız çok sevinirim..

  7. Hezarfen diyor ki:

    Kırıkhan adliyesinde girecek olan varmı arkadaşlar?

  8. muhammed diyor ki:

    BEN GİREBİLİRİM AMA KESİN BİRŞEY DİYEMEM Hezarfen diyorki:

    Kırıkhan adliyesinde girecek olan varmı arkadaşlar?

    Yorumu beğenenler:0

  9. muhammed diyor ki:

    muhammed diyorki:

    adliyesinide daha önce girenlere bir sorum olacaktı

    acaba sınav EKRANDA MI OLUYOR

    YOKSA VERİLEN METİNİ Mİ YAZIYORUZ…

    bir de İMLALI MI yoksa İMLASIZ MI ?

    cevap yazarsanız çok sevinirim..

    Yorumu beğenenler:0

  10. deniz mavisi diyor ki:

    Hezarfen diyorki:

    deniz mavisi diyorki:
    bHezarfen diyorki:
    Ben varım iskenderun da girmeyi düşünüyorum, Q klavye ile 150-170 arası yazıyorum, şansımızı deneyeceğiz bakalım. Hatay/Kırıkhan lıyım, siz nerede gireceksiniz deniz mavisi ?
    Yorumu beğenenler:0
    ben şehir dışından gelicem k.maraştan ..şansım ne kadar bilmiyorum Q klavye ile yazıyorum bende 100-110 arası gidip geliyo ama bakalım inş. kısmetde vardır…
    Yorumu beğenenler:0
    canını sıkmak gibi olmasın ama arkadaşım yazmanın pek birşey farkedeceğini düşünmüyorum, 90 yazıp paşalar gibi yerleşen kişilerin haberlerini çokça alıyoruz, heryerde torpil dönüyor, iskenderun adliyesinde girmiş bir arkadaş 180-200 arası yazıyor 5. girişim diyor hala alınamamış. Yani bizim iş allaha kaldı, kısmetimizde varsa olur ne diyelim hayırlısı.
    Hakeden kazansın…
    Yorumu beğenenler:1

    torpilde olsa olmasada ben elimdengeleni yapıp giricem b sınava inş. rızkımda var ise hiçbir şey engel olmaz allahın izni ile.. ;)

  11. ergün diyor ki:

    dha önce antakyada giren varmı yaw _ nasıl soruyolar ne soruyolar? genelde hangi metinleri soruyolar.. bi bilgi verirlerse zahmet olmaz..

  12. buket diyor ki:

    hatayda kaç kişi baş vuru yaptı geçen yılbilgisi olan varmı

  13. deniz mavisi diyor ki:

    buket diyorki:

    hatayda kaç kişi baş vuru yaptı geçen yılbilgisi olan varmı
    Yorumu beğenenler:0

    ÇOK BAKAN YOK SANIRIM SİTEYE. ????

  14. Emir diyor ki:

    deniz mavisi diyorki:

    buket diyorki:
    hatayda kaç kişi baş vuru yaptı geçen yılbilgisi olan varmı
    Yorumu beğenenler:0
    ÇOK BAKAN YOK SANIRIM SİTEYE. ????
    Yorumu beğenenler:0

    geçen sene birinden duymuştum hatta bu sitede okumuştum ne kadar doğru bilmiyorum hatayda girmiş sanırım klavyelerin eski olduğundan yakınmıştı baya yanlış bilgiyse k.bkmyın htyda girecek arkadaşlara başarılar.

  15. gülçiçek diyor ki:

    arkadaşlar hatayda yapılacak sınav kağıt üzerinden mi oluyor yoksa ekrandan mı bakılıyor

  16. pelinoz diyor ki:

    arkadaşlar imlaya dikkat ediyorlar mı hiç deneyimli yok mu aramızda?

  17. yusuf diyor ki:

    KENDİ KLAVYEMİZLE GİREBİLİYOMUYUZ ANTAKYADA,GEÇEN YIL İSKENDERUNDA GİRMİŞTİM AMA BİLEN VARMI ACABA???

  18. deniz diyor ki:

    ben varım arkadaşlar antakya adliyesinde giricem 200 –230 arası yazıyorum adanadan geliyoruz arkadaşlarla birlikte varmı başka giren biz adana grubu baya kalabalığız :) )) herkese başarılar

  19. serdem diyor ki:

    biri buraya baksınnnnn… geçen yıllarda hatay da imla varmıydı ?

  20. bayram diyor ki:

    mrb arkadaşlar hatayda girenler kaç kelime yazıyorsunuz?ben maraştan gelicem 180 lerde yazıyorum hatayla ilgili bilgisi olan var mı???