26
Apr
Yazar: | Okunma: 4.275 | Cevap: 16
Reklam

Samsun Adliyesi yedekte kalan zabıt katibi adayı arkadaşlar bu başlık altında bilgi alışverişinde bulunabiliriz. Geçtiğimiz yıllarda kaç yedek çağrıldı, kazananlardan kaçı bakanlıktan geri döndü?


Dikkat: Sitemizde yayınlanan yazıların tüm hakları saklıdır. Yazıların tamamen veya kısmen kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. İhlal eden siteler ve yöneticileri hakkında Ankara C. Başsavcılığında yasal takip başlatılmaktadır.


Bu yazı için 16 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: 2013 Katip Adayları
Bu yazı için 16 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. pflaume55 says:

    samsun merkez ve ilçe adliyelerdeki arkadaşlar bende bir eksikliği doldurmak istedim sonuçta baya yedek arkadaş var ve beklenti içindeler. yardımlaşma ve bilgi paylaşımı konusunda eksikliği doldurmak istedim umarım katılım olur.

  2. pflaume55 says:

    bu arada bende çarşamba adliyesi 1. yedek adayıyım 7 sözleşmeli personel alınıcaktı alınma ihtimalimin %1 oldunu düşünüyorum kısmet tabiki :)

  3. özgün says:

    Arkadaşlar ben katiplik sınavını yedeklerde kazanan bir adayım..İsmim Özgün Atalay.Bildiğiniz gibi Türkiye genelinde 2800 civarı katip asil kazandı ve Türkiye genelinde şu an 900-1000 tane de yedek aday var.. Adalet Bakanlığı 5000 alım yapacağına 4000 alım yapsın , bu sınavda başarılı olmuş 1000 tane yedeği de alsın.. Zaten bizler sınavda başarılı olduk ve gerekli şartları taşıdığımızı belli ettik.. Arkadaşlar benim şöyle bir planım var 5 Mayıs Pazetesi günü saat 12.30 da Ankara da yedek arkadaşlar toplanalım ve Adalet Bakanlığına gidelim, bakanımızla görüşelim, durumumuzu anlatalım.Emin olun haklı bulacaklardır ve 100.-120 . yedeği bile alacaklardır. Bu emeğimiz işe yararsa Türkiye genelindeki tüm yedekler alınır arkadaşlar çünkü ihtiyaç o kadar acil ki cumhurbaşkanı 2 günde imzaladı kadro isteğini.Arkadaşlar ne kadar kalabalık olursak o kadar iyi herkes 2 saatini ayırsın hayatımızı kurtaralım, Adalet bakanımızla görüşmeye bizlerle gelecek olanlar bana ulaşsın çok acil 2 gün içinde organize olalım, bizim hakkımızı biz savunmazsak, istemezsek emin olun kimse savunmaz, bizim yerimize hak istemez.Özgün Atalay : 0530 541 68 85

  4. pflaume55 says:

    özgün tespitlerin çok güzel katılıyorum sana ama yani herkes te ankaraya gidemeyebilir yani sayı çift haneye kadar indiğinde bir etkisi kalmaz ters tepki bile yapabilir ne bilim internetten bir çözüm arasak twett dileke ne bilim bakana bulaşabilecek bir şey bulabilsek yani ben tam bilmiyorum idari konuları ama katılırım seve seve bence 1. yedeğim çarşamba adliyesinde yani başarısız gözükmüyorum ama muallaktayız o dahada kötü :)

  5. pflaume55 says:

    nekadar ilgisiz bir kent ya bu samsun pes diyorum

  6. yasin says:

    pflaume55 diyorki:

    samsun merkez ve ilçe adliyelerdeki arkadaşlar bende bir eksikliği doldurmak istedim sonuçta baya yedek arkadaş var ve beklenti içindeler. yardımlaşma ve bilgi paylaşımı konusunda eksikliği doldurmak istedim umarım katılım olur.

    iii

  7. pflaume55 says:

    ya şu siteye girip sağa sola bakan bi samsunlu yokmuş helal be :) ))

  8. kardelenvehercai says:

    kardeşim valla Antalya 2.yedeğim ve bütün açılan yedeklerin sayfasına tek tek bakıyorum her gün bir gelişme var mı diye gerçekten samsun adliyesi çok duyarsızmış kazananlar hep şehir dışından zannedersem.. Peki birşey sorabilir miyim Samsun da metinler imlalı mı soruluyor ve çok yazan oluyor mu? Komisyon mulakatta en çok nelere dikkat ediyor ben bir daha ki sınava KAradeniz illerinden en fazla Samsun alım yapıyor orada girmeyi düşünüyorum da..pflaume55 diyorki:

    ya şu siteye girip sağa sola bakan bi samsunlu yokmuş helal be ))

