31
Mar
Yazar: | Okunma: 8.262 | Cevap: 27
Reklam

Muğla da zabıt katibi olarak yeni işe başlamak üzere bekleyen arkadaşlar sizleri burada görmek istiyoruz .. bilgi paylaşımı yaparak birbirimize yardımcı olabilir ve aklımızdaki soruları gidere biliriz…

Bu yazı için 27 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Bilgi Alışverişi
Bu yazı için 27 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. trifaly dedi ki:

    sözleşmeli kazandım ben arkadaşlar tarih hakkında bir bilgisi olan var mı muğladan?

  2. SsS dedi ki:

    mrb bende muğladan sözleşmeli kazandım…muğla adliyesini bi kaç kez aradım biz sizi arayacağız dediler.bekliyoruz…

  3. sss muğla dedi ki:

    ben de muğla cezaevi haber yok hala sizi arayacağız diyorlar sadece

  4. yücel dedi ki:

    bende iki kez gitti tel. bekleyin arıcaz biz sizi bizimde tam bilgimiz yok dediler …

  5. sude24 dedi ki:

    bu hafta ararlar mı?

  6. ufuk dedi ki:

    ben de muğla adliyesini kazananlardanım ankarada ikamet ediorum bizzat gidip bakanlığa sordum dosyalarınız nisAnın son haftası gelir dediler tabi ondan sonra iş komisyona kalıyor…

  7. trifaly dedi ki:

    arkadaşlar muğla adliyesinden hala bir haber yok mu?

  8. 7838 dedi ki:

    arkadaşlar ben de sözleşmeli zabıt katipliği kazandım. Biz sizi arayacağız diyorlar başka bir şey demiyorlar malesef. ne görev yerimizi öğrenebiliyoruz ne de ne zaman başlayacağımızı beklemekten başka çare yok

  9. kolali_gomlek dedi ki:

    muğla sözleşmeli zabıt katipliğini kazandım hala bi ses yok.başka bakanlığı kazananlar 2 aydır çalışıyor bizi daha işe başlatamadılar hayret bişey

  10. isyankar dedi ki:

    bende muğlada sözleşmeli kazandım hala bi haber yok haber alırsanız buraya yazarsanız sevinirim.bi de ben muğlada değilim telefon açarlarsa eğer kaç gün içinde orda olmamız gerekiyor??yardımcı olursanız sevinirim..

  11. mubudi dedi ki:

    Bende kazandım ama bekliyorum 5/6 gün içinde belli olur heralde, atanma yerlerinde siz nereleri tercih ettiniz arkadaşlar

  12. isyankar dedi ki:

    benim ilk tercihim marmaris.

  13. mubudi dedi ki:

    Cezaevi katipleri ve mübaşirler bu sabah aranmış çağrılmış zabıt katiplerininkide eli kulağındadır..

  14. 7838 dedi ki:

    hadi inş. bakalım bekleye bekleye çalışma şevkim kırılıyo ya:P

  15. trifaly dedi ki:

    benim ilk tercihim bodrum arkadaşlar yeni gelecek olan varsa bodruma yardımcı olurum elimden geldiği kadar

  16. katibimmuğla dedi ki:

    milas olucak hissediyorum : )

  17. mubudi dedi ki:

    ilk tercihim yatağan 2.si marmaris gönlüm marmaristen yana ama muğlaya yakın die yatağanda bekliyorum

  18. kck dedi ki:

    benimde ilk tercihim marmaris hala haber bekliyoruz bakalım sonuçlar ne olcak …

  19. merkez04 dedi ki:

    arkadaşlar ben muğlada değilim gerçi devamlı telefon açıyorum ama içim hiç rahat değil muğla adliyesine gitme imkanı olan biri bana msn adresini verirse onunla haberleşirsem içim daha rahat olucak lütfen yardımcı olurmusunuz..

  20. isyankar dedi ki:

    artık ne gecem belli ne gündüzüm geceleri düşünmekten yatamıyorum gündüz de her telefonum çaldığında heyecanlanıyorum bunlar en kısa sürede aramasalar kalpten gidiciyim ben :=))))