26
May
Yazar: | Okunma: 292.418 | Cevap: 5.038
Reklam

Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım ile Adalet Bakanlığında görevli zabıt ve icra katiplerinin kadro yapılandırmalarına ilişkin değişiklik yapıldığını belirtti.

Abdulhamit Gül’ün mesajı şöyle: “Bakanlığımızda görevli zabıt ve icra katiplerimize güzel bir haberimiz var. Kadrolarının 3. ve 4. dereceye düşebileceğine ilişkin Bakanlar Kurulu Kararı, Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe girdi. Teşkilatımıza, katiplerimize ve ailelerine hayırlı olsun.”

Bu yazı için 5.038 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Bilgi Alışverişi  Etiketler: , , , , , , ,
Bu yazı için 5.038 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. sagelenge diyor ki:

    Ankara diyorki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    Ayrıca Gûvenlik soruşturma formu verenler soruşturulabilir vermeyenler acıklandiktan sonra verirler onlarda o zaman araştırılır yoksa guvenlik arastırması yapılamaz o çok gizlidır

    biz gaziantep komisyonuna güvenlik soruşturma formu verdik. ama araştırıldığıma dair en ufak bir şey yok. emniyette yok. başka da nasıl oluyor bilmiyorum. bu konuda söyleyebileceğin birşey var mı?

    Adı üzerinde Güvenlik araştırması kimsenin haberi olmaz bundan emniyet kimseye bırsey bildırmez degil bıldıremez o yetkiye sahıp degil eskısı gıbı degıl muhtara falan sorma olayı yok senin arastırman çoktan bıtmıştır komisyondadır evraklarınız buyuk ihtimal talimat var o yüzden bekletıyorlardır.

    ama ben öyle emniyeti arayıp sormuyorum ki kuzenim güvenlik şubede polis o direk bakıyor yok adına dosya falan dedi. inler cinler mi yapıyor bu soruşturmayı nasıl oluyor da yok nasıl oluyor anlamıyorum.

    Arkadasim evraklar valilige gonderilır ordanda kendı ekıplerıne istıhbarat yapiyor güvenlik sube farklı bi sube.

    çok pardon ama farklı ise beni düzelt. öğretmen atamalarında güvenlik şubeye gidiyor evraklar. zabıt katipliğinde farklı mı oluyor?

    Onceden sanırım guvenlik sube normal ekipler yapiyordu artık ortam bozuk oldugundan istihbarat ile yapıliyor ogretmen atamalarında nası olur bilmem. Ama sen rahat ol bence sen kazanacaksin îçime dogdu.

    yaaaaaa :) çok mutlu oldum şu an. yarın ve pazartesi içine doğan çıkarsa benim işi de olmuş bilecem madem hislerin bu kadar kuvvetli. çok tşk ederim çok mutlu ettin beni kazanırsam burdan yazıcam ankara kazandım diye :) :)

  2. sagelenge diyor ki:

    Ankara diyorki:

    6. Hissım kuvvetlıdır sen kazandın inşallah. Gaziantep mı? Kazanınca tesekkur icın yaz bana.

    evet gaziantep. yazıcam inş :)

  3. Ankara diyor ki:

    Gaziantepte mudur tanıdıgım var kazaninca onu yanına gıdersin hadı hakkında hayırlısı bakam hayırlı ugurlu olsun simdiden hayırlı akşamlar

  4. Ankara23 diyor ki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    Ayrıca Gûvenlik soruşturma formu verenler soruşturulabilir vermeyenler acıklandiktan sonra verirler onlarda o zaman araştırılır yoksa guvenlik arastırması yapılamaz o çok gizlidır

    biz gaziantep komisyonuna güvenlik soruşturma formu verdik. ama araştırıldığıma dair en ufak bir şey yok. emniyette yok. başka da nasıl oluyor bilmiyorum. bu konuda söyleyebileceğin birşey var mı?

    Adı üzerinde Güvenlik araştırması kimsenin haberi olmaz bundan emniyet kimseye bırsey bildırmez degil bıldıremez o yetkiye sahıp degil eskısı gıbı degıl muhtara falan sorma olayı yok senin arastırman çoktan bıtmıştır komisyondadır evraklarınız buyuk ihtimal talimat var o yüzden bekletıyorlardır.

    ama ben öyle emniyeti arayıp sormuyorum ki kuzenim güvenlik şubede polis o direk bakıyor yok adına dosya falan dedi. inler cinler mi yapıyor bu soruşturmayı nasıl oluyor da yok nasıl oluyor anlamıyorum.

    Arkadasim evraklar valilige gonderilır ordanda kendı ekıplerıne istıhbarat yapiyor güvenlik sube farklı bi sube.

