18
Şub
Yazar: | Okunma: 37.484 | Cevap: 27
Reklam

Bakırköy adliyesi sınav sonuclarını açıkladı şükür ki geçmişim sıra mülakatta inşallah, yalnız here insanoğlu gibi şimdiden hayaller kurmaya başladık :):) bu yazı işleri müdürlüğü ile ilgili fln netten araştırmalar yaptım toplamda 8yıl görev yapıp sınav kazanmak gerekiyormuş yanlış bilmiyorsam icra müdürlüğü içinde 5 yıl hizmet yapmak gerekiyor. Bu konularda net bilgileri olanlar varmı? Şartları maaşı vs.

Bu yazı için 27 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Bilgi Alışverişi  Etiketler: , ,
Bu yazı için 27 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. manyakk_katip dedi ki:

    İcra müdürü olman için katip olmana bile gerek yok. Adalet mezunu olman yeterli. Yazı işleri müdürü içinse katip olup lisans mezunu olmalısın ve 8 yıl çalışmış olmalısın. İcra müdürünün maaşı yolluklarla 3500 TL. Yazı işleri müdüründen tam emin değilim ama 2200TL felan diye biliyorum.

  2. aday dedi ki:

    icra müdürü olmak için adalet mezunu olmak yetmiyor merkezi sınavda başarılı olmak gerekiryor ösym nin yaptığı bir sınav kpss gibi ama daha zor çünkü sadece mat türk değil hukuk konuları var bir sürü …….sonra bunu geçtikden sonra mülakat var mülakatıda adliye yapmıyor daha güzel bir yer;((( adalet bakanlığında oluyorsun yani çok ugraşman lazım hem ders hem torpil olarak ;))))))((((((( yazı işleri müdürünün de maaşı 2200 den fazla icra müdürünün maaşı da 2800 anca hepsi beraber çünkü ham maaşı 1900 yolluklarla beraber artıyor

  3. gumuskursun dedi ki:

    arkadaşlar bir katibin yükselecği mevkiler nelerdir acaba???????

  4. ipek1987 dedi ki:

    mrb.aday nickli arkadaş sölediklerin doğru mu? 2800 den fazla diye tahmin ediyorum.manyak katibe katılıyorum

  5. hediye dedi ki:

    yazı işledi müdür niye icra müdüründen daha az alıyor ki hem dört yıllık üniversite mezunu olmak şartı aranıyor hem de 8 yıllık bir çalışma olması aranıyor ama maaş olarak icra müdürü önlisans mezunu olmasına rağmen daha fazla alıyor
    nasıl yani bilmediğim için soruyorum arkadaşlar bu gerçekten doğru mu yani. gerçek bilgisi olan varsa açıklasın lütfen

  6. melek dedi ki:

    ben de son zamanlarda görevde 8 yıl çalışma şartının 5 e indiğini duymuştum ya da ineceğini duymuştum tamam diğer şartlar var yine yani adalet myo mezunu olmak veya dört yıllık fakülte mezunu olma şartları var yine ama bu sekiz yıl istinaf mahkemelerinin açılması nedeniyle 5 e inicekti

  7. elif dedi ki:

    şu anda kocaeli üni. 4.sınıf çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri okumaktayım..a.ö den adalet okuduktan sonra,iş alanı olarak ne düşünebilirm önerisi olan warm?

  8. murat dedi ki:

    adalet ön lisans programından mezun olan biri için oldukça geniş iş olanakları sayabiliriz eğer klavyen iyiyse başta zabıt katibi olabilirsin bunun yanında cezaevi katibi olabilirsin infaz koruma memuru olabilirsin icra müdürü icra müdür yardımcısı olabilirsin yazı işleri müdürü olabilirsin noterlerde çalışabilirsin hukuk bürolarında icra katibi ve ya katip olarak çalışabilirsin adliyenin önüne bir iskemle atıp arzuhalcilik yapabilirsin bunların dışında ne yapabilirsin hiç ama bu kadarı yeterlidir sanırım örneğin Ankara üniversitesi adalet mezunu biri olarak işsizim neden sınavlara girmedim sallamadım falan vs ama ama istesem olur mu olur istiyor muyum evet olacak mı olacak torpilden söz edenlere kulak asma bu memleketin her hakimi her savcısını kalkıp da adam kayırıyor diye itham edemeyiz tecrübeyle sabittir kimsenin vesayeti altına girmeyen son derece onurlu hakim ve savcılarımızın sayısı azımsanmayacak tadar fazladır bu bağlamda oku bitir eğer allaha da inancın varsa sıkıntı yok allah kimsenin emeğini hiç etmez rahat ol vesselam

  9. eda dedi ki:

    icra müdürü 3500 mü .??? hakim ne kadar ???

  10. gizemli_? dedi ki:

    eda diyorki:

    icra müdürü 3500 mü .??? hakim ne kadar ???

