e
sv

On Parmak Klavyede Hızı Arttırmak…

669 Okunma — 22 Kasım 2010 17:09
avatar

  • e 0

    Mutlu

  • e 0

    Eğlenmiş

  • e 0

    Şaşırmış

  • e 0

    Kızgın

  • e 0

    Üzgün

Merhaba,  yaklaşık 1 yıldır F klavye kullanıyorum. Şuanda 130-150 arasında sayıp duruyorum. 140’larda saplanıp kaldım. Son 3-4 aydır bu şekilde. Ne yaptıysam bir türlü klavyede yazma hızımı arttıramıyorum. Sizce ne yapmalıyım. Ne çalışmalıyım, nasıl çalışmalıyım. Tecrübeli arkadaşlar, yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkürler…