31
Ara
Yazar: | Okunma: 7.725 | Cevap: 50
Reklam

2013 Adalet Bakanlğı Siverek Adliyesi Zabıt Katibi Alımı adayları bilgi alışverişi başlığı: 2013 yılı Adalet Bakanlığı 2.169 Sözleşmeli, 694 kadrolu zabıt katibi alımlarıyla ilgili bilgi alışverişinde bulunabilir, başvurular, alınacak personel sayıları klavye sınavı ve mülakat sınavıyla ilgili sorular sorabilirsiniz. Siverek Adliyesinde zabıt katipliği sınavına başvuracak tüm adaylara başarılar diliyoruz.

Bu yazı için 50 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: 2013 Katip Adayları  Etiketler: , , , , ,
Bu yazı için 50 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. MufitALTUN diyor ki:

    Herhalde Siverek’te sınava girecek kimse yok :)

  2. yasemin köklü diyor ki:

    NE GÜZEL DİMİ :)

  3. SUPERKATİP SUPERKATİP diyor ki:

    O zaman siverek seni bekliyor Müfit ALTUN. :)

  4. Joker kutsal19 diyor ki:

    Müfit denemelerde filan iyi yazıyorsun kardeşim ben de urfada girecem inş bende 130 ile 160 arası gidip geliyorum ama sen benden daha iyi yazıyorsun inş gönlünce olur kardeşim

  5. MufitALTUN diyor ki:

    kutsal19 diyorki:

    Müfit denemelerde filan iyi yazıyorsun kardeşim ben de urfada girecem inş bende 130 ile 160 arası gidip geliyorum ama sen benden daha iyi yazıyorsun inş gönlünce olur kardeşim

    Yorumu beğenenler:0

    Eyvallah Allah razı olsun kardeşim. Hepimizin hakkımızda hayırlısı olsun. Bu arada daha sınava çok süre var iyi bir çalışmayla daha iyi yazabilirsin.

  6. MufitALTUN diyor ki:

    yasemin köklü diyorki:

    NE GÜZEL DİMİ

    Yorumu beğenenler:0

    Ben orda girmeyeceğim için pek güzel değil :D keşke herkes Siverek’te girse :)

  7. Joker kutsal19 diyor ki:

    MufitALTUN diyorki:
    inş ilk girişim olacak herkes kazansın inş hayırlısıyla kim hakediyorsa sen de kazanırsın ben de inş tertip oluruz belki inş

    kutsal19 diyorki:

    Müfit denemelerde filan iyi yazıyorsun kardeşim ben de urfada girecem inş bende 130 ile 160 arası gidip geliyorum ama sen benden daha iyi yazıyorsun inş gönlünce olur kardeşim

    Yorumu beğenenler:0

    Eyvallah Allah razı olsun kardeşim. Hepimizin hakkımızda hayırlısı olsun. Bu arada daha sınava çok süre var iyi bir çalışmayla daha iyi yazabilirsin.

    Yorumu beğenenler:0

  8. MufitALTUN diyor ki:

    kutsal19 diyorki:

    MufitALTUN diyorki:
    inş ilk girişim olacak herkes kazansın inş hayırlısıyla kim hakediyorsa sen de kazanırsın ben de inş tertip oluruz belki inş
    kutsal19 diyorki:
    Müfit denemelerde filan iyi yazıyorsun kardeşim ben de urfada girecem inş bende 130 ile 160 arası gidip geliyorum ama sen benden daha iyi yazıyorsun inş gönlünce olur kardeşim

    Yorumu beğenenler:0

    Eyvallah Allah razı olsun kardeşim. Hepimizin hakkımızda hayırlısı olsun. Bu arada daha sınava çok süre var iyi bir çalışmayla daha iyi yazabilirsin.

    Yorumu beğenenler:0

    Yorumu beğenenler:0

    İnşallah kardeşim benim de ilk girişim olacak. İnşallah ilk girişimizde hallederiz.

  9. Joker kutsal19 diyor ki:

    MufitALTUN diyorki:

    kutsal19 diyorki:

    MufitALTUN diyorki:
    inş ilk girişim olacak herkes kazansın inş hayırlısıyla kim hakediyorsa sen de kazanırsın ben de inş tertip oluruz belki inş
    kutsal19 diyorki:
    Müfit denemelerde filan iyi yazıyorsun kardeşim ben de urfada girecem inş bende 130 ile 160 arası gidip geliyorum ama sen benden daha iyi yazıyorsun inş gönlünce olur kardeşim

    Yorumu beğenenler:0

    Eyvallah Allah razı olsun kardeşim. Hepimizin hakkımızda hayırlısı olsun. Bu arada daha sınava çok süre var iyi bir çalışmayla daha iyi yazabilirsin.

    Yorumu beğenenler:0

    Yorumu beğenenler:0

    İnşallah kardeşim benim de ilk girişim olacak. İnşallah ilk girişimizde hallederiz.

