12
Oca
Yazar: | Okunma: 31.577 | Cevap: 69
Reklam

2012 Kilis Adliyesi Zabıt Katibi adayları bilgi alışverişi başlığı: 2012 Adalet Bakanlığı sözleşmeli ve kadrolu zabıt katibi alımlarıyla ilgili bilgi alışverişinde bulunabilir, başvurular, alınacak personel sayıları klavye sınavı ve mülakat sözlü sınavla ilgili sorular sorabilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bu yazı için 69 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: 2012 Katip Adayları
Bu yazı için 69 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. hmt diyor ki:

    kilisteki kadrolar kimseyi ilgilendirmiyor mu? kiliste girecek hiç mi arkadaş yok?

  2. Kürşat erol diyor ki:

    kararsızım anteptemi gireyim kilistemi diye.
    Geçen sene antepte başvurdum olması.

    165 kelime yazmama rağmen elediler.

  3. melike06 diyor ki:

    Bende kiliste düşünüyorum ama çok az alım var..

  4. hmt diyor ki:

    nerelisiniz ben islahiyeliyim..adalet mezunuyum 130 140 civarı yazıyorum amma çok korkuyorum elenirsem diye bir sene daha bekleyecek takatim kalmadı…
    Kürşat erol diyorki:

    kararsızım anteptemi gireyim kilistemi diye.
    Geçen sene antepte başvurdum olması.

    165 kelime yazmama rağmen elediler.

    Yorumu beğenenler:0

  5. melike06 diyor ki:

    ben ankaralıyım. başka şehirde denemek istiyorum ama bilmiyorum tabi..emin değilim. lise mezunuyum ama 2 yıldır yazıyorum genelde 160 cıvarında yazıyorum..yanlış falan net kalan 150 gibi birşey gerçi daha bir ay var neydeyse artarmı bilmem.. kader kısmet..

  6. ahmet diyor ki:

    ben kilisliyim siz burda kazansanız bile mülakatta elenebilirsiniz çünkü küçük bir yer olduğu için girme şansınız az ben bile antepte girmeyi düşünüyorum artık hakkımıza hayırlısı yani çalışan her zaman kazanır….

  7. melike06 diyor ki:

    mülakatta elenmemin küçük bir yer olmasıyla ne alakası var merak ettim ?

  8. hmt diyor ki:

    kiliste yazan çok mu kaç kişi geçen sene mülakata girdi ve kaçı geçti yani geçen sene alım kaç tane olmuştu
    melike06 diyorki:

    mülakatta elenmemin küçük bir yer olmasıyla ne alakası var merak ettim ?

    Yorumu beğenenler:2

  9. ahmet diyor ki:

    yani torpil yapma meselesi olabilir antepte elendiğine göre burdada elenebilirsin ben mesela burda girmicem alım geçen sene beş kişiydi galiba artık hayırlısı hepimiz için

  10. melike06 diyor ki:

    valla arkadaşım torpill her yerde.. Küçük büyük farketmiyor…Bileğime güveniyorum sadece.. iyi yazanıda görmemezlikten gelemezler diye düşünüyorum.. Tabi her şey kader kısmet.. Allah yardımcımız olsun..

  11. sınav avcısı diyor ki:

    bekleyin bizi arkadaşlar adana ve osmaniye 10 parmak kursumuz dan arkadaşlar orada girecek 120 160 civarında yazıyor şimdi siz de kendi memleketiniz de bizim yüzümüze kazanamayacaksiniz belki ama kısmet artık ;) ;)

  12. melike06 diyor ki:

    sevgili sınav avcısı benden ordan girmeye geliyorum.valla dün ki sınavda 185 vurdum… Sınava da var daha 200 hedefim :)

  13. hmt diyor ki:

    sınav avcısı hiç heveslenmeyin burası dolu :) ben de adalet mezunuyum 140 150 vuruyorum başka kapıya :)

  14. kleonis diyor ki:

    kaç yazdığımızın ne önemi var ki..önemli olan 90 ı geçmek değil mi ve bende adalet okuyorum belirtmemin faydası olur mu acaba

  15. melike06 diyor ki:

    iyide bir 90 yazmak var bir de 190 yazmak var.. Sence hiç fark yok mu ?

  16. hmt diyor ki:

    belirtmemin nedeni kesinlikle hava atmak değildi hatta ilk defa burada belirttim diyebilirim NEDEN sınav avcısı arkadaş tam anlamıyla hava atıyor yok memleketinizde sınava girecem siz ortada kalacaksınız filan…sence hak etmedi mi ?

  17. seda diyor ki:

    Herkes için kader kısmet, hakeden kazansın..

  18. mesafe_06 diyor ki:

    Merhaba bende katiplik sınavına girmek istiyorum fakat hiç bir bilgiye sahip değilim 3 dakikada 90 kelime dışında vuruş dediğiniz nedir? hangi sitelerden klavye testi çalışması yapabilirim. Vuruşa göre mi kelimeye göremi neye göre sınavı kabul ediyorlar… ?

  19. kleonis diyor ki:

    fark evet var ama mülakatta göz ardı edilmemeli büyük etken..herkes 10 parmak f klavye mi yazıo merak ediyorum cevap verirseniz sevinirim

  20. melike06 diyor ki:

    Başvuran var mı ?