Reklam

Kpss puanlarıyla beraber infaz koruma memuru öğrenciliği sınavına  nerede başvuracağınızı yazabilir misiniz ? Daha önce katıldınız mı? Mülakat sözlü sınavlarda neler soruldu? Boy kilo ölçümü aşamaları neler? Tanıdığınız bu mesleği kazanan arkadaşlarınız var mı işlerinden memnunlar mı acaba?

Bu yazı için 383 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: İnfaz Koruma Memuru  Etiketler: , , ,
Bu yazı için 383 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. sinan diyor ki:

    Boldavin yada dalaman düşünüyorumm

  2. Halil diyor ki:

    kpss 79 izmir’de gireceğim inş olur bu sefer

  3. duygu-1 duygu-1 diyor ki:

    kendi memleketlerinizde neden girmiyorsunuz.

  4. ecrin diyor ki:

    her ilde basvuramıyor muyuz ???

  5. ahmet adalet diyor ki:

    ecrin diyorki:

    her ilde basvuramıyor muyuz ???
    Yorumu beğenenler:0

    hayır sadece 4 ile başvuracaksın bulundugun ildeki adliyeye git bu 4 yerden birine başvurunu gönder

  6. meryem diyor ki:

    başvuru ne zaman acaba infaz koruma memurluğu ve katipliğin bilen var mı yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim

  7. kübra diyor ki:

    duygu-1 diyorki:

    kendi memleketlerinizde neden girmiyorsunuz.

    Yorumu beğenenler:1

    Memlekette 3 kişi alınıyo girmenin ne anlamı var ki :) 100 150 kişi alınan yerde girmek daha mantıklı

  8. fetullah diyor ki:

    Ben Erzurumdan girecem. Hayırlısı

  9. esila diyor ki:

    bana en yakın sivasta ben oraya başvuru yapıcam 15 yada 17 kişi alınıyo puanımda 71 umarım sıralamaya girerim :)

  10. sevgi diyor ki:

    ikm alımları mı başladı ben mi yanlış anlıyorum

  11. bute diyor ki:

    arkadaşlar infaz koruma memurluğu ile ilgili bilgilendirebilir misiniz? ne iş yapar? ben riskli bir iş diye duymuştum ama yardımcı olabilir misiniz?

  12. BERAT diyor ki:

    Bakırköy

  13. ali diyor ki:

    meryem diyorki:

    a memurluğu ve katipliğin bilen var mı yardımcı olursanız seviniri

    İnfaz koruma 23 nde bu ayın katiplik daha açıklanmadı. ikm nin ilanı var ana sayfada ve yan tarafta

  14. Hasan diyor ki:

    sevgi diyorki:

    ikm alımları mı başladı ben mi yanlış anlıyorum

    Yorumu beğenenler:0

    İnfaz koruma memuru öğrenciliği bu 5 ay eğitimin ardından kadrolu ikm olarak başlıyorsunuz.

  15. xtrema diyor ki:

    77 puanla sıralamaya girebilir miyim sizce arkadaşlar yorumlarınızı alayım

  16. Eda diyor ki:

    Bende 71 puan aldım,hangi ile kaç alım yapıldığına nerden bakabiliriz ?Kahramanmaraş’a yollicam evrakları ben kadrolu değil sözleşmeli diye biliyorum bilgilendirirmisiniz?

  17. Editör Editör diyor ki:

    Eda diyorki:

    Bende 71 puan aldım,hangi ile kaç alım yapıldığına nerden bakabiliriz ?Kahramanmaraş’a yollicam evrakları ben kadrolu değil sözleşmeli diye biliyorum bilgilendirirmisiniz?

    Yorumu beğenenler:0

    Alttaki adresten hangi ile kaç kişi alınacağını görebilirsiniz.

    http://katipler.net/dosya/ek1.html

  18. Editör Editör diyor ki:

    bute diyorki:

    arkadaşlar infaz koruma memurluğu ile ilgili bilgilendirebilir misiniz? ne iş yapar? ben riskli bir iş diye duymuştum ama yardımcı olabilir misiniz?

    Yorumu beğenenler:0

    Abartıldığı kadar değil her memurlukta ne kadar risk varsa bu meslekte de öyle.

  19. akdoganapo diyor ki:

    arkadaşlar ben konyadayım fakat istanbula başvuracagım.
    bu arada hangi ilde çalışacagımızı komisyon mu belirliyor biz mi

  20. ikm diyor ki:

    Editör diyorki:

    bute diyorki:
    arkadaşlar infaz koruma memurluğu ile ilgili bilgilendirebilir misiniz? ne iş yapar? ben riskli bir iş diye duymuştum ama yardımcı olabilir misiniz?
    Yorumu beğenenler:0

    Abartıldığı kadar değil her memurlukta ne kadar risk varsa bu meslekte de öyle.
    Yorumu beğenenler:0

    hangi memurlarmış onlar…
    kafa atılıp dudağı yarılan, tehtit alan, 12 saat çalışan ve bu 12 saat kelle koltukta gezen memurları yazın bi hele..