Reklam

Merhaba arkadaşlar zabıt katipliği göreve başlama  sürenin uzaması beni çok yordu herkes gez dolaş diyor ama sürekli aklıma kötü şeyler geliyor. Merak ettiğim ne olursa zabıt katipliği yazılı ve sözlü sınavını kazananlar geri çevrilir? Adalet Bakanlığı’nda kazananlarla ilgili ne tür kontroller yapılıyor? Daha önce bu durumla karşılaşanlar veya bilgisi olanlar var mı? Bu arada evrakı onaylanıp göreve çağrılanlar da yazarsa iyi olur.


Dikkat: Sitemizde yayınlanan yazıların tüm hakları saklıdır. Yazıların tamamen veya kısmen kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. İhlal eden siteler ve yöneticileri hakkında Ankara C. Başsavcılığında yasal takip başlatılmaktadır.


Bu yazı için 197 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Bilgi Alışverişi  Etiketler: , ,
Bu yazı için 197 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. katipler neredesiniz says:

    İnşallah kimsede böyle bir durum oluşmaz.

  2. E_L_I_F says:

    katipler neredesiniz diyorki:

    İnşallah kimsede böyle bir durum oluşmaz.

    İNŞALLAH

  3. Baysuvar says:

    Kazanan arkadaşlar siciliniz temizdir ki yoksa komisyon bunu göz önünde bulundurur ki geçmişiniz mülakatı da zaten korkmayın niye aranmıyoruz diye de sıkıntı etmeyin kendinize… en geç haziran başına EvelAllah hepiniz iş başı yaparsınız…

  4. SADIK says:

    fetocu olmadığın anlaşılırsa elenirsin bu kadar basit. ben kaybettim çünkü torpilim yoktu. torpille girmek istemiyorum çünkü kazanılan para haram.

  5. katip says:

    Ben Boyabat Adliyesinde resmi olarak başladım bu ay maaşımı alacağım inşallah

  6. Emrah says:

    Kazanan arkadaşlar sıkıntı etmeyin. Çağırılırsınız kimin iptal olmuş bu zamana kadar kazandıktan sonra iyice gezin dolaşın tatil yapın. Merak etmeyin ben 3 ay da çağırılmıştım. Başladıktan sonra tatil ne zaman gelecek diye sıkıntı edersiniz

  7. barış ünlü says:

    katip diyorki:

    Ben Boyabat Adliyesinde resmi olarak başladım bu ay maaşımı alacağım inşallah

    ilk izlenimlerin nasıl meslekle ilgili?_

  8. hgokhan_71 says:

    Arkadaşlar hiç aklınıza kötü şeyler getirmeyin.Siz kazanmışsınız ALLAH ın izniyle göreve de çağrılacaksınız.Darısı Biz kazanamayanların başına.

  9. melike says:

    nasıl peki katip arkadaşım işinden memnun musun bize yeni başlayan bir katip olarak izlenimlerini paylaşır mısın biraz teşekkürler şimdiden…

    katip diyorki:

    Ben Boyabat Adliyesinde resmi olarak başladım bu ay maaşımı alacağım inşallah

  10. katip says:

    bakanlıkta yazdığınız kelimeler tekrardan kontrol ediliyor, anlam bütünlüğüne bakılıyor, güvenlik araştırması yapılıyor ancak bu evine gitmek falan gibi değil, artık bütün güvenlik araştırmaları sistem üzerinden yapılıyor, öncedenmiş o evine jandarma, polis gelip araştırma yapması, sonra evrakların eksiksiz olup olmadığına bakılıyor, yani yazınız iyiyse ve temiz bir geçmişe sahipseniz bir şekilde başlarsınız allahın izniyle, başarılar…

  11. ahmet says:

    SADIK diyorki:

    fetocu olmadığın anlaşılırsa elenirsin bu kadar basit. ben kaybettim çünkü torpilim yoktu. torpille girmek istemiyorum çünkü kazanılan para haram.

    bence yanlış düşünüyosun sadık torpil bahane allah kısmet etmedikten sonar torpilin olsa nolur olmasa nolur veya allah kısmet etmişse seni oradan kimse eleyemez yani bu kazananların kaderi ve kazanamayanların kaderi budur arkadaşım.yanlış bi yaklaşım herşey kader kısmet işi bunu böyle düşünürsek insanın içi baya bi rahatlıyor…

  12. ercan says:

    katip diyorki:

    bakanlıkta yazdığınız kelimeler tekrardan kontrol ediliyor, anlam bütünlüğüne bakılıyor, güvenlik araştırması yapılıyor ancak bu evine gitmek falan gibi değil, artık bütün güvenlik araştırmaları sistem üzerinden yapılıyor, öncedenmiş o evine jandarma, polis gelip araştırma yapması, sonra evrakların eksiksiz olup olmadığına bakılıyor, yani yazınız iyiyse ve temiz bir geçmişe sahipseniz bir şekilde başlarsınız allahın izniyle, başarılar…

    evrakta bi hata varsa komisyonun gözünden kaçmışsa ne oluyor acaba bi bilginiz varmı?

