Reklam

Yargıtay katiplik sınavıYargıtay Başanlığından yapılan açıklamaya göre zabıt katipliği için klavye sınavları f klavye ile katılacaklar için 24 Aralık 2012, q klavye ile sınava katılacaklar için ise 25 Aralık 2012 de yapılacak. Alınacak 35 zabıt katibi kadrosuna toplam 5846 başvuru yapıldı. Klavye uygulama sınavında adaylara yazılı metin verilecek ve noktalamalara, büyük küçük harfe dikkat edilmesi istenilecek.

F/ Q klavye durumuna göre sınava girecek adayların sınav gün ve saatine ilişkin alfabetik listeye ulaşmak için aşağıdaki linklere tıklayınız.
Sınav Listesi (F Klavye)
Sınav Listesi (Q Klavye)
Zabıt Katibi Red Listesi

En son yapılan Yargıtay Zabıt Katibi Alımı başlığına ulaşarak adayların tecrübelerinden faydalanmak için tıklayın.

SINAV YERİNE ULAŞIM

ADRES: Ehlibeyt Mahallesi 1242.Cadde (Eski 5.Cadde) No:34 Balgat/ANKARA

ULAŞIM BİLGİLERİ: Ulus’tan Ulaşım: Gençlik Parkının karşısından Ulus-Balgat Minibüsleri veya 301 ve 302 Nolu Balgat Otobüsleri

Kızılay’dan Ulaşım: Güvenpark dolmuş duraklarından Kızılay Balgat Çiğdem Mah. Minibüsleri veya 143 ve 153 Nolu Balgat Otobüsleri

Tüm Zabıt Katibi adaylarına başarılar.

Bu yazı için 1.536 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Katip Alımları  Etiketler: , , , , , ,
Bu yazı için 1.536 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. Murrattt taruM32 dedi ki:

    ISPARTADAKİ HEMŞERİLERİME BAŞARILAR DİLİYORUM. İYİ OLAN HAKEDEN KAZANSIN.

  2. selimdis dedi ki:

    Arkadaşlar geçen yıl çıkan metni bilen varmı?

  3. Caner Çakmak Giresun dedi ki:

    Oleeeeyy be 😀 sonunda!!! Bir sınava girelim artık parmaklarımızın pası silinsin:D

  4. ortamkaynak dedi ki:

    25’inde sınava giriyorum arkadaşlar. Yardıma ihtiyacı olan varsa elimizden geleni yaparız. nasıl olsa angara bebesiyiz. başarılar cümleten.

  5. hera dedi ki:

    ya arkadaşlar el ile yazıda mı noktalamalara dikkat edecekler yoksa pc yazısı sırasında mı buna bir açıklık getirebilir misiniz????

  6. ktp17 dedi ki:

    Herkesehayırlıı uğulu olsun başarılar dilerim…

  7. hera dedi ki:

    sen gir başarılı ol işe başla biz senden olmadı seneye yardım isteriz dostum:)))))

    ortamkaynak diyorki:

    25′inde sınava giriyorum arkadaşlar. Yardıma ihtiyacı olan varsa elimizden geleni yaparız. nasıl olsa angara bebesiyiz. başarılar cümleten.

    Yorumu beğenenler:0

  8. Caner Çakmak Giresun dedi ki:

    Arkadaşlar el ile yazma ne? Ben hiç öyle bir şey duymamıştım açıklar mısınız?

  9. esen dedi ki:

    arkadaşlar ben ilanda el yazısı ile ilgili bir bilgi göremedim siz nereden duydunuz bilgi verirseniz sevinirim 🙂

  10. esen dedi ki:

    geçen yıl bir dk da 30 sözcükte öle birşey varmış benim girdiğim de 3kd. lık sınavda yoktu ilanda da yok sanki

  11. FARUK dedi ki:

    arkadaşlar imla kurallarına da mı dikkat edilcek

  12. ömer dedi ki:

    arkadaşlar sınav giriş belgesi felan var mı ilk defa giriyorum bilgisi olan varsa paylaşır ise sevinirim

  13. hera dedi ki:

    geçen sene sürpriz olarak yaptırmışlar ancak pc yazısında noktalamalara dikkat ettirmemişler ayrıca geçen sene metin aynı buradaki 3 dakikalık testteki gibi pc de yazıyormuş bu sene açıklamada yazılı metin verilecek yazıyor hönk hönk birisi acilen aydınlatsın :))))))
    esen diyorki:

    geçen yıl bir dk da 30 sözcükte öle birşey varmış benim girdiğim de 3kd. lık sınavda yoktu ilanda da yok sanki

    Yorumu beğenenler:0

  14. hera dedi ki:

    hayır sadece kafa kağıdınla gidiyorsun:))) sınav saatinden yarım saat önce orada olman senin için iyi olur

    ömer diyorki:

    arkadaşlar sınav giriş belgesi felan var mı ilk defa giriyorum bilgisi olan varsa paylaşır ise sevinirim

    Yorumu beğenenler:0

  15. Mustafa Arıöz dedi ki:

    el yazısı nerden cıktı kardeşim klavyedeki metinde hepsi var yani imlalı sınav olcak

  16. Mustafa Arıöz dedi ki:

    eğer hem kağıttan hemde imlalı olursa hiç ankaraya gelmeym ben ama ekrandan olursa harika olur:) adamsın katipler .net:D

  17. bilal konya dedi ki:

    yaw bu imla kuralı nerden çıktı ben imlasız çalıştım imlalı hayatta yazamam 90 ı ne olacak şimdi giren arkadaşlar bişey diyin yawww hera diyorki:

    hayır sadece kafa kağıdınla gidiyorsun:))) sınav saatinden yarım saat önce orada olman senin için iyi olur
    ömer diyorki:
    arkadaşlar sınav giriş belgesi felan var mı ilk defa giriyorum bilgisi olan varsa paylaşır ise sevinirim
    Yorumu beğenenler:0

    Yorumu beğenenler:0

  18. hera dedi ki:

    c- Meslek liselerinde okutulan daktilografi ders kitabından veya daha önce yayınlanmış her hangi bir
    eserde yer alan yazı parçasından seçilip yazılı olarak verilen bir metinden bilgisayar ile yanlışsız vuruş
    hesabı yapılmadan üç (3) dakikada en az doksan (90) kelime yazmak. (Vuruş hesabı yapılmadan üç (3)
    dakikada yanlışsız olarak en az doksan (90) kelime yazamayan adaylar mülakat sınavına
    alınmayacaklardır.) yeterli mi sizce başvuru şartlarında yazıyor!!!

  19. hera dedi ki:

    ve başvuru şartında hiç noktalamalara dikkat edilecektir diye bir yazı yok bunu sonradan söylemeleri çok saçma neyse hayırlısı

  20. Mustafa Arıöz dedi ki:

    sınav metinlerini bilmek gerekir inşallah pc ekranındadır metinler.. ankaranın ayazından ellere dikkat 🙂