  9. 52ordu says:

    pflaume55 diyorki:

    ya şu siteye girip sağa sola bakan bi samsunlu yokmuş helal be ))

    samsunluyuz ama :) ordu da denedik şansımızı bekliyoruz aranmayı

  10. pflaume55 says:

    kardelenvehercai diyorki:

    kardeşim valla Antalya 2.yedeğim ve bütün açılan yedeklerin sayfasına tek tek bakıyorum her gün bir gelişme var mı diye gerçekten samsun adliyesi çok duyarsızmış kazananlar hep şehir dışından zannedersem.. Peki birşey sorabilir miyim Samsun da metinler imlalı mı soruluyor ve çok yazan oluyor mu? Komisyon mulakatta en çok nelere dikkat ediyor ben bir daha ki sınava KAradeniz illerinden en fazla Samsun alım yapıyor orada girmeyi düşünüyorum da..pflaume55 diyorki:

    ya şu siteye girip sağa sola bakan bi samsunlu yokmuş helal be ))

    bende özellikle ilçesinde denedim kardeş çünkü samsun özellikle hep komşu illerden aldı bir arkadaşım var üç kez mülakata kaldı elediler yani onların işine akıl sır ermiyor bende ilçesinde girdim ha imlasız ve kağıttandı metinler ilk çağlarda atalarımız paralarını metni ama metinler zor sorulur başvuru çok olduğunden

  11. pflaume55 says:

    52ordu diyorki:

    pflaume55 diyorki:
    ya şu siteye girip sağa sola bakan bi samsunlu yokmuş helal be ))
    samsunluyuz ama ordu da denedik şansımızı bekliyoruz aranmayı

    en iyisini yapmışın samsun merkez bi garip ama çok sevindim demekki kazanmışsın bravo hemşerim valla bende çarşamba adliyesinde 1. yedeğim ve hepsi göreve başladılar işte bi umut bakınıyorum tüm yerlere belki bi umut olur diye hayırlısı senin adına sevindim ama

  12. kardelenvehercai says:

    Kardeşim pflaume55; Antalya adliyesinin sınavı hem imlalı hem de en zor metin olan Medeniyet yolunda çıktı ve öyle bir çıktı ki ilk paragrafı yazarken herkez ezberlemiştir diye adamlar ortasından başlatmışlar en noktalı iki noktalı yerinden o halde 0 hata ile yazdım ben imlalı ama 2. yedekte kaldım yani neler döndü neler bilmiyorum bu alımlarda bütün illerin yorumlarını okudum aynı şeyler olmuş çok olaylar dönmüş yani .. Hayırlısı yani Samsun adliyesinde ki metin korkutmadı beni hele ki imlasız hiç korkmuyorum yazmaktan tek korkum mülakat benim hayırlısı artık..

  13. pflaume55 says:

    yedeklerin hangi durumlarda çağrılacağı konusunda bilgin varmı yani ben bir kaç komisyonu arayıp sordum özellikle asiller atandında sizi çağırmaları için bi neden kalmıyor dedi hepsi sen ne duyumlar aldın peki

  14. kardelenvehercai says:

    Bİzimkiler daha işbaşı yapmadılar kardeşim, ve işte güvenlik soruşturmasında sorun çıkan olursa, ya da kendiliğinden birisi hakkından feragat ederse, ya da çok düşük bir ihtimal ihtiyaç doğrultusunda bakanlığa yazı yazarsa komisyon bakanlık da kabul ederse evrağı Ankara dan dönen olursa yani bu durumlarda yedekler çağrılıyor 2. yedeksin 82 kişi alındı ihtimal yüksek diyorlar ama nedendir bilmiyorum ben hiç güvenmiyorum özellikle bu 5000 alım yakınsa eğer bir daha ki sınava nerede gireceksiniz peki benim bu yedekliğe umudum yok olursa süpriz olacak yeni sınava hazırlanacağım şu aöf finalleri bir bitsin de inşaallah…

  15. pflaume55 says:

    ben beşbin alımın eylül ekim gibi çıkıcanı düşünüyorum bakalım samsun merkezde giricem yada yine çarşamba adliyesinde giricem bilemiyorum imlalı yazamadım için riske atmak istemiyorum yani katiplik içinde ölmüyorum açıkcası yedek bir oldumdan üzüldüm çabaladım lise matematik öğretmenliği mezunuyum kpss ye çalışıyorum harıl harıl atanarımda kurtulurum bakalım

  16. murat says:

    özgün diyorki:

    Arkadaşlar ben katiplik sınavını yedeklerde kazanan bir adayım..İsmim Özgün Atalay.Bildiğiniz gibi Türkiye genelinde 2800 civarı katip asil kazandı ve Türkiye genelinde şu an 900-1000 tane de yedek aday var.. Adalet Bakanlığı 5000 alım yapacağına 4000 alım yapsın , bu sınavda başarılı olmuş 1000 tane yedeği de alsın.. Zaten bizler sınavda başarılı olduk ve gerekli şartları taşıdığımızı belli ettik.. Arkadaşlar benim şöyle bir planım var 5 Mayıs Pazetesi günü saat 12.30 da Ankara da yedek arkadaşlar toplanalım ve Adalet Bakanlığına gidelim, bakanımızla görüşelim, durumumuzu anlatalım.Emin olun haklı bulacaklardır ve 100.-120 . yedeği bile alacaklardır. Bu emeğimiz işe yararsa Türkiye genelindeki tüm yedekler alınır arkadaşlar çünkü ihtiyaç o kadar acil ki cumhurbaşkanı 2 günde imzaladı kadro isteğini.Arkadaşlar ne kadar kalabalık olursak o kadar iyi herkes 2 saatini ayırsın hayatımızı kurtaralım, Adalet bakanımızla görüşmeye bizlerle gelecek olanlar bana ulaşsın çok acil 2 gün içinde organize olalım, bizim hakkımızı biz savunmazsak, istemezsek emin olun kimse savunmaz, bizim yerimize hak istemez.Özgün Atalay : 0530 541 68 85

    SİKTİR LAN ,,,