Merhaba, yaklaşık 1 yıldır F klavye kullanıyorum. Şuanda 130-150 arasında sayıp duruyorum. 140’larda saplanıp kaldım. Son 3-4 aydır bu şekilde. Ne yaptıysam bir türlü klavyede yazma hızımı arttıramıyorum. Sizce ne yapmalıyım. Ne çalışmalıyım, nasıl çalışmalıyım. Tecrübeli arkadaşlar, yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkürler…
Yorum Yaz