  13. barış ünlü says:

    ercan diyorki:

    katip diyorki:

    bakanlıkta yazdığınız kelimeler tekrardan kontrol ediliyor, anlam bütünlüğüne bakılıyor, güvenlik araştırması yapılıyor ancak bu evine gitmek falan gibi değil, artık bütün güvenlik araştırmaları sistem üzerinden yapılıyor, öncedenmiş o evine jandarma, polis gelip araştırma yapması, sonra evrakların eksiksiz olup olmadığına bakılıyor, yani yazınız iyiyse ve temiz bir geçmişe sahipseniz bir şekilde başlarsınız allahın izniyle, başarılar…

    evrakta bi hata varsa komisyonun gözünden kaçmışsa ne oluyor acaba bi bilginiz varmı?

    komisyonun göznden kaçmaz evrak eksikliği benim lise diploması eksikmiş beni aradılar lise diplomasını gönder diye bende yolladım sıkıntı olmaz yani komisyonun gözünden kaçmaz bence

  14. ercan says:

    barış ünlü diyorki:

    ercan diyorki:

    katip diyorki:

    bakanlıkta yazdığınız kelimeler tekrardan kontrol ediliyor, anlam bütünlüğüne bakılıyor, güvenlik araştırması yapılıyor ancak bu evine gitmek falan gibi değil, artık bütün güvenlik araştırmaları sistem üzerinden yapılıyor, öncedenmiş o evine jandarma, polis gelip araştırma yapması, sonra evrakların eksiksiz olup olmadığına bakılıyor, yani yazınız iyiyse ve temiz bir geçmişe sahipseniz bir şekilde başlarsınız allahın izniyle, başarılar…

    evrakta bi hata varsa komisyonun gözünden kaçmışsa ne oluyor acaba bi bilginiz varmı?

    komisyonun göznden kaçmaz evrak eksikliği benim lise diploması eksikmiş beni aradılar lise diplomasını gönder diye bende yolladım sıkıntı olmaz yani komisyonun gözünden kaçmaz bence

    inşallah kardeşim bencede kaçmaz ama insan ister istemez düşünüyo :)

  15. barış ünlü says:

    ercan diyorki:

    barış ünlü diyorki:

    ercan diyorki:

    katip diyorki:

    bakanlıkta yazdığınız kelimeler tekrardan kontrol ediliyor, anlam bütünlüğüne bakılıyor, güvenlik araştırması yapılıyor ancak bu evine gitmek falan gibi değil, artık bütün güvenlik araştırmaları sistem üzerinden yapılıyor, öncedenmiş o evine jandarma, polis gelip araştırma yapması, sonra evrakların eksiksiz olup olmadığına bakılıyor, yani yazınız iyiyse ve temiz bir geçmişe sahipseniz bir şekilde başlarsınız allahın izniyle, başarılar…

    evrakta bi hata varsa komisyonun gözünden kaçmışsa ne oluyor acaba bi bilginiz varmı?

    komisyonun göznden kaçmaz evrak eksikliği benim lise diploması eksikmiş beni aradılar lise diplomasını gönder diye bende yolladım sıkıntı olmaz yani komisyonun gözünden kaçmaz bence

    inşallah kardeşim bencede kaçmaz ama insan ister istemez düşünüyo

    ;) hangi adliye

  16. sonbaharlarsonbulmaz says:

    Baysuvar diyorki:

    Kazanan arkadaşlar siciliniz temizdir ki yoksa komisyon bunu göz önünde bulundurur ki geçmişiniz mülakatı da zaten korkmayın niye aranmıyoruz diye de sıkıntı etmeyin kendinize… en geç haziran başına EvelAllah hepiniz iş başı yaparsınız…

    sağolasın kardeş sınav stresi bitti şimdi de işe başlama stresi başladı bakalım bu hayat karşımıza daha neler çıkaracak :-)

  17. Almula says:

    SADIK diyorki:

    fetocu olmadığın anlaşılırsa elenirsin bu kadar basit. ben kaybettim çünkü torpilim yoktu. torpille girmek istemiyorum çünkü kazanılan para haram.

    ben de aynı düşüncedeyim İnşallah herkes bir gün bu düşüncede olur. Haziran ayında tekrar yapılacak sınavlar deniyor sanırım bu gidişle olmayacak gibi görünüyor bir bilginiz var mı?

  18. angara says:

    güvenlik soruşturmasının bitip bitmediğini nasıl öğrenebilirim bilgisi olan arkadaşların dikkatine yorumlarını bekliyorum?

  19. Editör Editör says:

    Anlam bütünlüğü ve güvenlikle ilgili pürüz çıkmadığı sürece sıkıntı olmaz.

  20. Z.K.-153822 says:

    ay evet o stres çok pis bişey gözüme uyku girmedi bir ay bişey mi oldu bi sorun mu çıktı ne zaman telefon geldi onaylarınız tamam yarın iş başı diye oh dedim :)