Reklam

Soru: 2013 yılı Adalet Bakanlığı sözleşmeli ve kadrolu zabıt katibi alımı başvurularında arşiv araştırma formu gerekiyor mu? Teslim edilmesi gereken belgeler içerisinde bu var mı?

Cevap: Son günlerde bu konuyla ilgili gerek sitemizdeki başlıklar altından  gerekse sitemizin facebook sayfasından yüzlerce soru gönderilmekte. Başvuru için arşiv araştırma formuna gerek olup olmadığı sorulmaktadır. Aşağıda sözleşmeli ve kadrolu zabıt katipliği başvurusu için gerekli belgeler madde madde belirtilmiştir. Arşiv araştırma formu bu belgeler içinde mevcuttur ancak. İlan metninde ve aşağıda da belirtildiği gibi arşiv araştırma formu mülakat sınavına katılmaya hak kazananlardan yani klavye sınavını geçenlerden istenilecektir. Klavye sınavı aşamasında ilk başvuruda bu belgeye gerek yoktur.

8) Başvuru için gerekli belgeler:

a) Başvuru formu (indir),

b) Öğrenim belgesi (aslı veya komisyon başkanlığınca ya da ilgili öğretim kurumunca onaylı örneği),

c) KPSS-2012 sınav sonuç belgesi (aslı veya bilgisayar çıktısı ya da komisyon başkanlığınca onaylı örneği),

d) Bilgisayar veya daktilografi dersini başarıyla tamamladığını gösteren sertifika ya da yukarıda belirtilen okullardan mezun olduğuna dair belge,

e) Adayların eşlerinin iş durumlarına ilişkin dilekçe şeklinde beyan,

f) Sözlü sınava katılmaya hak kazananlar ayrıca, Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Yönetmeliğinin 12 nci maddesine uygun olarak doldurulacak Arşiv Araştırması Formunu ibraz etmek zorundadırlar (Adalet komisyonlarından temin edilecektir).

Bu yazı için 71 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Soru Cevap  Etiketler: , , , , , , , ,
Bu yazı için 71 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. tolga diyor ki:

    başvuru formunda f q seçenekleri yok sanırım kayıt sırasında bu bilgi istenecek

  2. katip diyor ki:

    kac foto isteniyo fotorgrafla ilgili bişey yazmıyo istenilen belgelerde ?

  3. ayşe diyor ki:

    peki mülakata giriş belgesi ne zaman verilecek..kimi sonra verilecek diyor peki benim gibi bulunduğu yere değil de başka yere başvuracak olanlar bulunduğu yerdeki adliyeden mi alacak yoksa başvurduğu adliyeden mi..başvurduğumuz adliyedense ona göre gideriz mesafe uzak çünkü

  4. cihan diyor ki:

    yamıyorsa demek sadece başvuru formunun üstüne yapıştırıyorsun başka da yok
    katip diyorki:

    kac foto isteniyo fotorgrafla ilgili bişey yazmıyo istenilen belgelerde ?

    Yorumu beğenenler:0

  5. destek diyor ki:

    güvenlik araştırma formuna da foto gerekiyor arkadaşlar fazla resim alın yanınıza bence geçen sene sorun yaşadım çünkü ben

  6. katip mehmet diyor ki:

    bakırköy adliyesinde sınava girecek olanların dikkatine…. mübaşir veya zabıtkatibi… güvenlik soruşturması ve arşiv araştırma formu ilk başvuruda alınıyor bilginiz olsun.. 1 asıl 3 fotokopi. şimdiden herkese başarılar diliyorum.

  7. Nuri diyor ki:

    tolga diyorki:

    başvuru formunda f q seçenekleri yok sanırım kayıt sırasında bu bilgi istenecek

    Yorumu beğenenler:0

    nerede başvuru yapmak istiyorsan, o ilde yukarıdaki belgeleri teslim ettikten sonra ayrı bir gün gidip f ya da Q dan girmek istediğini belirtiyorsun. geçen sene öyle olmuştu.

  8. ozge diyor ki:

    katip mehmet diyorki:

    bakırköy adliyesinde sınava girecek olanların dikkatine…. mübaşir veya zabıtkatibi… güvenlik soruşturması ve arşiv araştırma formu ilk başvuruda alınıyor bilginiz olsun.. 1 asıl 3 fotokopi. şimdiden herkese başarılar diliyorum.

    Yorumu beğenenler:0

    peki bu arsıv araştırma formu nerden alıyoruz guvenlık sorusturması sabıka kaydı galiba değil mi?

  9. ayşe diyor ki:

    2diye hatırlıyorum size verdikleri sınav giriş belgesinede yapıştırıyorlarcihan diyorki:

    yamıyorsa demek sadece başvuru formunun üstüne yapıştırıyorsun başka da yok
    katip diyorki:
    kac foto isteniyo fotorgrafla ilgili bişey yazmıyo istenilen belgelerde ?
    Yorumu beğenenler:0
    Yorumu beğenenler:0

  10. elif diyor ki:

    gerçekten mi siz başvrdunuz mukatip mehmet diyorki:

    bakırköy adliyesinde sınava girecek olanların dikkatine…. mübaşir veya zabıtkatibi… güvenlik soruşturması ve arşiv araştırma formu ilk başvuruda alınıyor bilginiz olsun.. 1 asıl 3 fotokopi. şimdiden herkese başarılar diliyorum.

