e
sv

Yeni başlayan katiplerin temmuz zammı ile birlikte ne kadar maaş alması gerekiyor?

647 Okunma — 24 Temmuz 2012 00:26
avatar

  • e 0

    Mutlu

  • e 0

    Eğlenmiş

  • e 0

    Şaşırmış

  • e 0

    Kızgın

  • e 0

    Üzgün

Arkadaşlar ben bu yıl alımlarda kazanan sözleşmeli katiplerdenim daha önce konuşulan maaşlara göre benim maaşım yanlış hesaplanıyor kanısına vardım. Acaba bana yardımcı olabilecek arkadaş var mı ? Temmuz 15 de 1550 tl yatmış hesabıma. Lise mezunu bekar sözleşmeliyim. Aldığım maaş doğru mu yoksa yanlışlıklar var mı ? Bu konuda bana yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa bir zahmet bir an önce yazarlarsa bende bir an önce düzelttirme şansı bulurum arkadaşlar. Şimdiden teşekkür ederim.