Reklam

Adalet Bakanlığına yapılacak 810 icra katibi alımı için sözlü sınav tarihleri belli oldu. İcra katipliği sözlü mülakat sınavı tarihini öğrenmek için aşağıda bağlantıya tıklayarak TC Kimlik No ile sorgulama yapabilirsiniz. Mülakata katılacak tüm adaylara başarılar diliyoruz.

İcra Katipliği Mülakat Sorgulama

Bu yazı için 5.920 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Bilgi Alışverişi  Etiketler: , , , ,
Bu yazı için 5.920 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. Emrah dedi ki:

    fatma diyorki:

    Emrah diyorki:

    18 mayısta 26. Sıradan girecem inşallah allah herkese hayırlısını nasip eder herkesi aynı günemi verdiler acaba

    klavye sınavını geçenler girebilyor değl mi ?

    mülakat tarihi bunlar evet klavye sınavında isminin karşısında başarılı yazıyosa listede varsındır büyük ihtimal

  2. zubeyir dedi ki:

    küçükçekmece adliyesi 148 kelime 1.sıradayım. 28 nisanda 30.sıradan gireceğim. dün polis telefonla aradı. yoğunluk olduğunu bu nedenle gelemediklerini söyledi. birkaç soru sordu o kadar. havalimanından bile 10 bin soruşturma var gidemiyoruz eve normalde eve gidiyoruz olmasanda evde komşulara soruyoruz dedi.

  3. sibel dedi ki:

    ferhat diyorki:

    TC hatası alanlar: Evrak teslim ederken Nüfus cüzdanı suretinde kardeşleri gösterebildiniz mi ? Yine de evrak hatası olsaydı TC girince evrak hatası derdi, sanırım sistemlerde bir
    Mülakat yeri herkes de Ankara mı ? Mülakat sırası neye göre belirleniyor ? Bu soruları yanıtlayan arkadaş teşekkür ederim şimdiden.

    evet icra mülakatları herkesin ankarada oluo ve her şehiri ayrı zamanlarda mülakata alıyolar

  4. sibel dedi ki:

    18 mayıs saat 10.30 inş. hakkımızda hayırlısı olur arkadaşlar.

  5. NALAN-YUKSEL dedi ki:

    vallahi bana polis gelmedi.ne gelen oldu nede arayan oldu.nasıl birşey anlamadım.bu çağırma sıralamasını neyi baz alıp sıralama yapmışlar onu da anlamadım.sonuçta herkesin bir günü var.şimdiden herkese başarılar.çevresi olanlar işi yırttı.ya benim gibi kimsesi olmayanlar ne yapacak.çalışın ucu açık her yerde her şekilde çıkabilecek güncel konulara.tarihi konulara.mesleki konulara çalışın.herkese başarılar 😉

  6. Ayşegül dedi ki:

    NALAN-YUKSEL diyorki:

    vallahi bana polis gelmedi.ne gelen oldu nede arayan oldu.nasıl birşey anlamadım.bu çağırma sıralamasını neyi baz alıp sıralama yapmışlar onu da anlamadım.sonuçta herkesin bir günü var.şimdiden herkese başarılar.çevresi olanlar işi yırttı.ya benim gibi kimsesi olmayanlar ne yapacak.

    Nalan senin kesin torpilin var her konuşmanda torpil den bahsediyorsun

  7. enes demirel dedi ki:

    2 mayıs saat 10:30 inşallah hakkımızda hayırlısı olur herkese başarılar. (çağlayan adliyesi)

  8. ayŞeGül.24 dedi ki:

    18 mayıs 8-saat 13-30 bakanlık konferans ek bina.milli müdafaa bakanlık.( Yozgat boğazlıyan ) yeni çalışmaya başladım.ümüdüm yoktur .ama olsun yinede çalışacam.umarım adil olur, yine umarım benim gireceğim boğazlıyanda kimsenin torpili olmaz.

  9. Gop dedi ki:

    İsmet diyorki:

    Arkadaşlar tc hatası alan arkadaşlar hiç bir bilgiye ulaşamadımı telefon falan bırakın bi görüşelim dünden beri kafayı yemek üzereyim ben hiç bir yerde böyle yaşanmış bir durumun bilgisi bile yok :S

    Benimde tc hata veriyor kafayi yicem

  10. Gop dedi ki:

    Ayşegül diyorki:

    Tc kimlik de ne gibi hata alıyorsunuz dostlar

    Tc yaziyorum tc hatali diyor

  11. sema dedi ki:

    arkadaşlar cezaevini kazananlar girebiliyorr mu aceba bir sıkıntı olurmu bilgis olan varmı

  12. Alihan dedi ki:

    Çağlayah 27 nisan . Soruşturma için benim gibi pls gelmeyen var mı?