    Yorumu beğenenler:0

  11. Canan diyor ki:

    Arkadaşlar bende katipliğe hazırlanıyorum fakat bilgisayar sertifikam yok ve okuldan aldığım transkip de tüm dersler var yani bunu kabul etmiyorlar mı ? Ne yapacağım ben :( Acele cevap.

  12. elaa34 diyor ki:

    arkadaşlar bulunduğum ilden farklı bir ilde başvuru yapıcam dosyamı bulunduğum ilin adliyesine mi vercem yardımcı olur musunuz???

  13. mustafa okşaş diyor ki:

    tolga diyorki:

    başvuru formunda f q seçenekleri yok sanırım kayıt sırasında bu bilgi istenecek
    Yorumu beğenenler:0

    baş vuru sırasında var dosyanın en altında yazıyor f ya da q mu diye

  14. ozman diyor ki:

    evet arkadaşlar güvenlik soruşturma belgesi isteniyor

  15. tugce diyor ki:

    ayşe diyorki:

    2diye hatırlıyorum size verdikleri sınav giriş belgesinede yapıştırıyorlarcihan diyorki:

    yamıyorsa demek sadece başvuru formunun üstüne yapıştırıyorsun başka da yok
    katip diyorki:
    kac foto isteniyo fotorgrafla ilgili bişey yazmıyo istenilen belgelerde ?
    Yorumu beğenenler:0
    Yorumu beğenenler:0

    Yorumu beğenenler:0

    arkadaşlar bir tane formun üzerine iki tanede öyle resim istiyorlar yani toplamda üç resim benden gecen sene üç tane aldılar

  16. gncgl diyor ki:

    ayşe diyorki:

    2diye hatırlıyorum size verdikleri sınav giriş belgesinede yapıştırıyorlarcihan diyorki:

    yamıyorsa demek sadece başvuru formunun üstüne yapıştırıyorsun başka da yok
    katip diyorki:
    kac foto isteniyo fotorgrafla ilgili bişey yazmıyo istenilen belgelerde ?
    Yorumu beğenenler:0
    hayır başvuru sırasında soruyorlar f mi q mu diye ona göre belgelerin üzerine yazılıyor
    Yorumu beğenenler:0

    Yorumu beğenenler:0

    arkadaşlar bir tane formun üzerine iki tanede öyle resim istiyorlar yani toplamda üç resim benden gecen sene üç tane aldılar Nuri diyorki:

    tolga diyorki:

    başvuru formunda f q seçenekleri yok sanırım kayıt sırasında bu bilgi istenecek

    Yorumu beğenenler:0

    nerede başvuru yapmak istiyorsan, o ilde yukarıdaki belgeleri teslim ettikten sonra ayrı bir gün gidip f ya da Q dan girmek istediğini belirtiyorsun. geçen sene öyle olmuştu.

    Yorumu beğenenler:0

  17. gncgl diyor ki:

    gncgl diyorki:

    ayşe diyorki:

    2diye hatırlıyorum size verdikleri sınav giriş belgesinede yapıştırıyorlarcihan diyorki:

    yamıyorsa demek sadece başvuru formunun üstüne yapıştırıyorsun başka da yok
    katip diyorki:
    kac foto isteniyo fotorgrafla ilgili bişey yazmıyo istenilen belgelerde ?
    Yorumu beğenenler:0
    hayır başvuru sırasında soruyorlar f mi q mu diye ona göre belgelerin üzerine yazılıyor
    Yorumu beğenenler:0

    Yorumu beğenenler:0

    arkadaşlar bir tane formun üzerine iki tanede öyle resim istiyorlar yani toplamda üç resim benden gecen sene üç tane aldılar Nuri diyorki:

    tolga diyorki:

    başvuru formunda f q seçenekleri yok sanırım kayıt sırasında bu bilgi istenecek

    Yorumu beğenenler:0

    nerede başvuru yapmak istiyorsan, o ilde yukarıdaki belgeleri teslim ettikten sonra ayrı bir gün gidip f ya da Q dan girmek istediğini belirtiyorsun. geçen sene öyle olmuştu.

    Yorumu beğenenler:0

    Yorumu beğenenler:0

    hayır başvuru sırasında soruyorlar sonradan gidip söylemek diye birşey olamaz çünkü başka ilde yaşayanlar gircekleri ile sadece onun için gitme imkanları olamaz başvuru sırasında soruyorlara ve belgelerinizin üzerine yazıyorlar

  18. nadie diyor ki:

    İKİ FOTOĞRAF İSTENİYOR VE BAŞVURU FORMUNUN EN ELTTAKİ HAHGİ KOMİSYONDA GİRİLECEK SORUSUNUN SONUNA HANGİ KLAVYE İLE GİRİLECEKSE O YAZILIYOR
    katip diyorki:

    kac foto isteniyo fotorgrafla ilgili bişey yazmıyo istenilen belgelerde ?

    Yorumu beğenenler:0

  19. nadie diyor ki:

    evet onlar senin yerine gönderiyorlar ama dosya masrafını senden alıyorlarelaa34 diyorki:

    arkadaşlar bulunduğum ilden farklı bir ilde başvuru yapıcam dosyamı bulunduğum ilin adliyesine mi vercem yardımcı olur musunuz???

    Yorumu beğenenler:0

  20. nadie diyor ki:

    vatana ve millete hayırlı olsun aday numaram 33 çok erken başvurdum hadi hayırlısı….