13
Mar
Yazar: | Okunma: 7.637 | Cevap: 58
Reklam

Ya artık birileri sesimizi duysun bi insan kafası rahat olmadan nası rahat çalışabilir sözleşmeli damgası 4bli damgası üzerimizden ne zaman kalkacak bu kadar saçmalık olur anca memur diye hitap eden yok 4B li diye hitap ediliyoruz sürekli bi baskı aynı dairede çalıştığımız müdürümüz bile şakayla karışık sözleşmen benim elimde diyo ve biz de bu şekilde çalışıyoruz devlet ne yapmaya çalışıyor bu ayrıma ne zaman dur diyecek adalet bakanlığı bünyesinde çalışan memurların çoğunun hakkı yeniliyor en çok çalışan kurum ancak en çok hakkı yenilen kurum da… yazık.. bakalım bu seçimlere kadar bi şey oldu oldu, olmadı…

Bu yazı için 58 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Bilgi Alışverişi  Etiketler: , ,
Bu yazı için 58 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. Burcu diyor ki:

    Bu gidişle verilmeyecek gibi.

  2. Selim diyor ki:

    Adalet bakanlığı gibi bir kurumda nasıl sözleşmeli memur çalışıtırılır anlaşılır gibi değil ondan sonra rüşvet arttı derler. Adamın hiçbir garantisi yok tabi rüşvet olur ondan sonra trilyonluk davalar dönüyor.

  3. ŞEVKİ diyor ki:

    İnşallah seçimlerden önce verilir yoksa elalemin işini yapmaya devam edeceğiz …

  4. Hasret diyor ki:

    Evet sözleşmelilere kadro verilirse belki müdürlerin işini yapmaktan kurtuluruz ….

  5. Ali Fırat diyor ki:

    Resmen sözleşmeli köleyiz 65 yaşına kadar…

  6. Kadir diyor ki:

    İşin ilginç yanı sözleşmeli katiplerin kadrolu katiplerden hiçbir farkı yok aynı sınav aynı şartlar neden kadro verilmiyor ?

  7. ceri diyor ki:

    son 1.5 seneden bu yana adalet bakanlığında bu adaletsizlikle karşı karşıyayız.

    1.5 seneden önce giren her memur kadroluoluyordu. oysa biz sözleşmeli olarak sürekli diken üstünde oturalım istediler.

    ben işimi iyi yapıyorum müdür bana kıl olursa ne olcak hadi kapı dışarı.

    bence bu haksızlık bir an önce giderilsin.

  8. katipliğe kaldı bir adım diyor ki:

    ya biraz da şükredin halinize sözleşmeli mözleşmeli girmişsiniz memur olmuşsunuz yok kadrolu yok bilmem ne işsiz kalmak ya da özelde daha da köle gibi mi çalışmak istiyorsunuz

  9. katipliğe kaldı bir adım diyor ki:

    12 yıldır özelde en kötü şartlarda bile çalıştım aylarca para alamadım aylarca eve para götüremedim aylarca yalancı durumuna düştüm kendi ailem tarafından bile şimdi kalkıp ben sözleşmeli kazanmışken kadrolu neden olmadı dersen en büyük nankörlüğü yaparım böyle öğrencilikten çıkıp yeni çalışmaya başlayanlara kölelik gibi görünür ama ben bu şartlarda çalışmayı çok iyi buluyorum kimse ağlamasın 50 derece sıcaklıklarda asfalt döken kişileri ya da – bilmem kaçlarda inşaatlarda çalışanları düşünün de halinize şükredin ki bu insanların bir de haklarını alamadıklarını düşünün

  10. nesli_06 diyor ki:

    bencede şükredin biraz biz işsizler ne yapsın bir alım olur da biz de bir yerlere gireriz diye bekleyiş içindeyiz bir de bizi düşünün arkadaşlar

  11. katipliğe kaldı bir adım diyor ki:

    özelde çalışan kişinin düşünceleri (maaş için)

    acaba zamanında alır mıyım zamanında alırsam hepsini alır mıyım mesaimi alır mıyım ya yarım verirlerse şu borcum ne olur bu borcum ne olur eğer gecikirse ne kadar gecikir falan filan işte çalışma şartları daha da ayrı tabi daha başka patronun kaprisleri ayrı bir şey tam kölelik bu aslında

    sözleşmeli de olsa memur olarak çalışanın düşünceleri

    daha o tadı alamadık ama şu bir gerçek ki paranı zamanında tam olarak alırsın ve hayatını ona göre planlarsın şimdi kıyaslama yapabilirsiniz

  12. Ka(hin)tip diyor ki:

    Arkadaşlar sözleşmeli memur alımının amacı tamamen memur adaylarının işini düzgün yapması ve özverili davranmasıyla alakalıdır. Devlet bilinçli olarak yapıyo bunu, kısaca sözleşmeli memurlar dikkat etsin diye, kaytarmasın diye, memur performansı artsın diyedir. Bu sözleşmeli alımlar yakın zamanda gerçekleşmeye başladı. bir iki sene öncesine kadar hep kadrolu alınıyordu. Ayrıca kadrolu kazananlardan hiçbir eksiğimiz yok çok şükür, aynı şartlarda kazandık. Hatta bir kadrolu kazanan arkadaştan benim durumum çok daha iyiydi ama bana sözleşmeli geldi olsun buna da şükür diyorum. He bir de zırt pırt tayin istenmesin diye. İlerleyen yıllarda kadro geleceğini düşünenlerdenim.