  13. Adana dedi ki:

    Çağlayan diyorki:

    asli diyorki:

    arkadaşlar adalet mezunlarına öncelik verildiği bilgisi doğru mu

    Evet doğrudur, sözlüden 70 puan almak, asil listede olmak demek. Özellikle icra bölümü adalet bölümünü almaya daha özen gösteriyor. 70 puan alırsanız diyemem aritmatik ortalamada adalet mezunu dışında 90 alsın sizin 70 olsun siz o bölümlerden üstte olup atanacaksınız

    Aynen öyle 70. Olması yeterli ama icra için neden özellikle adalet mezunu alıyorlar onu çözemedim?

  14. irem dedi ki:

    caglayan 5 mayis….gun sayiyoruz artik mulakata sukurler olsun aciklandi

  15. HokusPokus dedi ki:

    Adana diyorki:

    Çağlayan diyorki:

    asli diyorki:

    arkadaşlar adalet mezunlarına öncelik verildiği bilgisi doğru mu

    Evet doğrudur, sözlüden 70 puan almak, asil listede olmak demek. Özellikle icra bölümü adalet bölümünü almaya daha özen gösteriyor. 70 puan alırsanız diyemem aritmatik ortalamada adalet mezunu dışında 90 alsın sizin 70 olsun siz o bölümlerden üstte olup atanacaksınız

    Aynen öyle 70. Olması yeterli ama icra için neden özellikle adalet mezunu alıyorlar onu çözemedim?

    İcra iflas hukuku genis ve karmasik bir hukuk dali olup icra katipliği zabıt katiplerine nazaran ayrıca bilgi isteyen bir katiplik türüdür ve adalet mezunları bu dersleri gördüğünden dolayı ayrıca önem veriliyor olabilir

  16. Xxkatip dedi ki:

    Arkadaşlar bu sözlü yerleri açıklandıktan sonra da evine polis gelen var mı ya? Yani güvenlik soruşturması bitti de mi sözlü olacak yoksa ikisi farklı kulvarlarda devam eden şeyler mi?

    Ya arkadaşlar şu yok hangi sıraya yok kaçıncı olduk da yok evime polis grldi gelmedi. Merak etmeyin torpil yapılacak olsa şimdiden olmaz amin Dediğini gibi bunu göstere göstere yapmazlar heralde milleti fişiklemekten vazgeçin şu sayfada

  17. Edwin dedi ki:

    Xxkatip diyorki:

    Arkadaşlar bu sözlü yerleri açıklandıktan sonra da evine polis gelen var mı ya? Yani güvenlik soruşturması bitti de mi sözlü olacak yoksa ikisi farklı kulvarlarda devam eden şeyler mi?

    Ya arkadaşlar şu yok hangi sıraya yok kaçıncı olduk da yok evime polis grldi gelmedi. Merak etmeyin torpil yapılacak olsa şimdiden olmaz amin Dediğini gibi bunu göstere göstere yapmazlar heralde milleti fişiklemekten vazgeçin şu sayfada

    Benim bugün geldiler. Açıklandıktan sonrada geliyolar yani ..

  18. Mehmet dedi ki:

    irem diyorki:

    caglayan 5 mayis….gun sayiyoruz artik mulakata sukurler olsun aciklandi

    irem diyorki:

    caglayan 5 mayis….gun sayiyoruz artik mulakata sukurler olsun aciklandi

    4 mayista girecegim bende klavyede baslardayim ama benden once girenlerde var hayirlisi olsun hepimiz icin 🙂

  19. Xxkatip dedi ki:

    Edwin diyorki:

    Xxkatip diyorki:

    Arkadaşlar bu sözlü yerleri açıklandıktan sonra da evine polis gelen var mı ya? Yani güvenlik soruşturması bitti de mi sözlü olacak yoksa ikisi farklı kulvarlarda devam eden şeyler mi?

    Ya arkadaşlar şu yok hangi sıraya yok kaçıncı olduk da yok evime polis grldi gelmedi. Merak etmeyin torpil yapılacak olsa şimdiden olmaz amin Dediğini gibi bunu göstere göstere yapmazlar heralde milleti fişiklemekten vazgeçin şu sayfada

    Benim bugün geldiler. Açıklandıktan sonrada geliyolar yani ..

    Sağ ol cevap için arkadaşım. Demek ki ikisi iki farklı süreç. Muhtemelen sözlü sonuçlarına kadar hepimizin araştırması bitmiş olur. Demek ki ne yapmak lazım. Çalışmak lazım düşünmemiz gereken nokta burası

  20. Katip dedi ki:

    Sözlü mülakata giderken yanımızdaki götürmemiz gereken bir şey var mı kimlik dışında arkadaşlar