08
Eki
Yazar: | Okunma: 10.619 | Cevap: 38
Reklam

Arkadaşlar bende burda varsa benden başka vanlı arkadaşlarımız onlarla tanışmak ve yedek katipleri toplamak için bu konuyu açtım varsa şimdiden hoş geldiniz diyor bol şans diliyorum. Ben zabıt katipleri yedeklerde 1. sıradayım.

Bu yazı için 38 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Bilgi Alışverişi  Etiketler: ,
Bu yazı için 38 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. kadir gültekin dedi ki:

    mrblr ben Vanlıyım ama katip adayı olarak:) daha sınava girmedim bekliyorum Adalet bitirdim açılırsa herhalde girerim

  2. ihsan dedi ki:

    selamun aleyküm bende ihsan vandan katip yedek adayı olmak isterdim önceki sınavdan ama aday adayıyım şu an çalışıyoruz bakalım alım ne zaman olacak hayırlısıyla ayrıcı hayırlı olsun sizlere kardeş

  3. Selim77 dedi ki:

    Yedek olmakta zor arkadaşlar hep bir merak arayacaklarmı aramayacaklarmı diye.. İnş çağrılırsınız.

  4. mydream dedi ki:

    teşekkürler selim77.ve aday adayları sizlerede başarılar dilerim.hayırlısı

  5. haslet dedi ki:

    merhabalar bende aday adayıyım bu sene gireceğim inş. daha önce giren arkadaşlar van da noktalama isteniyor mu bide hangi metiler çıkıyo yazırsanız çok sevinirim

  6. mavi dedi ki:

    slm arkadaşlar bende vanlıyım, haslet arkadaşım noktalama işaretlerine dikkat edilmiyor

  7. haslet dedi ki:

    mavi diyorki:

    slm arkadaşlar bende vanlıyım, haslet arkadaşım noktalama işaretlerine dikkat edilmiyor

    Yorumu beğenenler:0

    teşekkür ederim mavi arkadaşım siz daha önce girdiniz sanırım çıkan metni hatırlıyor musunuz acaba

  8. karanlık dedi ki:

    selam nasılsınız ben de katip adayıyım vanda yaşıyorum inşallah bir çaresi olur da atanırız allah giren tüm arkadaşalara yardım etsin şimdiden başarılar

  9. karanlık dedi ki:

    merhaba arkadaşlar bilindiği kadarıyla noktlama işaretlerine dikkat edilmiyor ama yine de komisyondakilerin insafına kalmış bir şey yine de hazırlıklı olmak gerek

  10. mavi dedi ki:

    bütün katiplik metinlerine çalışmanızı tavsiye ederim, eğer iyi bir on parmak yazıcısı iseniz bütün metinleri yazarsınız.

  11. mehmet dedi ki:

    vanlı arkadaşlar vana istinaf mahkemesi kuruldu personel ihtiyacı yokmu sordunuzmu komisyona malum istinaf mahkemelerinede personel ihtiyacı olacak

  12. İhsanykn dedi ki:

    Ben geçen alımlarda yedeklere girdim..

  13. mydream dedi ki:

    biz girince noktalama istenmedi. metin belgelerini siteyi karıştırarak bulabilirsin.iyi çalışmalar

  14. haslet dedi ki:

    teşekkürler arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için. ben f klavye de yazıyorum noktalamada çok zorlanıyorum sadece nokta ve virgül yapabiliyorum getiştirmem için önerebileceğiniz bir şey var mı

  15. yunus dedi ki:

    ben nerden anlıyacam yedekmıyım değilmiyim … geçenki sınava girmiştim

  16. mydream dedi ki:

    van.adalet.gov.tr sitesinden sonuçlara bak başarılı yazıyorsa 23 ten sonrası hep yedektir

  17. eflatun dedi ki:

    selam arkadaşlar.. yargıtay mağduruyum 🙁 başarı sıram 237 idi 1 dk da 54 net kelime yazmıştım ama olmadı. Ben vanlı değilim ama vanda bi sınav olsa vanlı olmaya öle hazırım ki 🙂 bi de bir şey daha merak ediyorum; bu sınav kesin olacak mı ya tekrar kpss ye girmek zorunda kalırsak bundan korkuyorum, hiç uğraşmaya mecalim yok daha…

  18. haslet dedi ki:

    eflatun diyorki:

    selam arkadaşlar.. yargıtay mağduruyum başarı sıram 237 idi 1 dk da 54 net kelime yazmıştım ama olmadı. Ben vanlı değilim ama vanda bi sınav olsa vanlı olmaya öle hazırım ki bi de bir şey daha merak ediyorum; bu sınav kesin olacak mı ya tekrar kpss ye girmek zorunda kalırsak bundan korkuyorum, hiç uğraşmaya mecalim yok daha…

    kesin olup olmayacağını bilmiyoruz ama benim tavsiyem ikamet ettiğin ilde girmen ben vanda oturuyorum ama geçen sınavda bingöl e gittim komisyon bingölde ikamet etmediğim için çok zorladı tayin isteyip gitmeyeceğin ne malum niçin bingölde giriyorsun bu gibi sorular sordular ve 2. sırada olmama rağmen elendim 13 kişi alındı toplamda hepside bingöllüydü ve bunu editöre de sorduğumda küçük illerde dikkat ederler dedi. başarılar

  19. ozan dedi ki:

    lütfen şu sınav açılsın artık çok yoruldum her gün düşünmekten kpss sınavları iptal edilmeden bir kez daha olsun ne olur

  20. kara dedi ki:

    ben de aynı dertteyim fenalık bastı çalışmaktan her gün 8 saat klavye çalışıyorum. bu kadar emeğe karşılık tekrar kpss ye girmek öle gücüme gidiyo ki halim de kalmadı zaten. hiç mi bi tarih yok. ben samsunluyum 2011 içerisinde mutlaka sınav açılır diyorlar ama hala ses seda yok. kpss 2 yıl geçerli, katiplik sınavı bir yılda 2 kez oluyor du hani 2 senede de 4 kez olması lazım değil mi? bu bizim şanssızlığımız mı? bir tek şubatta girdim o zamanda yazamıyordum şimdi çok iyiyim ama sınav açılmıyor…