Reklam

Allah’ım bu dünyaya, ben niye geldim:) Arkadaşlar, bu konuyu daha önce de açmıştım, fakat pek olumlu bir yanıt alamadım. Özellikle daha önce sınava girmiş tecrübeli arkadaşlardan ilaç kullanan varsa isimlerini ve ne kadar süre kullandıklarını, kısaca başından geçenleri anlatıp, bizleri aydınlatırlarsa çok sevinirim. Çevremde biraz araşırma yaptım. Sınavdan bir hafta önce başlamak kaydıyla, Dideral diye bir ilaç öneriyorlar. Kalp ritmini düzenliyormu. Bu ilacı kullanan yada bilen varsa yada daha iyi daha etkili bir ilaç önerirseniz çok sevinirim. Teşekkürler…


Dikkat: Sitemizde yayınlanan yazıların tüm hakları saklıdır. Yazıların tamamen veya kısmen kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. İhlal eden siteler ve yöneticileri hakkında Ankara C. Başsavcılığında yasal takip başlatılmaktadır.


Bu yazı için 52 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Bilgi Alışverişi  Etiketler: , , ,
Bu yazı için 52 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. elif says:

    ne ilacı ya herşey senin kafanda bitiyor. doğal yiyeceklerle destekleyebilirsin mesela ceviz kuru üzüm falan ye enerji yapar.
    bende çok heyecanlıydım ama bu sınavda yapıcam diyorum heyecanı falan da düşünüp kendimi üzmüyorum.

  2. kelebek says:

    arkadaşlar diderali geçen hafta ecz. sordum hiç tavsiye etmedi, yaşlılarda kalp rahatsızlığı için veriyoruz sakın kullanma dedi bana tavsiye ettiği bi ilaç var onu kullanmayı düşünüyorum

  3. sıdıka says:

    eczanede çalıştım baya ve sınavlarda hiç ilaç kullanmayı düşünmedim…düşünmüyorumda…Dideral tb eger kullanmak gibi bir niyetin varsa önce bi doktora sor derim öyle doktor vermeden kullanma…sınavda elinden geleni yap olmuyorsa dünyanın sonu değil yaa…bu kadar heycanada gerek yok derim…başarılar…

  4. sevincim says:

    herşey kafada bitiyor diyorsunuz da .
    ben önceki sınava çok sakin ve rahat bir şekilde girdim.herkes hayret ediyordu ne kadar sakinsin ne kadar rahatsın falan.sınava girerken eğer nasibim yiceğim ekmek varsa kazanırım eğer nasip değilse ne yaparsam yapayım boş düşüncesiyle girdim…bizi salona aldılar bilgisayarlara oturduk.sınavda parmaklarım titremeye başladı ve 85 te kaldım…herşey kafada biter belki ama heyecan da olunca oturmuyor bazı şeyler yerine işte… ne kadar bitirsende

  5. Oğuzhan Akpınar says:

    200 Yazan Bir İnsan Heyecanlansa Bile Sınavdan 120-140 Yaparak Çıkar, Siz Eğerki 90 Yazıyorsanız Zaten Sınavda Aynı Performansı Göstermeyi Beklemeyi Düşünmeyiniz Çünki Evde Yazdığınızla İnsan Olduğunuz İçin Doğal Olarak Vücudunuz Siz İstemesenizde Heyecandan Titreyecektir,

    İlaç Konusunda;

    Kesinlikle tavsiye etmediğimi belirtmek isterim ki sakinleştirici ilaçların dozu kaçtığında etrafımdaki insanlardan’da gördüğüm kadarı ile kalp ve ritim bozukluklarına yol açabiliyor doktor kontrolünde alınması gereklidir bunada gerek olduğunu düşünüyorum.Sınavda heyecan herkesin başına gelir 10 larca yarışmaya katılmış olan biri bile sınavda donuk bir şekilde sadece bir şeye odaklanarak yazamaz emin olabilirsiniz buna,

    Son Çözümü İlk Çözüm Olarak düşünmek yerine evde sınav heyecanını yaşamak istiyorsanız İnternet Ortamından “KLAVYE SESLERİ” indirerek hoparlörünüzün sesini orta seviyede açın bu şekilde yazmayı deneyin kendinize yeni çözümler arayın ilaç bir çözüm değildir ilaç sizin hızınızı artırmayacaktır heyecanınızı yenmenize yardımcı olsa bile 90′ı geçtiğniiz zaman bu ilacın değil sizin başarınızdır bunuda unutmayın siz kendinizi bir şey ile sınırlandırırsanız sınırlandığınız şeyden öteye gidemeyeceksiniz hep takfiye almak insan doğasına aykırı birşeydir.

