e
sv

Aydın Adliyesinden Kocaeli yada Sakarya Adliyesine Becayiş Yapmak İstiyorum

619 Okunma — 21 Haziran 2012 00:55
avatar

  • e 0

    Mutlu

  • e 0

    Eğlenmiş

  • e 0

    Şaşırmış

  • e 0

    Kızgın

  • e 0

    Üzgün

1 yıldır sözleşmeli katip olarak çalışıyorum, eş tayiniyle gidemediğim için becayiş yapmak istiyorum, buralar gerçekten çok güzel yerler, ilgililere duyurulur.. İlgilenenler konu altından iletişim bilgilerini yazabilir.