Reklam

Milyonlarca adayın merakla beklediği kpss memur atamaları tarihi belli oldu. Devlet Personel Başkanlığından yapılan açıklamaya göre atamalar 19 – 28 Kasım tarihleri arasında yapılacak. Geçen yıl 140 bin memurun alındığı kamuya bu yıl 70 bin memur ataması yapıldı. KPSS sınav sonuçlarına göre kamu kurum ve kuruluşlarına toplam 17 bin 387 kadro ve pozisyon için yerleştirme talebinde bulunuldu. Yapılan talebin %16.73′ü orta öğretim, % 27.47′si ön lisans ve % 56′sının da lisans düzeyinde olduğu belirtildi.

Bu taleplere göre kamuya ortalama olarak: 2768 lise , 4671 ön lisans, 9688 lisans mezunu memur alınacak.

Bu yazı için 215 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Kpss  Etiketler: , , , , , ,
Bu yazı için 215 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. Merve diyor ki:

    Bir önce yapılsa da meraktan kurtulsak.

  2. harun 88 diyor ki:

    Ön lisans 80 puanım var bilgisayar mezunuyum atanma şansım var mı?

  3. ayhan diyor ki:

    Benim 74 puanım var lise mezunuyum ama yinede tercih yapacağım umut yok :) asıl beklenti katiplik

  4. Emine diyor ki:

    2700 lise mezunu memur alınacaksa biz hiç umutlanmayalım 75 80 puanlılar…

  5. bernaa25 diyor ki:

    inş bu 2700 ün içinde sağlık bakanlığı alımları yoktur öbür türlü 1500 ü onlara ayrılır zaten 1000 de meslek lisesi alsalar düz lise olarak 200 anca alırlar komedi yaa 2 milyon insandan rakama bakarmısınz

  6. serap diyor ki:

    74 puanım var 3001 atanma şansım yok!

  7. esin diyor ki:

    Bu 2012 2. atamalar arkadaşlar o yüzden alım az olabilir. 2013 yılında da atama yapılacak ancak tarihi yok daha.

  8. ali diyor ki:

    Tek yol katiplik

  9. Barış diyor ki:

    serap diyorki:

    74 puanım var 3001 atanma şansım yok!
    Yorumu beğenenler:0

    Aynı durumdayım …

  10. ş.s diyor ki:

    önlisans mezunuyum 81 aldım ama son iki yıl içinde hiç halkla ilişkiler almadılar herkesin başvurduğu bölümden başvuru vapıyorum maalesef atama olmadı insallah bu sefer olur

  11. musa diyor ki:

    ali diyorki:

    Tek yol katiplik
    Yorumu beğenenler:0

    Onda da bi ile 10 kişi alıyorlar 300 500 kişi başvuruyor ne yapacaz Allah yardımcımız olsun..

  12. B.Ö diyor ki:

    Arkadaşlar geçen yılın en az tercih edilen illerine dikkat edin. Karamsar olmayın Allah’tan ümit kesilmez. Başta Artvin,Van,Kilis ve Siirt bunları göz önünde bulundurun. Ben tercih bile yapmıyorum benim için 2 yol var 1. Katiplik 2.si İnfaz Koruma. Hadi hayırlısı olsun inşallah.

  13. kubilay diyor ki:

    83 aldım örgün adalet bölümü mezunuyum klavye 120-135 arası 3 dakikada atanma şansım nedir katiplik yapan arkadaşlar cevaplarlarsa sevinirim

  14. recep diyor ki:

    Geçen sene ikm gardiyanlıklar kaç puanda kaldı arkadaşlar katılan bilgisi olan?

  15. onur diyor ki:

    ben sivas adliseyinde katibim kubillay o puan la atanmayı geç adliyenin yanından bile geçemezsin.130 değil en az 150 vurman lazım :)
    kubilay diyorki:

    83 aldım örgün adalet bölümü mezunuyum klavye 120-135 arası 3 dakikada atanma şansım nedir katiplik yapan arkadaşlar cevaplarlarsa sevinirim

    Yorumu beğenenler:1

  16. umut diyor ki:

    kardeş çalışmaya devam et sen kimseye kulak asma başvurularını yap gerisi kader
    onur diyorki:

    ben sivas adliseyinde katibim kubillay o puan la atanmayı geç adliyenin yanından bile geçemezsin.130 değil en az 150 vurman lazım
    kubilay diyorki:

    83 aldım örgün adalet bölümü mezunuyum klavye 120-135 arası 3 dakikada atanma şansım nedir katiplik yapan arkadaşlar cevaplarlarsa sevinirim

    Yorumu beğenenler:1

    Yorumu beğenenler:0

  17. gizemli_torpilsizkatip diyor ki:

    ayhan diyorki:

    Benim 74 puanım var lise mezunuyum ama yinede tercih yapacağım umut yok asıl beklenti katiplik
    Yorumu beğenenler:3

    ya bu sene o kadar çok mezun olan ve sınava giren var ki hem lisede bu katiplik bölümünün okulu var adalet meslek lisesi diye geçiyor. onların mezunları da oldukça artıyor üstelik ben sorguladım onlar da neredeyse hepsi 70 barajını aşmışlar. onlar başvurmakta tereddütlü sen gene de şansını dene ama ümit yok derim sana… :S

  18. gizemli_torpilsizkatip diyor ki:

    Emine diyorki:

    2700 lise mezunu memur alınacaksa biz hiç umutlanmayalım 75 80 puanlılar…
    Yorumu beğenenler:0

    ya bence umutlanalım çünkü 90 puan alan lise mezuzu o kadar yok kardeşim benim ülkemde :)

  19. server diyor ki:

    onur diyorki:

    ben sivas adliseyinde katibim kubillay o puan la atanmayı geç adliyenin yanından bile geçemezsin.130 değil en az 150 vurman lazım
    kubilay diyorki:
    83 aldım örgün adalet bölümü mezunuyum klavye 120-135 arası 3 dakikada atanma şansım nedir katiplik yapan arkadaşlar cevaplarlarsa sevinirim
    Yorumu beğenenler:1
    Yorumu beğenenler:0

    ne alakası var ya onur sen ii salamışsın ha milletin moralini bozmana gerek yok

  20. burakzor diyor ki:

    arkadaşlar katiplik başvuru şartlarında meb onaylı bilgisayar sertifikası isteniyor üniversitede alınan bilgisayar dersi bir işe yarar mı bu konuda bi bilgisi olan cevap verebilirse sevinirim hepinize bol şans…