21
Haz
Yazar: | Okunma: 23.127 | Cevap: 27
Reklam

Ulusal Yargı Ağı Projesi yani kısa adıyla UYAP olarak adlandırılan ve ülkemizde adliyeler başta olmak üzere bir çok kurumda kullanılan uyap programının kullanımını ve öğrenimini kolaylaştırmak için destek sayfası açılmıştır.

Katipler.Net gibi Uyap destek sayfasına da Adalet Bakanlığı ağında erişim izni verilmiş olup adliyelerimizden istediğiniz zaman uyap destek sayfasına ulaşabilirsiniz. Sistemin amacı Adalet Bakanlığı personelleri arasında bilgi alışverişinin rahat bir şekilde yapılması ayrıca bu bilgilere her zaman ulaşamın sağlanmasıdır. Yine işe yeni başlayan ve birim değiştiren personellerin uyap konusunda yaşadığı sıkıntıları en aza indirmek amaçlanmıştır. Sistem içerisinde genel olarak örnek müzekkereler, kararlar, açıklamalı işlemler ve nasıl yapılır kategorileri altında bilgi alışverişi yapılacaktır. Herhangi bir konuda bilgiye ihtiyaç duyan kişi ilgili birimin bulunduğu ( Nasıl Yapılır? ) kategorisine cevabını aradığı soruyu iş veya işlemleri yeni başlık olarak açabilecektir. Bu soruyu bilgisi olan personeller veya ilgili kategoride görevli editörler cevaplandıracaktır. Açıklamalı İşlemler kategorisine ise editörler tarafından ekran görüntüleriyle desteklenerek hangi işlemlerin hangi menülerden nasıl yapılacağı anlatılacaktır. Yine örnek karar ve müzekkereler kategorilerinde ihtiyaç duyduğunuz örneklere ulaşabilir sizde elinizde bulunan örnekleri paylaşabilirsiniz.

Not: Sisteme sadece Adalet Bakanlığı Personelleri @adalet.gov.tr uzantılı mail adresleri ile üye olabilir.

SİSTEME GİRİŞ - ÜYELİK

Bu yazı için 27 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Duyurular  Etiketler: , , , , , , , , ,
Bu yazı için 27 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. fatih diyor ki:

    Elinize sağlık çok iyi düşünülmüş..

  2. Zeynep01 diyor ki:

    Özellikle biz yeni başlayanlara çok faydası olacaktır. Emeği geçen herkese teşekkürler.

  3. bekir diyor ki:

    Bende üye oldum. Umarım faydalı olur.

  4. Serdar diyor ki:

    Hayırlı olsun uyap forumu.

  5. yasin154575 diyor ki:

    içerik ne zaman yüklenir ki .

  6. efsanee diyor ki:

    kayıt nasıl olnuyo msn adresi yazıyorum olmuyo @Adalet.Gov.tr msn adresi istiyor onu nerden açıyoruz :)

  7. Barış diyor ki:

    efsanee diyorki:

    kayıt nasıl olnuyo msn adresi yazıyorum olmuyo @Adalet.Gov.tr msn adresi istiyor onu nerden açıyoruz
    Yorumu beğenenler:0

    Yani sadece adalet bakanlığı personelleri üye olabiliyor personelde var adalet gov tr uzantılı mail.

  8. Hüseyin diyor ki:

    yasin154575 diyorki:

    içerik ne zaman yüklenir ki .
    Yorumu beğenenler:0

    Zamanla olacaktır bu herkes kullandıkça bilgi alışverişi sağlanacaktır. İçerikte çoğalacaktır.

  9. can diyor ki:

    Personellerin bilgi alışverişinde bulunabileceği bir ortam açılması iyi olmuş. Hayırlı olsun.

  10. elif diyor ki:

    Anladığıma göre sadece adliye çalışanları üye olabiliyo hakim savcı katipler çünkü o mailler sadece onlarda var.

  11. tugba05 tugba05 diyor ki:

    arkadaşlar bnde üye olmaya çalışıyorum ama uyaptan e-posta kısmı açılmıyor.bu yüzden aktive edemiyorum.nasıl düzeltebilirim acaba?

  12. elif diyor ki:

    tugba05 diyorki:

    arkadaşlar bnde üye olmaya çalışıyorum ama uyaptan e-posta kısmı açılmıyor.bu yüzden aktive edemiyorum.nasıl düzeltebilirim acaba?
    Yorumu beğenenler:0

    Bakanlığın sitesinden e posta bağlantısına tıklayarak girebilirsin.

  13. AB152830 AB152830 diyor ki:

    forum çok güzel olmuş güncellemelerden sonrada konular açılırsa daha iyi olacağını düşünüyorum henüz bişey yok ama yinede arada bir giriyorum :)

  14. cüneyt diyor ki:

    iyi de üye oluyorum ama ekranda bir şey göremedim ben

  15. cüneyt diyor ki:

    sayın editör yardımcı olursanız sevinirim

  16. cüneyt diyor ki:

    arkadaşlar adalet.gov.tr uzantılı mail adresi nerden alınır yardımcı olacak birileri varmı?

  17. Ahmet diyor ki:

    cüneyt diyorki:

    arkadaşlar adalet.gov.tr uzantılı mail adresi nerden alınır yardımcı olacak birileri varmı?

    Yorumu beğenenler:0

    Adliye personelimisiniz? Sadece adalet bakanlığı personellerinin var bu mail uzantısı.

  18. fikret diyor ki:

    Hayırlı olsun tüm bakanlık çalışanlarımıza.

  19. Mehmet diyor ki:

    Bende editör olmak istiyorum yeni başlayan arkadaşlara yardımcı olmak için. Başvurumu gönderdim.

  20. mehmet diyor ki:

    katipler net sayfasını bilğilendirici buluyorum.