    Yorumu beğenenler:3

    hediye diyorki:

    yazı işledi müdür niye icra müdüründen daha az alıyor ki hem dört yıllık üniversite mezunu olmak şartı aranıyor hem de 8 yıllık bir çalışma olması aranıyor ama maaş olarak icra müdürü önlisans mezunu olmasına rağmen daha fazla alıyor
    nasıl yani bilmediğim için soruyorum arkadaşlar bu gerçekten doğru mu yani. gerçek bilgisi olan varsa açıklasın lütfen

    Yorumu beğenenler:1

    hayatta öle kolay deil be arkadasım herkez haykırıo isyan edio belki ama herkesin bölümü ve gireceği yer ayrıdır yani bunda gücenecek veya haykıracak bişe yok bunda 2 yıl ön görülmüşte sanki hiç içeriğine baktınmı öle kolaymı bir müdür olmak aldığı paralar helal kimileri için olmaya bilir tabidieceğim oki sen rahat ol

  11. eşref dedi ki:

    Valla ne iyi. Bende asistan olarak üniversitede kalmak istiyordum. Asistanlar 1900 alıyor. imanları gevriyor. master doktora yap. doçent 2700 alıyor. İcra müdür 3500 alıyorsa icra müdürü olmak daha iyi yav. ne uğraşacam yok ingilizce, yok master yok doktora yok sınavlar.

  12. bekir dedi ki:

    ya ne biçim memleket yahu. İcra müdürü değil yüzbaşı, binbaşıdan fazla maaş alıyor.

  13. gülnurrr dedi ki:

    3500 aliyolar ama çalışma şartlarının oldukça zor ve yorucu olduğu söyleniyor..kişi bu şartları kaldırabilecekse tabikii oldukça mantıklı bir meslek..ama bi hakim savcıda yoğun sonuçta yatarak almiolarki okadar maaşı..adalet bitiriyo kişi icra müdürü oluyo hukuk mezunu avukatlara kök söktürüyo.avukatlar açısından can sıkıcı bi durum:)) vesayet altında deilsin kimseden emir almiosun en güzelide bu .. hakim savcı ve avukatlar tarafından dışlanmalarının sebebide bence onlar kadarr çok çabalamadan böle bi maaşı almaları..vede avukatları bu denli ezmeleri..:))

  14. olcay çot dedi ki:

    arkadaşlar adalet mezunları icra müdür yardımcısı olabiliyor,hukuk mezunları müdür olabiliyor diye biliyorum…doğru mu?

  15. nurhan dedi ki:

    arkadaşlar ben adalet okuyorum açıktan mezun olunca direkt icra müdürlüğü sınavlarına girebilirmiyim yoksa zabıt katibi flan mı olmam gerekiyor önce yardımcı olursanız sevinirim lütfeenn

  16. cikyönetim dedi ki:

    iyi günler ben ceza evi müdürlügünden icra müdürülügene gecebilirmiyim bakanlık mukaaviyet veriyomu

  17. BURAK dedi ki:

    Bİ ŞEHİRDE 500 TANE ASİSTAN VAR 5 TANE İCRA MÜDÜRÜ VAR SAYIN Arkadaşım dikkatini çekmek istedim 🙂

  18. hilal dedi ki:

    arkadaşlar dıştan yorum yapması kolay ama adalet bölümü emek isteyen bir bölüm hukuk’un alt dalı o yüzden azımsancak kadar kolay değil bir adalet mezunu olarak yasadığımı dile getiriyorum teşekkürler…

  19. sevda dedi ki:

    adalet meslek yğksek okulundan mezun olanlar içindikey geçiş sınavıyla hukuk a geçiş yapılıyor diyorlar bunun hakkında bilgi alabilir miyim? bir de icra müdürlerinin kesin olarak maaşı ne kadar, katiplerin filan?

  20. icracı dedi ki:

    sevda diyorki:

    adalet meslek yğksek okulundan mezun olanlar içindikey geçiş sınavıyla hukuk a geçiş yapılıyor diyorlar bunun hakkında bilgi alabilir miyim? bir de icra müdürlerinin kesin olarak maaşı ne kadar, katiplerin filan?

    Yorumu beğenenler:0

    Adalet mezunuyum, kamu yönetimini de bitirdim, 8 yıl zabıt katipliği yaptım, şimdi icra müdürüyüm. Eğer bekarsanız ve yeni başlıyorsanız icra müdürünün maaşı bugün itibariyle 2100 civarında, 7. derecenin 1. kademesine düşünce bayağı artıyor, yani yaklaşık 300 felan daha artar, ben şu anda 6. derecenin 1. kademesindeyim ve 2560 tl alıyorum. Zabıt katiplerinin maaşı net olarak bilmiyorum ama 1700 tl civarında, yanılıyor olabilirim, yazı işleri de 2100 tl civarında. Arkadaşlar adliyenin her alanı zor, zabıt katipliği de, icra müdürlüğü de, yazı işleri müdürlüğü de, hakim, savcılığı da ama şunu söyleyebilirim, gerçekten dürüstçe işini yapan icra müdürlerinin aldıkları her kuruş helaldir, diğer çalışanlarda öyle onlar yanlış anlamasın, çünkü çok yoğun çalışıyor adliyeler. Ama icra müdürü olup bir haciz yapın benim ne demek istediğimi anlarsınız, kimseyi memnun edemezsiniz, herkes şikayetçidir icra müdürlüğünde, negatif bir yerdir, sürekli şikayet tehdidi altında çalışırsınız çok yazılacak şey var ama ben 10 yıllık tecrübemle diyorum ki eğer imkanınız varsa adliyede çalışmaktan uzak durun, ama hayat, ekmek parası diyorsanız elbette diyeceğim bir şey yok, ben mecburi olarak bu yerde işe başladım, halen mecburiyetten devam ediyorum. Herkese hayatında başarılar.