  13. samsunlu diyor ki:

    arkadaşlar bende ileride kadro geleceğine inananlardanım ama bu herkese vurmaz belli şartlar getirilir diye düşünüyorum ama illa da kadro isteyen varsa kadrolu katiplik sınavına girer şansını dener tutan yok…buradan sözleşmeli olmayı beğendimi anlamayın tabi ki kadrolu çalışmak istiyorum ama gerçekler var eğer sözleşmeli alım olmazsa 10 tane değil 2 tane memur alınır bu gerçeği de atlayamayız biraz da fazla almak için sözleşmeli alınıyor..ayrıca rica ediyorum özelde çalışanlar katiplikle kıyaslamasılar herşeyi aynı sınıfta kıyaslayın arkadaşlar özelde diğer özele dahil olan mesleklerle kıyaslayın..katiplik memurluklar içinde gerçekten en acımasız olanı ve aldığı maaş kadrolu bir hizmetlinin maaşı! evet şükrediyoruz işimiz var ama hakkını aramak seni şükürsüz yapmaz! umarım kendimi ifade edebilmişimdir…

  14. katipliğe kaldı bir adım diyor ki:

    samsunlu ben de samsunluyum

    ben katiplik ile özeli karşılaştırmadım sözleşmeli memur olmak ile özeli karşılaştırdım ki sonuçta ne kadar çalışma şartları ağır olursa olsun hakkını alamadığını düşünsen bile zamanında almak var ya hepsine bedeldir hiçbir zaman zamanında maaşını alamayan hatta bir kaç ayı eriyip giden biri olarak söylüyorum

  15. samsunlu diyor ki:

    kardeşim ben zaten özelin ne çirkef birşey olduğunu yakınlarımdan biliyorum ama sen memurken hak ettiğini neden alamayasın bende bunu diyorum sorun olarak

  16. mihriban diyor ki:

    buldukçça bunamayın isterseniz sizin yerinizde olmak için çalışıyorum ama malesef torpilim yok insanğlu böyle işte memur olmuşsunuz yine de neler söylüyosunuz üniversite mezunuyum asgari ücrete sürünüyorum

  17. smge diyor ki:

    arkadaşlar sözleşmeli olanların kadrolulardan hiçbir farkı yok küçük bir miktar maaşta farkeden birşey var.geri kalan şeyler aynı önemli olan işini düzgün yapmak iyi yapmak kurallara uymaktır.yoksa aksi bir durumda kimse kimseyi kapı dısarı edemez bununörnekleride görülmedi bu zamana kadar kadroya geçmek isteyenler sınavlara hazırlanabilirler kazanırlarsa tekrardan kadrolu olabilrler şansını isteyen deneyebilir kendine kalmış .bu kadar işsiz oranına rağmen bir işiniz varsa sözleşmeli de olsan memursan eğer şükretmekten başka bir şeyin olmamalı.. maaşında iyi imkanlarında iyi

  18. TxCT diyor ki:

    ”katipliğe kaldı bir adım” asgari ücretle 12 saat çalışıp ay sonunda yalvararak para istediğimi biliyorum. Niye? zaten kazandığım 3 5 kuruş para bankaya olan borcum faize binmesin zamanında ödeyeyim diye. Doğru düzgünde zamanında alamadık ya… En iyi ben anlarım seni. Şükür bende kazandım ve kazandığımdan beri sormadığım sorular; Ne kadar maaş alıcam, kaç saat çalışıcam, fazla mesai parası alıcakmıyım, fazla mesai kaç saat? özellikle iş yoğun olurmu:)))) bu soruya bayılıyorum… Hiç sormadım. Sormıcamda. Hangi işi yaparsan yap hatta iş diye hiç bir iş yapma hayatın boyunca çalışmadıysan yorulursun. Bu yüzden kendimi şanslı görüyorum. Zaten yorulmuşuz yeterince katiplik çok yoğun olsa ne olur:)

  19. Samsunlu diyor ki:

    Arkadaşlar bakın sizler gün geçirmiş insanlarsınız ama şunu unutmayın burada zimmetinde dünya kadar dosya iş olacak stresin olacak katipliğin yorup yormaması birazda sevmeye ve öğrenmeye bağlı umarım hepimiz severiz…üniversite mezunu olupta bunamayın diyen arkadaşa sanane diyorum o kadar aklını kullansaydın ben üniversite okurken kazandım sizler gibi 4 yıl bitsin bişeyler olur diye beklemedim!

  20. Sabır.Katibi diyor ki:

    Kadro açılınca zaten kendi sözleşmeli personelini geçiriyorlar kadroya herşey senin elinde görevini iyi yaparsan sorun yok ;)