e
sv

Üsküdar Adliyesi Başlama Tarihi Belli Oldu

616 Okunma — 31 Mart 2011 09:36
avatar

  • e 0

    Mutlu

  • e 0

    Eğlenmiş

  • e 0

    Şaşırmış

  • e 0

    Kızgın

  • e 0

    Üzgün

Slm tüm katip ve katip adayı arkadaşlar. Ben Üsküdar Adliyesinde Sözleşmeli Zabıt Katipliğini kazanmıştım. Yalnız mevcut çalıştığım kurumda 6 yıllık tazminatımı kendim ayrıldığım için alamamamdan dolayı Adliyeye hakkımdan feragat dilekçesi verdim.Bugün adliyeden aradılar.evraklarınızı bakanlığa göndereceğiz Nisan sonu 1 Mayıs işbaşı yapacaksınız diye.  Son kararınız mı gelmiyormusunuz diye sordular. Ben ise gideceğimi söyledim. Tüm arkadaşlara sonsuz sevgiler.

etiketlerETİKETLER
Üzgünüm, bu içerik için hiç etiket bulunmuyor.