Reklam

Arkadaşlar metnin anlam bütünlüğünden dolayı ankaradan iptal olayı olabiliyor artık bunu hepimiz biliyoruz, ama herkes kendinden korkuyor. Katiplik sınavına girenlerin içinde sadece biz mi bu kadar yanlış yazdık bunu birbirimizle paylaşırsak genel anlamda tek başımıza olmadığımızı görür belki bir nebze rahatlarız diye düşünüyorum. Ben 122 kelime yazmıştım 26 yanlışım vardı sanırım %20 filan yapıyor. Siz kaç doğru kaç yanlış yazmıştınız arkadaşlar paylaşabilir misiniz?

Bu yazı için 128 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Bilgi Alışverişi  Etiketler:
Bu yazı için 128 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. musti diyor ki:

    Ben 106 Doğru 0 Yanlışla Sözleşmeli kazandım… Yalnız benim bildiğim Yanlış Sayısı Doğru Sayısının %40′ı ve daha üzeri olursa iptal oluyor.. Örneğin toplamda 168 yazdın.. 120 doğru “48 Yanlış” (buda %40′a tekabil ediyor) veya 48′in üzerinde yanlış yazılırsa iptaL oLuyor.. yani bu benim biLdiğim.. Birde satır atLamaLarı iptaLe sebep sonuçta anLam bütünLüğünü bozuyor.

  2. ali diyor ki:

    musti arkadaş geçen de biri yazmış buna benzer bir şeyi

    siz hesap kitap bilmiyonuz mu yaa.168 in %40 ı 67,2 dir.168 bölü 10,çarpı 4,bu kadar basit

    168 de 67 yanlış yaparsan iptal kapsamına girer yani

  3. dacer diyor ki:

    ali bey bir şey sormak istiyorum
    şimdi satır atlamak ve metnin anlam bütünlüğünü bozmak diyor ya ilanda
    ben satır atlamadım ama kelimelerimin bazıları bitişik yazılımştı boşluk tuşu bozuk olduğu için
    bende çok dikkat edemedim kaç tane bu şekilde aynı satıra denk geldiğini
    sadece 3 yanlışım vardı ama bu bitişik kelimelerde yanlış sayılmış ve yanlış sayım 26 ya çıkmıştı oda %20 yapıyor
    eğer bu bitişik kelimelerin birkaçı aynı satıra denk geldiyse metnin anlam bütünlüğü bozulmuş olurmu
    cevabınız için şimdiden teşekkürler

  4. kenoo diyor ki:

    Gerildim kaldım resmen ya 134 kelime yazdım toplamda 130 netim var 4 yanlışım var güvenlik soruşturması ile ilgili bi çekincem yok ailede problemli insan yok ama insan genede beklemekten geriliyor açıklansada en azından içimiz rahatlasa iştende ayrıldım şimdi geziyorum eğleniyorum ama ya olmazsa düşüncesi bitiriyor herşeyi…

  5. dacer diyor ki:

    kenoo,
    hepimiz kendimizden eminiz ama nedense acabaları bitiremiyoruz beynimizde
    artık açıklansanda sinir harbi yaşamaktan kurtulsak

  6. yunus1616 diyor ki:

    bende 119 yazdım 2 yanlışım var ! ! yanlış saysının % 40 ın üzerinde olmaması lazım diye biliyorum bende arkadaşlar herkes için hayırlısı olsun bakalaım bekleyelim mevlam neyler neylerse güzel eyler

  7. ceri diyor ki:

    ya burda hala 2 yanlış %40 edermi diye soran arkadaşlara soruyorum. siz kpss yi nasıl kazandınız? daha bir sayının yüzdesini hesaplayamıyorsunuz :S

  8. dacer diyor ki:

    ceri öyle bir soru soran göremedim kim sormuş!

  9. hatice diyor ki:

    arkadaşlar çokgerilmişsiniz belli sormayın bende aynen öyleyim bende bakırköyü kazandım ama acaba acaba kafayı yiyorum sevinemiyoruz bile farkındamısınız ben bu kısmını bilseydim kimseye duyurmazdım diyorum sevindik duyurduk hayda şimdi bekle bekle psikopata bağlandık yazdılanları bile yanlış anlar olduk bende sayfaya baktım 2 yanlış %40 edermi diye bir soru yok Allah yardımcımız olsun..