    Yorumu beğenenler:0

    ben on parmak yazıyorum yaklaşık iki aydır çalışıyorum 180 kelime yazıyorum ama yanlışları çıkarınca 150 nin üstünde net kalıyor yanlışlar çok bende ama hallediyorum inş yanlışları yanlışlar azalıyor

  10. MufitALTUN diyor ki:

    kutsal19 diyorki:

    MufitALTUN diyorki:

    kutsal19 diyorki:

    MufitALTUN diyorki:
    inş ilk girişim olacak herkes kazansın inş hayırlısıyla kim hakediyorsa sen de kazanırsın ben de inş tertip oluruz belki inş
    kutsal19 diyorki:
    Müfit denemelerde filan iyi yazıyorsun kardeşim ben de urfada girecem inş bende 130 ile 160 arası gidip geliyorum ama sen benden daha iyi yazıyorsun inş gönlünce olur kardeşim

    Yorumu beğenenler:0

    Eyvallah Allah razı olsun kardeşim. Hepimizin hakkımızda hayırlısı olsun. Bu arada daha sınava çok süre var iyi bir çalışmayla daha iyi yazabilirsin.

    Yorumu beğenenler:0

    Yorumu beğenenler:0

    İnşallah kardeşim benim de ilk girişim olacak. İnşallah ilk girişimizde hallederiz.

    Yorumu beğenenler:0

    ben on parmak yazıyorum yaklaşık iki aydır çalışıyorum 180 kelime yazıyorum ama yanlışları çıkarınca 150 nin üstünde net kalıyor yanlışlar çok bende ama hallediyorum inş yanlışları yanlışlar azalıyor

    Yorumu beğenenler:0

    Zaten hızlı yazmaya alıştıktan sonra artık yanlışları halletmek gerekiyor. Ben de yazarken ister istemez yanlışlar çıkıyor. Bu arada denemelerde senin ismin ne?

  11. Joker kutsal19 diyor ki:

    MufitALTUN diyorki:

    kutsal19 diyorki:

    MufitALTUN diyorki:

    kutsal19 diyorki:

    MufitALTUN diyorki:
    inş ilk girişim olacak herkes kazansın inş hayırlısıyla kim hakediyorsa sen de kazanırsın ben de inş tertip oluruz belki inş
    kutsal19 diyorki:
    Müfit denemelerde filan iyi yazıyorsun kardeşim ben de urfada girecem inş bende 130 ile 160 arası gidip geliyorum ama sen benden daha iyi yazıyorsun inş gönlünce olur kardeşim

    Yorumu beğenenler:0

    Eyvallah Allah razı olsun kardeşim. Hepimizin hakkımızda hayırlısı olsun. Bu arada daha sınava çok süre var iyi bir çalışmayla daha iyi yazabilirsin.

    Yorumu beğenenler:0

    Yorumu beğenenler:0

    İnşallah kardeşim benim de ilk girişim olacak. İnşallah ilk girişimizde hallederiz.

    Yorumu beğenenler:0

    ben on parmak yazıyorum yaklaşık iki aydır çalışıyorum 180 kelime yazıyorum ama yanlışları çıkarınca 150 nin üstünde net kalıyor yanlışlar çok bende ama hallediyorum inş yanlışları yanlışlar azalıyor

    Yorumu beğenenler:0

    Zaten hızlı yazmaya alıştıktan sonra artık yanlışları halletmek gerekiyor. Ben de yazarken ister istemez yanlışlar çıkıyor. Bu arada denemelerde senin ismin ne?

    Yorumu beğenenler:0

    Ya ben fazla denemelere girmiyorum ama kendi ismimi kullanıyorum Mustafa GÖK

  12. MufitALTUN diyor ki:

    SUPERKATİP diyorki:

    O zaman siverek seni bekliyor Müfit ALTUN.

    Yorumu beğenenler:0

    Beklemesin valla kardeşim orda sınava girsem şansım olacağını sanmıyorum :) En iyisi Merkez :)

  13. mamostee mamostee diyor ki:

    ben de siverekte sınava girecem herkese hayırlı uğurlu olsun bakalım…

  14. mamostee mamostee diyor ki:

    Bu arada arkadaşlar siverekte daha önce girenler paylaşımlarınızı bekliyoruz. ayrıca sizce kaç kişi başvurur…

  15. siverekli diyor ki:

    Siverekge boşuna sınava girmek için gelmeyin. Torpille alınır genelde :D Mulakat işi torpildir, o kadar yol yorulup zahmet etmeyin hani.

  16. ahmetttt diyor ki:

    daha önce siverekte giren var mı acaba ? Ayrıca torpil çok mu dönüyor orada anlatılan gibi ? ?

  17. yasemin köklü diyor ki:

    torpil dönsün bakalım gelip te 90 üzerini de torpilci kendi yaazacak değil ya

  18. tahir diyor ki:

    arkadaşlar siverekte noktalama ve imla var mı bilen bir zahmet söylesin. geçen sene 180 200 yazıyordum diyarbakırda girdim adamlar bizi duman ettiler parçayı öyle bir imla işaretleriyle doldurmuşlardi ki bişey yazamadım hem vorden programı kaldırıyorlar noktadan sonra büyük harf yazmıyordu onun yüzünden elendim 130 falan yazmıştım 86ya düşürdüler

  19. tahir diyor ki:

    bu sene siverekte girmeyi düşünüyorum inşallah imlalı parça sormazlar çünkü öyle hiç yazamıyorum bilgisi olan yardım etsin

  20. cansu diyor ki:

    slm arkadaşlar ben de siverekte giricem nasıl çıktı geçen sene ekrandanmı çıktır yoksa kağıtan mı giren varmı acaba :)