    çok pardon ama farklı ise beni düzelt. öğretmen atamalarında güvenlik şubeye gidiyor evraklar. zabıt katipliğinde farklı mı oluyor?

    Onceden sanırım guvenlik sube normal ekipler yapiyordu artık ortam bozuk oldugundan istihbarat ile yapıliyor ogretmen atamalarında nası olur bilmem. Ama sen rahat ol bence sen kazanacaksin îçime dogdu.

    yaaaaaa çok mutlu oldum şu an. yarın ve pazartesi içine doğan çıkarsa benim işi de olmuş bilecem madem hislerin bu kadar kuvvetli. çok tşk ederim çok mutlu ettin beni kazanırsam burdan yazıcam ankara kazandım diye

    Hadi hayirli olur inşallah kardeşim :) bak bana bişey demedi

  5. vvvvvvv diyor ki:

    valla eğer kazanmış olursak ocakta işe başlasak iyi olur neden derseniz 1 sene sonra yıllık izin hakkımız doğuyor eğer olaki aralık gibi başlamış olursak o izni ocağa kadar bir ay içinde kullanmamız lazım çünkü sözleşmelilerde maalesef diğer yıla aktarılmıyor izin durumu , kış ortası mecburen izin kullanmak çok kötü bir durum olur yani :)

  6. Minöğş diyor ki:

    Ankara diyorki:

    Gaziantepte mudur tanıdıgım var kazaninca onu yanına gıdersin hadı hakkında hayırlısı bakam hayırlı ugurlu olsun simdiden hayırlı akşamlar

    Hocam bende selam söyleyim mi.

  7. .... diyor ki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    Ayrıca Gûvenlik soruşturma formu verenler soruşturulabilir vermeyenler acıklandiktan sonra verirler onlarda o zaman araştırılır yoksa guvenlik arastırması yapılamaz o çok gizlidır

    biz gaziantep komisyonuna güvenlik soruşturma formu verdik. ama araştırıldığıma dair en ufak bir şey yok. emniyette yok. başka da nasıl oluyor bilmiyorum. bu konuda söyleyebileceğin birşey var mı?

    Adı üzerinde Güvenlik araştırması kimsenin haberi olmaz bundan emniyet kimseye bırsey bildırmez degil bıldıremez o yetkiye sahıp degil eskısı gıbı degıl muhtara falan sorma olayı yok senin arastırman çoktan bıtmıştır komisyondadır evraklarınız buyuk ihtimal talimat var o yüzden bekletıyorlardır.

    ama ben öyle emniyeti arayıp sormuyorum ki kuzenim güvenlik şubede polis o direk bakıyor yok adına dosya falan dedi. inler cinler mi yapıyor bu soruşturmayı nasıl oluyor da yok nasıl oluyor anlamıyorum.

    Arkadasim evraklar valilige gonderilır ordanda kendı ekıplerıne istıhbarat yapiyor güvenlik sube farklı bi sube.

    çok pardon ama farklı ise beni düzelt. öğretmen atamalarında güvenlik şubeye gidiyor evraklar. zabıt katipliğinde farklı mı oluyor?

    Onceden sanırım guvenlik sube normal ekipler yapiyordu artık ortam bozuk oldugundan istihbarat ile yapıliyor ogretmen atamalarında nası olur bilmem. Ama sen rahat ol bence sen kazanacaksin îçime dogdu.

    yaaaaaa çok mutlu oldum şu an. yarın ve pazartesi içine doğan çıkarsa benim işi de olmuş bilecem madem hislerin bu kadar kuvvetli. çok tşk ederim çok mutlu ettin beni kazanırsam burdan yazıcam ankara kazandım diye

    güvenlik soruşturmasının gizli olduğunu kim nereden çıkartıyor anlamıyorum. eğer dosyanız yoksa size soruşturma yapılmıyor demektir. bunun benim için tek bir açıklaması olabilir kazanamadınız. en azından şimdi kabullenelim ki önünüze bakalım boş yere umut verenleri hiç anlamıyorum. tüm adliyeler açıklandıktan sonra lütfen herkes yazsın kimlere polis geldi veya soruşturması yapıldı. en azından gelecek seneler için adaylara yol gösterici olur. bu konuda çok fazla bilgi kirliliği var.

  8. .... diyor ki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    Ayrıca Gûvenlik soruşturma formu verenler soruşturulabilir vermeyenler acıklandiktan sonra verirler onlarda o zaman araştırılır yoksa guvenlik arastırması yapılamaz o çok gizlidır

    biz gaziantep komisyonuna güvenlik soruşturma formu verdik. ama araştırıldığıma dair en ufak bir şey yok. emniyette yok. başka da nasıl oluyor bilmiyorum. bu konuda söyleyebileceğin birşey var mı?