  6. eylül elif says:

    kusura bakmayın ama heyecan kafada bitmez
    iki defa girdim ikisinde de kaybettim

  7. İBRAHİM says:

    en iyi ilacı yazıyorum arkadaşlar. RABBİ YESSİR VE LA TUASSİR RABBİ TEMMİM BİL HAYR.HASBİN ALLAH VENİĞİVEL VEKİL..

  8. sibelnisa says:

    İbrahim; kesinlikle en doğru ilaç Rabbe sığın hayırlısı Allahım de o sana en hayırlı olanı verir. Yeterki kalbini temiz tut.

  9. Poyraz Ali says:

    dideral ilacı ellerin titremesini önlüyor.

  10. retikul says:

    Selam arkadaşlar..2.memur alımları ne vakit yapılıyor.Bilgisi olan varsa paylaşabilir mi? ve 2, alımlarda şans yüzdesi ne kadar değişir? teşekkürler

  11. özlemx says:

    siz bi ilaç alıpta gidinde görün ondan sonra iimi oluyor kötü mü. sonra özlemx dediydi dersiniz ;) :P

  12. akten2 says:

    Korkunun ilacı varmıdır; korkuyu korku yapan nedir? evet korkunu ilacı vardır korkuyu ise besleyen yine korkudur arkadaşlar gece bir ip görseniz o size korkttuğundan gözünüze bir yılan gibi gözükür yada bir gece karanlık bir odaya girdiğinizde korkuyla girdiğiniz için birileri varmış gibi gözükür işte heyecanda bunun gibidir heyecanın ilacı yoktur arkadaşım heyecanın ilacı elindedir kafandan atacaksın yazarken sanki bir yerde çalışıyormuş gibi yada evde biriyle yazışıyormuş gibi gir ikincisi aklında kesinlikle bu işi düşünme başka bir düşünceye odaklan sonra da uzun uzun nefes alın verin başkada bir ilacı yoktur ibrahim kardeşimin dedidği gibi ya allah bismillah diyeceksiniz gireceksiniz şunu da söyleyim bu iş sizin kısmetinizden çıktıysa evde 200 yazın inanın o anda yazdırmazlar onun için tek ilaç duadır allah hepimizin gönlündekini hakkımızda hayırlı kılsın hayırlı verdiğini de gönlümüzde rıza ve razı eylesin.Herkese başarılar

  13. akten2 says:

    Ayrıca arkadaşlar bu ilacı çok samimi bir eczacı arkadaşım var ona sordum içtiğin an itibari ile sizi uyuşturuyor siz nekadar acele yazmaya kalksanızda içinizden size hızlı gibiymiş gibi geliyor ama dışardan bakıldığı zaman ise sizin hiç te hızlı olduğunuz düşünülmüyor arkadaşım ecza deposunda çalışıyor geçenler işe yeni başlayan bir motorlu kurye ilaçları eczaneye yetiştirecem diye kimsenin haberi olmadan içiyor sonuç bir trafoya çarpıyor ve bacağı kırılıyor cahillik kadar kötü bir şey yoktur hz ali efendimizin dediği gibi bir tane cahil dostum olacağına yüz tane ililm irfan sahibi dostum olsun buyuruyor bu konuyu açan arkadaşım iyi ki açtın ki bu konu da en azından yorum ve fikir edin ve diğer bu türlü düşüncesi olan arkadaşlarımızada yardımcı oldun allah razı olsun.

  14. rain says:

    Allah’ım bu dünyaya, ben niye geldim:) cümlesini bi daha kullanma istersen bu şirke isyana girer… allah yardımcın olsun

  15. mhkayiran says:

    Aslında şunu belirtmek istemiştim. Sınava daha önce giren arkadaşlar bilirler..

