e
sv

Üsküdar Adliyesinde kadrolu ve sözleşmeli katiplik sınavına girenler buraya

626 Okunma — 07 Şubat 2011 08:30
avatar

  • e 0

    Mutlu

  • e 0

    Eğlenmiş

  • e 0

    Şaşırmış

  • e 0

    Kızgın

  • e 0

    Üzgün

Selam arkadaşlar,ben üsküdar adliyesinin açmış olduğu hem kadrolu hem sözleşmeli zabıt katipliği uygulama sınavlarına girdim, kadrolu sınavda 127 sözleşmeli de 159 kelime yazdım. Üsküdarda giren arkadaşlar bu başlık altında toplanırsa sevinirim. 07/02/2011