31
Ara
Yazar: | Okunma: 111.870 | Cevap: 2.581
Reklam

2013 Adalet Bakanlğı Denizli Adliyesi Zabıt Katibi Alımı adayları bilgi alışverişi başlığı: 2013 yılı Adalet Bakanlığı 2.169 Sözleşmeli, 694 kadrolu zabıt katibi alımlarıyla ilgili bilgi alışverişinde bulunabilir, başvurular, alınacak personel sayıları klavye sınavı ve mülakat sınavıyla ilgili sorular sorabilirsiniz. Denizli Adliyesinde zabıt katipliği sınavına başvuracak tüm adaylara başarılar diliyoruz.

Denizli Adliyesi Zabıt Katipliği Sınavına Gireceklere İlişkin Liste İçin F Q TIKLAYIN

Alınacak Personel: 39 Toplam Başvuru: 1607

Bu yazı için 2.581 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: 2013 Katip Adayları  Etiketler: , , , , ,
Bu yazı için 2.581 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. kmldnz dedi ki:

    eveett..herkez için hayırlısı artık nediyelim..hak eden kazansın : )

  2. yusuf dedi ki:

    sınav tarihini çok ileri almışlar geçen yıllara göre millet bu sınavı beklior zaten niye böle yapıonuz yaww

  3. ebru dedi ki:

    DENİZLİDEN GİRECEK YOK MU ARKADSLAR NERDESİNİZ ??*

  4. slhyurek dedi ki:

    sınavın ileri tarihte olması aslında iyi olmuş herkez tam anlamıyla hazırlanmış olur herkez için hayırlısı olsun..

  5. naz dedi ki:

    merhaba arkadaşlar bende bu sene denizliden gircem sınava denizlide katiplik sınavı ekrandan mı oluyo yoksa kağıttan mı noktalamaya dikkat ediliyo mu cevap verirseniz çoooook tşk ederim 🙂

  6. songül dedi ki:

    naz diyorki:

    merhaba arkadaşlar bende bu sene denizliden gircem sınava denizlide katiplik sınavı ekrandan mı oluyo yoksa kağıttan mı noktalamaya dikkat ediliyo mu cevap verirseniz çoooook tşk ederim

    Denizli’de geçen yıl ekrandan sordular arkadaşım, bu yıl da aynı olur sanırım.. noktalamaya da dikkat edilmedi diye biliyorum..

  7. naz dedi ki:

    songül diyorki:

    naz diyorki:
    merhaba arkadaşlar bende bu sene denizliden gircem sınava denizlide katiplik sınavı ekrandan mı oluyo yoksa kağıttan mı noktalamaya dikkat ediliyo mu cevap verirseniz çoooook tşk ederim
    Denizli’de geçen yıl ekrandan sordular arkadaşım, bu yıl da aynı olur sanırım.. noktalamaya da dikkat edilmedi diye biliyorum..
    Yorumu beğenenler:0

    tşk ederim songül arkadaşım inş bu senede aynı olur hangi metin çıktığını hatırlıyormusun peki

  8. songül dedi ki:

    naz diyorki:

    songül diyorki:

    naz diyorki:
    merhaba arkadaşlar bende bu sene denizliden gircem sınava denizlide katiplik sınavı ekrandan mı oluyo yoksa kağıttan mı noktalamaya dikkat ediliyo mu cevap verirseniz çoooook tşk ederim
    Denizli’de geçen yıl ekrandan sordular arkadaşım, bu yıl da aynı olur sanırım.. noktalamaya da dikkat edilmedi diye biliyorum..
    Yorumu beğenenler:0

    tşk ederim songül arkadaşım inş bu senede aynı olur hangi metin çıktığını hatırlıyormusun peki

    Yorumu beğenenler:0

    Atatürk’ün ideali milletin kendi kendisini idare etmesiydi diye başlayan metin var o çıktı geçen yıl, denizli adliyesi genellikle zor metinleri soruyor..

  9. osman dedi ki:

    komisyon aynımı arkadaşlar bilen varmı

  10. kmldnz dedi ki:

    geçen sene trampa çıkmadı mı ben öyle biliyorum sanki..
    bide geçen sene 49 diye sayı verilmişti ama 64 kişi alındı bu sene aynı şekilde olur diye umutlanıyorum..

  11. ebru dedi ki:

    arkadaşlar komısyon her yıl değişiyormu kı ?* ve gecen sene ve onfan oncekı sene sorduklarını tekrar sorarlar mı işte medeniyet yolunda ferdın fıkrı turk dılının özündeki dıye metinler 2011 yılında sözleşmeli kadrolu ceza evi katıplığınde cıkmı tekrardan aynısını sorarlar mı sızce ?**

  12. kmldnz dedi ki:

    pek sanmıyorum soracaklarını..
    o değil de denizliden baya iyi yazanlar var işimiz biraz zor olacak gibi hayırlısı bakalım..

  13. ttuba dedi ki:

    ilk defa gireceğim sınava f klavyeye gececeğim geçmelimiyim yoksa qda hızlanmalı mıyım?denizliden girecekler haberleşelim yardımlaşalım lutfen

  14. songül dedi ki:

    kmldnz diyorki:

    geçen sene trampa çıkmadı mı ben öyle biliyorum sanki..
    bide geçen sene 49 diye sayı verilmişti ama 64 kişi alındı bu sene aynı şekilde olur diye umutlanıyorum..

    Trampa önceki yıl çıktı diye hatırlıyorum ben ama sonuçta zor metinler çıkıyor…

  15. yağmur dedi ki:

    iki yılda bir değişiyor diye biliyorum ebru diyorki:

    arkadaşlar komısyon her yıl değişiyormu kı ?* ve gecen sene ve onfan oncekı sene sorduklarını tekrar sorarlar mı işte medeniyet yolunda ferdın fıkrı turk dılının özündeki dıye metinler 2011 yılında sözleşmeli kadrolu ceza evi katıplığınde cıkmı tekrardan aynısını sorarlar mı sızce ?**
    Yorumu beğenenler:0

  16. yağmur dedi ki:

    49 asıl diğerleri yedekti arkadaşımkmldnz diyorki:

    geçen sene trampa çıkmadı mı ben öyle biliyorum sanki..
    bide geçen sene 49 diye sayı verilmişti ama 64 kişi alındı bu sene aynı şekilde olur diye umutlanıyorum..
    Yorumu beğenenler:0

  17. yağmur dedi ki:

    arkadaşlar geçen sene mülakata kalan varmı neler sordular

  18. seref dedi ki:

    yağmur diyorki:

    arkadaşlar geçen sene mülakata kalan varmı neler sordular
    Yorumu beğenenler:0

    mülakata 90 kelimeyi yazamasa almıyolarmı

  19. minemonic dedi ki:

    90 kelimeyi geçen herkesi mülakata alıyorlar arkadaşım.

  20. yağmur dedi ki:

    hayır almıyorlar arkadaşın net 90 kelime yazman lazımseref diyorki:

    yağmur diyorki:
    arkadaşlar geçen sene mülakata kalan varmı neler sordular
    Yorumu beğenenler:0
    mülakata 90 kelimeyi yazamasa almıyolarmı
    Yorumu beğenenler:0