    -Hazır mısını?
    -Hıynk!!! ne, nasıl, dur yaa, bi saniye…
    -BAŞLAYIN!!!
    -Allah’ım bu dünyaya ben niye geldim:)))

    O an, işte o an öldürüyor insanı yaa. Afakanlar basıyor resmen. O an sınavı durdurup, adımı, soyadımı sorsalar; cevap veremezdim herhalde:))

    Her şeyin beyinde bittiği doğrudur. Fakat bu kişiye göre değişir bence. Herkesin yapısı bir değil. Ayrıca kim olursa olsun normalda 160-180 yazan arkadaşlar rahat bu konuda. Her ne kadar heyecanlansanda, normalde 160-180 yazıyorsan eşek değilsin ya sınavda da doksanı yazarsın herhalde. Fakat şu da unutulmamalıdır ki, artık yeni düzenlemeyle birlikte çok yazmanın bir önemi yok. Diyelim ki sınada 160 yazdın 30 tane yanlışın çıktı. Bu durumda elenme ihtimalin çok yüksek. Ayrıca daha önceki sınavlarda bu verdiğim örneği yaşayan insanlar var. Evrağı komisyondan geçipte, bakanlıktan dönen kişiler gördüm. Ki bu sınavda açık açık söylüyor adamlar…

    Sonuç olarak çok büyütmenin bir anlamı yok bence. Psikolojik bir destek olarak düşünebiliriz. Ben ve benim gibi olan arkadaşlara faydası olacağı inancı içerisindeyim…

    Evet arkadaşlar, yok mu bu konuda bizi aydınlatacak birileri.

    Dideral, İnsidon, Atarakt… Ne kullandınız. Ne önerirsiniz. Lütfen yaa…

  16. Turkuaz52 says:

    denizlide sınava girecekler yazsın bekliyorum saydere.c@hotmail.com eklesin görüşelim hatta tamammı arkadaşlar hertürlü sorunuza cevap bulurum tanıdığım baya katip var

  17. tosba says:

    Merhabalar bende kpss ye girerken doktor tavsiyesiyle 10 gün önceden diderale başladım hiç bir yanetki olmadı bende ama dr özellikle tembihetti tansiyonu düşürebiliyormuş biraz kullan bak dedi işe yaradımı derseniz uyku yapmıyor biraz daha soğukkanlı oluyorsunuz. Ben ilaçsız sınava girdiğimde panikliyordum ilk yarımsaat o paniği üzerimden kesinlikle atamıyordum ama ilaçla gayet rahat atlattım. Her insanın bünyesi tepkileri aynı değildir, bazen ilaç takviyesi gerekebilir ama ben tekrar söylüyorum ben kafama göre eczaneden alıp kullanmadım tamamen dr kontrolünde önce ona yaşadığımı anlattım oda bana bu ilacı yazdı bende kullandım işe yaradımı derseniz hem de çok yaradı. bu sınavdada mutlaka içeceğim. Ben panik bir insanım belki rahat olsaydım gerçekten içmezdim kafayla falan halletmek ne mümkün bu duygu çok zor oluyor.

  18. tosba says:

    arkadaşlar sakın kafanıza göre alıp kullanmayın. Gerçekten her insanın bünyesi farklıdır. farklı tepkiler verebilirsiniz. Lütfen dr a danışın onunda olurunu alın. Düşünsenize sınavda yapacam diye onu içip tansiyonu dibe vurdurduğunu. O yüzden lütfen. Ayrıca bilmeyen insanlarda öğreniyor lütfen ilaç ismi vermeyin bende bunu düşünmeyip yazdım adını kusura bakmayın arkadaşlar.

  19. samsun says:

    sayın ibrahim ve akten2 size kesinlikle katılıyorum.KATİP OLAN ARKADAŞIM 80 LERDE YAZIYORMUŞ en son ve sınavda 105 yazmış.Bende çok heycanlı birisiyim ve heycanlanacağımıda tahmin ediyorum tabi o güne Rabbim nasip ederse ki şuan 60larda yazan biri olarak bunu diyorum…ama tabi ALLAH nasip ettiyse bi şekilde olur herşeyin hayırlısı..Rabbim herkesin yar ve yardımcısı olsun inşalah..

  20. sedathut says:

    Ben pazartesi veya salı psikiyatriste gidip durumu anlatacağım. Bakalım ne önerir bana. Tabiki rica edip ilaç yazmasını söylicem zaten psikolojim iyi değil.. Yani her şekilde yazacaktır :)