31
Ara
Yazar: | Okunma: 23.720 | Cevap: 562
Reklam

2013 Adalet Bakanlğı Ceyhan Adliyesi Zabıt Katibi Alımı adayları bilgi alışverişi başlığı: 2013 yılı Adalet Bakanlığı 2.169 Sözleşmeli, 694 kadrolu zabıt katibi alımlarıyla ilgili bilgi alışverişinde bulunabilir, başvurular, alınacak personel sayıları klavye sınavı ve mülakat sınavıyla ilgili sorular sorabilirsiniz. Ceyhan Adliyesinde zabıt katipliği sınavına başvuracak tüm adaylara başarılar diliyoruz.

Ceyhan Adliyesi Zabıt Katipliği Sınavına Katılacaklara İlişkin liste İçin TIKLAYIN!

Alınacak Personel: 10 – Toplam Başvuru: 309

Bu yazı için 562 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: 2013 Katip Adayları  Etiketler: , , , , ,
Bu yazı için 562 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. Onur diyor ki:

    alım çok az burada.. Bi ton kişi girecek ins torpil sözkonusu olmaz

  2. SADIKBORAN diyor ki:

    evet çok az. oldukça fazla giren sayısı

  3. muhammed diyor ki:

    adliyesinide daha önce girenlere bir sorum olacaktı

    acaba sınav EKRANDA MI OLUYOR

    YOKSA VERİLEN METİNİ Mİ YAZIYORUZ…

    bir de İMLALI MI yoksa İMLASIZ MI ?

    cevap yazarsanız çok sevinirim..

  4. onur diyor ki:

    Orası belli değil.. Komisyon Sınavdan önce açıklıyo.. Bazende Sınavda karşılaşıyorsun nasıl olacağını..muhammed diyorki:

    adliyesinide daha önce girenlere bir sorum olacaktı

    acaba sınav EKRANDA MI OLUYOR

    YOKSA VERİLEN METİNİ Mİ YAZIYORUZ…

    bir de İMLALI MI yoksa İMLASIZ MI ?

    cevap yazarsanız çok sevinirim..

    Yorumu beğenenler:0

  5. KatipAdayı diyor ki:

    Bende Ceyhanda ikamet ediyorum. Başka yerde girsemmi diye düşünüyorum. Çünkü nerdeyse 5 arkadasımın adliyede tanıdığı var. bize sıra gelmez haksızlık döner diye düşünüyorum.

  6. tolga diyor ki:

    :D :D benimde tanıdık var nasıl olacak bu iş daha büyük bir tanıdık mı bulalım şimdi :D : D kader kısmet şaka bir yana da yazıp çıkarız ceyhanda girenleri boşver … başka yerlerden gelecekler … niye geliyorlar bu ceyhanaa ben hiç anlamıyorum :D ben gitmek için ölürüm ya

  7. KatipAdayı diyor ki:

    abooo Yandık o zaman herkezin tanıdığı varsa :D . Kısmet yani olursa olur olmazsa olmaz.. Ama olmasını çok istiyorum..

  8. ceyhan diyor ki:

    ceyhanda girecek arkadaşlar herkes kpss puanını yazsın

  9. Lamer diyor ki:

    Emrin olur !ceyhan diyorki:

    ceyhanda girecek arkadaşlar herkes kpss puanını yazsın

    Yorumu beğenenler:0

  10. ceyhankatip diyor ki:

    bende ceyhan girmeyi düşünüyorum.puanım 74

  11. ceyhan diyor ki:

    Lamer diyorki:

    Emrin olur !ceyhan diyorki:
    ceyhanda girecek arkadaşlar herkes kpss puanını yazsın
    Yorumu beğenenler:0

    Yorumu beğenenler:0

    söylemiceksen konuşmayacaksın

  12. sadıkbrn diyor ki:

    87.8 kpss puanım var 165 kelime yazabiliyorum.

  13. ceyhanlee diyor ki:

    Lise mezunumusun ? sadıkbrn diyorki:

    87.8 kpss puanım var 165 kelime yazabiliyorum.

    Yorumu beğenenler:1

  14. ceyhan diyor ki:

    sadıkbrn diyorki:

    87.8 kpss puanım var 165 kelime yazabiliyorum.
    Yorumu beğenenler:1

    süpermiş puanın inş olur

  15. KatipAdayı diyor ki:

    kardes 87.8 Puan Lise’den mi kpss e girdin. Yoksa önlisans mı.. Ben önlisans puanım 72.xXx

  16. Feyizli diyor ki:

    Artık eskisi gibi değil. Gerçekten çok zor oldu ceyhanda kazanmak.. İmkansız hale geldi.. Giren kişi sayısı oldukça fazlalaştı. Bu sene patlama olacak.. Bildiğim herkez giriyor

  17. ceyhan diyor ki:

    Feyizli diyorki:

    Artık eskisi gibi değil. Gerçekten çok zor oldu ceyhanda kazanmak.. İmkansız hale geldi.. Giren kişi sayısı oldukça fazlalaştı. Bu sene patlama olacak.. Bildiğim herkez giriyor
    Yorumu beğenenler:0

    aynen ankaradan gelecek beş altı kişi varmış başvuru için

  18. EpRuLi diyor ki:

    2-3 Kişilik yer kalıyor bizede.. 2 3 kişi için bir sürü kişi başvuracak onda da kaybedeceğiz yine. Adalet neden olmuyor ya

  19. ONURRRRRRRR diyor ki:

    Çalışmalar nasıl gidiyor kaç yazıyorsunuz & Kpss puanınız+ puan türünüz.. & Hangi klavye ile gireceksiniz bilgi verirmisiniz..

  20. Emine diyor ki:

    Biliyorum bu yıl yine bizi eleyecekler. başka yerdemi girsem arkadaşlar yol gösterirmisiniz lütfennnnnnnnnnn