    Adı üzerinde Güvenlik araştırması kimsenin haberi olmaz bundan emniyet kimseye bırsey bildırmez degil bıldıremez o yetkiye sahıp degil eskısı gıbı degıl muhtara falan sorma olayı yok senin arastırman çoktan bıtmıştır komisyondadır evraklarınız buyuk ihtimal talimat var o yüzden bekletıyorlardır.

    ama ben öyle emniyeti arayıp sormuyorum ki kuzenim güvenlik şubede polis o direk bakıyor yok adına dosya falan dedi. inler cinler mi yapıyor bu soruşturmayı nasıl oluyor da yok nasıl oluyor anlamıyorum.

    Arkadasim evraklar valilige gonderilır ordanda kendı ekıplerıne istıhbarat yapiyor güvenlik sube farklı bi sube.

    çok pardon ama farklı ise beni düzelt. öğretmen atamalarında güvenlik şubeye gidiyor evraklar. zabıt katipliğinde farklı mı oluyor?

    Onceden sanırım guvenlik sube normal ekipler yapiyordu artık ortam bozuk oldugundan istihbarat ile yapıliyor ogretmen atamalarında nası olur bilmem. Ama sen rahat ol bence sen kazanacaksin îçime dogdu.

    yaaaaaa çok mutlu oldum şu an. yarın ve pazartesi içine doğan çısagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    Ayrıca Gûvenlik soruşturma formu verenler soruşturulabilir vermeyenler acıklandiktan sonra verirler onlarda o zaman araştırılır yoksa guvenlik arastırması yapılamaz o çok gizlidır

    biz gaziantep komisyonuna güvenlik soruşturma formu verdik. ama araştırıldığıma dair en ufak bir şey yok. emniyette yok. başka da nasıl oluyor bilmiyorum. bu konuda söyleyebileceğin birşey var mı?

    Adı üzerinde Güvenlik araştırması kimsenin haberi olmaz bundan emniyet kimseye bırsey bildırmez degil bıldıremez o yetkiye sahıp degil eskısı gıbı degıl muhtara falan sorma olayı yok senin arastırman çoktan bıtmıştır komisyondadır evraklarınız buyuk ihtimal talimat var o yüzden bekletıyorlardır.

    ama ben öyle emniyeti arayıp sormuyorum ki kuzenim güvenlik şubede polis o direk bakıyor yok adına dosya falan dedi. inler cinler mi yapıyor bu soruşturmayı nasıl oluyor da yok nasıl oluyor anlamıyorum.

    Arkadasim evraklar valilige gonderilır ordanda kendı ekıplerıne istıhbarat yapiyor güvenlik sube farklı bi sube.

    çok pardon ama farklı ise beni düzelt. öğretmen atamalarında güvenlik şubeye gidiyor evraklar. zabıt katipliğinde farklı mı oluyor?

    Onceden sanırım guvenlik sube normal ekipler yapiyordu artık ortam bozuk oldugundan istihbarat ile yapıliyor ogretmen atamalarında nası olur bilmem. Ama sen rahat ol bence sen kazanacaksin îçime dogdu.

    yaaaaaa çok mutlu oldum şu an. yarın ve pazartesi içine doğan çıkarsa benim işi de olmuş bilecem madem hislerin bu kadar kuvvetli. çok tşk ederim çok mutlu ettin beni kazanırsam burdan yazıcam ankara kazandım diye

    ayrıca bildiğim için söylüyorum. istihbaratta filan değil dosyalar yanıltmayın. hala öğretmenlik dahil tüm güvenlik soruşturmaları güvenlik şubede yapılıyor

  9. çikomiko diyor ki:

    vvvvvvv diyorki:

    valla eğer kazanmış olursak ocakta işe başlasak iyi olur neden derseniz 1 sene sonra yıllık izin hakkımız doğuyor eğer olaki aralık gibi başlamış olursak o izni ocağa kadar bir ay içinde kullanmamız lazım çünkü sözleşmelilerde maalesef diğer yıla aktarılmıyor izin durumu , kış ortası mecburen izin kullanmak çok kötü bir durum olur yani

    vvvvvvv diyorki:

    valla eğer kazanmış olursak ocakta işe başlasak iyi olur neden derseniz 1 sene sonra yıllık izin hakkımız doğuyor eğer olaki aralık gibi başlamış olursak o izni ocağa kadar bir ay içinde kullanmamız lazım çünkü sözleşmelilerde maalesef diğer yıla aktarılmıyor izin durumu , kış ortası mecburen izin kullanmak çok kötü bir durum olur yani

    Yıllık izni aynı işyerinde 1 yıl doldurunca hak edersin . Ki o da ztn iş kanununda 14 devlet personelinde ise 20 gündür. Tek farkı var özel sektörde pazarları kesilmez ama devlet memurlarında pazarları da yıllık izinden düşülür.