  10. Cezaevi katibi diyor ki:

    Arkadaşlar geçen hafta ve bugün silivi adliyesini aradım ve Ankara da klavye sınav metinleri tekrar sayılacakmı diye sordum komisyondaki görevli Ankara saymıyo metinleri sadece komisyon sayıyor dedi.Yani gerilmeye gerek yok Ankara ya metinler gönderilmiyor bu metinleri okuduğu falan yok.

  11. dacer diyor ki:

    cezaevi katibi bende kendi komisyonumuza sordum evet bakanlıktata incelenecek dedi
    yahu artık onlarda bizim sorularımızdan sıkıldı da bizim canımızı mı sıkmaya çalışıyorlar acaba
    ankarayı arayıp soran arkadaşlarda olmuş inceleniyormuş diğer sayfalarda yazılanlardan okudum bende

  12. dacer diyor ki:

    inşallah dediğin gibidir cezaevi katibi bizde öyle olmasını istiyoruz

  13. Cezaevi katibi diyor ki:

    Dacer arkadaşım bende bu konudan dolayı strese girmiştim geçen hafta aradım okunmadığı söylenince bir nebze olsun rahatladım ama içimde yine bir tedirginlik vardı bugün yine aradım farklı biri çıktı komisyonda ve oda aynı cevabı verdi Bakanlığın işi yok metinlerimi tekrar sayacaklar komisyona karşı güvensizlik durumu doğurur bu.

  14. dacer diyor ki:

    ay süperr ya !
    ama neden bana öyle dediki
    geçen senelerde incelenmiş ve bakanlıktan bir çok iptal olayı olmuş yani komisyon onaylamış ama bakanlık iptal etmiş
    birde bayan dediki öyle bir şey olursa biz size döneriz dedi sanki çok iyi bir şey için dönecekmiş gibi :)
    Allahım inşallah dediğiniz gibidir içimdeki kıpırtı durdu valla siz böyle deyince

  15. Cezaevi katibi diyor ki:

    Dacer siz nereyi kazandınız

  16. dacer diyor ki:

    bolu
    ama hala kazandım diyemiyorum ya çok huzursuzum huzursuzluğum da yanlışlarım acaba aynı satıra denk geldimi diye düşünmekten
    iptallik yanlış sayım yok ama aynı satıra denk geldimi geldiyse anlam bütünlüğü bozulmuşmudur
    vs

  17. Cezaevi katibi diyor ki:

    Bence bu tür düşünceleri kafanıza takarak kısa süreli tatilinizi zehir etmeyin.Kısmetinizde varsa zaten bunun önüne kimse geçemez.Herşeyin hayırlısı…

  18. emir diyor ki:

    arkadaşlar bu güvenlik soruşturmasında ailede sabıka kaydı olup olmadığını araştırıyorlar mı yoksa buna, aile fertlerinden biri bankalarda icra takibine düşmüş olanlarıda kapsıyor mu bunu çok merak ediyorum, birde askerliğikte kaçak görünür olmak bu araştırmayla ortaya çıkıyor mu bunlar araştırmaya olumsuz bir sonuç doğurur mu?

  19. musabasiti diyor ki:

    arkadaşlar metınler ankarada tekrar okunuyor geçen seneki iptallerden dolayı tüm komisyonlar daha titiz davranıyor bu sebeple kelime sayarken çok dikkatli sayıyorlar zaten çünkü bir evrakın geri gelmesi onların işine de gelmez hem eleman ihtiyaçları var yani kelime sayısını takmayın ankara komisyonun saydığından fazla saymaz.

  20. izmircezakatibi diyor ki:

    cezaevi katibi…sen nerden girmiştin? Bende izmirden kazandım cezaevi katipliğini ama yaklaşık bir ay oldu daha ne ses var ne deseda…ayın dördünde gitmiş diyorlar evraklar ankaraya…Ankarada dosyaların incelenmesine gelince arkadaşlar inceliyorlar benim çok yakın bir akrabam bu yüzden elendi burda komisyon 91 saydı ankaraya gitti 89 çıktı…ama onun dışındakileri kolay kolay elemezler…hayırlısı ya…

1 2 3 7