30
Jan
Yazar: | Okunma: 13.252 | Cevap: 54
Reklam

Arkadaşlar 27 ocak 2011 tarihinde girip kazanan arkadaşları tebrik ederm. Pazartesi günü olacak olan mulakat sınavı için lütfen sorular üzerinde tartışma yapalım sizlerini yardımınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim


Dikkat: Sitemizde yayınlanan yazıların tüm hakları saklıdır. Yazıların tamamen veya kısmen kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. İhlal eden siteler ve yöneticileri hakkında Ankara C. Başsavcılığında yasal takip başlatılmaktadır.


Bu yazı için 54 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Bilgi Alışverişi  Etiketler: , ,
Bu yazı için 54 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. fadili says:

    benım gırdıgım gecmiş mulkatlarda hıc şaşmadan kesın sorular
    1) ataturk ılkelerını say, cum acıkla
    2) sayıştayın gorevı nedır, mıllı egtım bakanlıgıyla örnekleyerek açıkla
    ve gerısı
    1) mahkemelrı say
    2) t.c. nasıl bır devlettır
    3) turkıyenın yuz olcumu nedır
    4) turkiyenin cevre uzunlugu kac km dır.
    5) cenın nedır
    6) yazıcı nedır
    7) milletvekılını nasıl secersın
    8) bır arkadaşa sorduları soru aynen şöyle: geçen gün senı pastane gorduk, sen bizi görmedın
    9) bır başka ilde sorulan bır soru : Hz. İsa nın amcası kimdir BENDEN ŞİMDILIK BU KADAR

  2. Ahmet© says:

    Kardeş peki nerede girmiştin sen?

  3. Marquez says:

    Ne soracakları değil, nasıl cevap vereceğiniz daha çok önemli bence.

  4. kadir says:

    Marguez kardeş; fadilli arkadaşın yazdıkları arasında geçen gün seni pastane de gördük derken neyi amaçlamıştır komisyon görevlileri

  5. tokat says:

    bana geçen sene sordukları sorular şunlar
    1memur nedir
    2türkiyenin sınırlarının toplam uzunluğu kaç km dir
    3atatürkün ilkelerin say ve atatürkçülük açıkla

  6. betüll says:

    Diyelım bunların cevaplarının yarısını bılıyosun ama komısyonu etkıledın ve net cevaplar verdın…. Sonuc ne olur

  7. Nihal says:

    Kazanırsın Betül.

  8. betüll says:

    hımm inş. Rabbim kimsenin emeğini boşa çıkarmasın…

  9. vedat says:

    arkadaşlar şu anda hazırlanan arkadaşlara başarılar diliyorum arkadaşlar allah emeğinizi boşa çııkmasın arkadaşlar ya biz bu heycanı nasıl yapacaz hiç bişeyden korkum yok kendime güveniyorum amma heycanımı nasıl yapcam
    :( (

  10. merdo says:

    Pastane de gördüyse gördü napalım:) off o heyecanın içinde birde akıl oyunlarıyla mı uğraşıcaz.

  11. özlem20 says:

    arkadaşlar ben de perşembe günü cezaevi katiplik sınavına girdim ve yarın mülakat var sizce ne gibi sorular sorabilirler nasıl davranmamız sonucu olumlu etkiler yardımcı olursanız sevinirim şimdiden Allah razı olsun hepinizden

  12. sedathut says:

    Yarınki mülakatta herkese başarılar…

  13. elif says:

    arkadaşlar ben sınava ayın beşinde gircem umarım mülakata kadar ilerleyebilirim hepinizi tebrik ederim 90 üstü yazdıysanız bence mülakatıda yapacaksınız yicek ekmeğiniz nerdeyse o olcak böyle söylüyorum kendime size de tavsiye ederim olmassa da hakkımızda hayırlısı daha iyi bir yer olucak demektir çok çalıştı herkes hakkımızda hayırlısı olsun

  14. aylinan says:

    bende salı günü giricem nasipse.ilk defa giricem çok stresliyim ve heycanlıyım nasıl olucak hiç bilmiyorum.

  15. mustafa says:

    YA ARKADAŞLAR HAYATIM 3 DAKKA İLE DEĞİŞTİMİ ÇOK MERAK EDİYORUM YARIN BELLİ OLACAK VE ÇOK HEYECANLIYIM ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN

  16. sevda says:

    Bizim de çarşamba günü mülakat. Ilkeler ve katiplerin gorevlerini bilseniz ytr bence.Cunku diger sorular sizin sayginiza bakar, bilmeniz önemli degildir bence. Bilmiyorum derken bile soran kisinin gozlerine bakin. Onlar otur demeden oturmayin. Heyecanliysaniz bile davranislarinizla belli etmeyin bunu.(Ellerinizi rahat birakmak gibi). Hatta ilk iceri girdiginizde basinizi hafif one egip selam verin. Benim tavsiyem bunlar :) Herkese basarilar.

  17. tokat says:

    yahu ne zaman olursa olsun mulakatınız şu an sorulmuş soruları yazınız paylaşınız önemli olan bu başlık neden atılmış mulakat soruları paylaşılsın diye ama bakıyorum herkes kendi derdine
    1 sayıştayın nedir görevleri
    2italya başbakanının ismi
    3iran başbakanının ismi
    4hakim nedir soruların sorullar tokat adliyesi

  18. merdo says:

    ısparta da giren olmadı mı hiç:(

  19. mustafa says:

    arkadaşlar bana;
    cumhurbaşkanı yürütme yetkileri neler?
    arnavutluk bolşevik ihtilali lideri kimdir?
    afganistanla yapılan anlaşmanın tarihi ve içeriği?

    neden bana bu kadar zor sordular anlamadım benden önce giren herkese daha kolay sorular çıktı ama neden böle oldu anlamadım neyse hayırlısı artık.

  20. Edaa says:

    Arkadaşlar selam, ben de İzmirliyim yani Bayraklı Adliyesine atanmak istiyorum fakat başvurular 23 ocak son muydu ? Yani sınavlar için başvuru mu gerekiyor ?? Yaa da son tarih nedir acabaa ? Şimdiden teşekkürler..