  10. Ozlem81 diyor ki:

    Ankara açıkla artık

  11. faruk007 diyor ki:

    Antalya adliyesi için arayan soran kimse yokmu

  12. mersin diyor ki:

    Merhabalar,
    Mersin adliyesi için bilgisi olan, duyum alan var mıdır ??

  13. luro diyor ki:

    antepten bi haber var mııı

  14. Ankara23 diyor ki:

    Ozlem81 diyorki:

    Ankara açıkla artık

    Açıklasin artık çünkü herkes bişey söylüyor ve daha da umutsuzluğa gidiyor bu iş

  15. çankırılı şaban diyor ki:

    sa günaydın anadolu açıklandımı ?

  16. A diyor ki:

    İstanbul açıldı hayırlı olsun ogelde sonra da diğer iller aciklanicak

  17. A diyor ki:

    İstanbul acikladi anadolu caglayan

  18. sagelenge diyor ki:

    …. diyorki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    sagelenge diyorki:

    Ankara diyorki:

    Ayrıca Gûvenlik soruşturma formu verenler soruşturulabilir vermeyenler acıklandiktan sonra verirler onlarda o zaman araştırılır yoksa guvenlik arastırması yapılamaz o çok gizlidır

    biz gaziantep komisyonuna güvenlik soruşturma formu verdik. ama araştırıldığıma dair en ufak bir şey yok. emniyette yok. başka da nasıl oluyor bilmiyorum. bu konuda söyleyebileceğin birşey var mı?

    Adı üzerinde Güvenlik araştırması kimsenin haberi olmaz bundan emniyet kimseye bırsey bildırmez degil bıldıremez o yetkiye sahıp degil eskısı gıbı degıl muhtara falan sorma olayı yok senin arastırman çoktan bıtmıştır komisyondadır evraklarınız buyuk ihtimal talimat var o yüzden bekletıyorlardır.

    ama ben öyle emniyeti arayıp sormuyorum ki kuzenim güvenlik şubede polis o direk bakıyor yok adına dosya falan dedi. inler cinler mi yapıyor bu soruşturmayı nasıl oluyor da yok nasıl oluyor anlamıyorum.

    Arkadasim evraklar valilige gonderilır ordanda kendı ekıplerıne istıhbarat yapiyor güvenlik sube farklı bi sube.

    çok pardon ama farklı ise beni düzelt. öğretmen atamalarında güvenlik şubeye gidiyor evraklar. zabıt katipliğinde farklı mı oluyor?

    Onceden sanırım guvenlik sube normal ekipler yapiyordu artık ortam bozuk oldugundan istihbarat ile yapıliyor ogretmen atamalarında nası olur bilmem. Ama sen rahat ol bence sen kazanacaksin îçime dogdu.

    yaaaaaa çok mutlu oldum şu an. yarın ve pazartesi içine doğan çıkarsa benim işi de olmuş bilecem madem hislerin bu kadar kuvvetli. çok tşk ederim çok mutlu ettin beni kazanırsam burdan yazıcam ankara kazandım diye

    güvenlik soruşturmasının gizli olduğunu kim nereden çıkartıyor anlamıyorum. eğer dosyanız yoksa size soruşturma yapılmıyor demektir. bunun benim için tek bir açıklaması olabilir kazanamadınız. en azından şimdi kabullenelim ki önünüze bakalım boş yere umut verenleri hiç anlamıyorum. tüm adliyeler açıklandıktan sonra lütfen herkes yazsın kimlere polis geldi veya soruşturması yapıldı. en azından gelecek seneler için adaylara yol gösterici olur. bu konuda çok fazla bilgi kirliliği var.

    sağol yaa ne güzel moral veriyorsun. tamam bizim dosyamız yok biz kazanamadık senin dosyan var hayırlı olsun kazanmışsın şimdiden kutlamalara başla.

  19. A diyor ki:

    Sizin de boş muhabbetinzinde ak sayfaya tecavüz ettiniz lan alıntı yapa yapa kamiler

  20. sagelenge diyor ki:

    kullanıcı adı …. olan arkadaş sana zahmet emniyeti bir daha ara ve soruşturmanı bir kez daha sor bakalım de diyecekler çok merak ediyorum. koştur koştur senin soruşturmanı niye yapmışlar diye bir sor bakalım senin ayrıcalığın neymiş diye? bu kadar eminsin ya kendinden soruşturmam yapıldı kazandım diye. biraz da senin içine girsin şüphe, biraz da senin içini kemirsin. belki ondan sonrasında insanlara nasıl yaklaşıp konuşacağını öğrenirsin.