03
Jan
Yazar: | Okunma: 4.230 | Cevap: 23
Reklam

Arkadaşlar benim şehrimde Adalet Bakanlığı Personel Alımı hem adli hem de idari zabıt katipliği için kadro açıklanmış.Ve benim duyduğum kadarıyla idare mahkemesinde zabıt katibi olmak için,normal olarak uygulama sınavına girilicek ama mülakatı idari kurum yöneticilerinden oluşacak ayrı bir komisyon yapacak diye duydum.Bu duyum doğrumudur?değilse idare mahkemesinde zabıt katibi olmak için neler yapmam lazım.lütfen yardımcı olun teşekkürler….


Dikkat: Sitemizde yayınlanan yazıların tüm hakları saklıdır. Yazıların tamamen veya kısmen kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. İhlal eden siteler ve yöneticileri hakkında Ankara C. Başsavcılığında yasal takip başlatılmaktadır.


Bu yazı için 23 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Bilgi Alışverişi  Etiketler: , , , ,
Bu yazı için 23 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. kemal says:

    Arkadaşım her şey zaten açık açık internette yazıyor adalet gov tr gir oradan detayları öğren
    başkalarından duyduğun kelimelerle iş yapma hiç bir şey bilmiyorsan git başvuracağın adliyeye oraya göre hareket et

  2. KIRŞEHİR40 says:

    arkadaşlar bi de bu ilanda bi bölüm var anladığıma göre eğer aynı komisyon yapıyorsa hem sözleşmeliye hem kadroluya başvurailiyorsun. szde bi okuyup yorumlar mısınız ?

  3. begüm says:

    arkasım ben komısyonu aradım sordum adalet bakanlının hem sözlesmelı hemde kadrolu ılanına ıkısıne basvuru yapamıosun ordan kasit söle hem cezavının zabıt katipli hemde adliyenin katipline basvuruyu kastediyor… ayrıcca önlisans mezunları arklar onuda sordum okuldan bilg dersi gördünüze dair kagıt almanız yeterliymis…

  4. sedathut says:

    KIRŞEHİR40@ bence biraz acımasızca yorum yapmışsın. Tabiki çok saçma sorulara bende karşıyım, sınav tarihi ne zaman, 60 aldım ille 70 şart mı gibi…

    Ama bazı şeyleri okusakta ilanda yinede tam anlamayabiliyoruz, sonuça tabiki gidip adliyeye sorabiliriz, ama bu site neden var sence, neden insanlar konu açıp yorum yapıyor?

  5. naz says:

    begüm bende adliyeye sordum ikisinede girebilirsin dediler hem sözleşmeli hem kadrolu zabıt katipliğine

  6. themyth55 says:

    ceza evi katipliğine farklı ilde,adliye katipliğine farklı yerde girebilirmiyiz.bunun cevabını bilen yokmu;? toplam 3 katiplik sınavına girmiş olacağm.önce ceza evi katipi,sonra sözleşmeli adliye sonra kadrolu adliye.bu şekilde oluyormu_?

  7. aslı says:

    arkadaşalr iyi akşamlar ben ankara hukuk öğrencisiyim eşim şu anda askerde vatani görev eşinizin iş durumunu gösterir dilekçe diyor ya onun hakkında ne yapmam gerekir katiplik sınavına gireceğim başvuru şartlarında o yazıyor.

  8. aslı says:

    arkadaşalr iyi akşamlar ben ankara hukuk öğrencisiyim eşim şu anda askerde vatani görev eşinizin iş durumunu gösterir dilekçe diyor ya onun hakkında ne yapmam gerekir katiplik sınavına gireceğim başvuru şartlarında o yazıyor. lütfen bilgilendirirseniz sevinirim

  9. taner says:

    Aslı: o konuyu bence buralardan cevap bekleme kafan çok karışır evraklarını hazırla formu vermeden önce komisyona sor onlar yönlendirsin seni : Bu arada allah kavuştursun . :)
    Begüm : (İstanbul için bu yazdıklarım) bugün cte katiplik için başvuruya gittim üsküdar daki komisyondaki görevliler ikilemde kaldı bu sertifika olayını önlisans olanlar içinde SERTİFİKA istiyorlar kabul etmediler yazıyı haberiniz olsun her komisyona göre değişiyor kimi sicil kaydı istiyor kimi istemiyor dikkat edin arkadaşlar şimdiden bol şanslar

  10. tgb says:

    bayan mübaşir alıyorlar mı bilgisi olan var mı acaba

  11. nesli says:

    themyth55 bende aynı senin gibi yapmayı düşünüyorum… bi sorun olmaz heralde ama yinede cezaevi katipliğine başvuru yaparken sormayı düşünüyorum adliyedekilere… aslında benim asıl amacım zabıt katipliği ama ilk defa gireceğim için heyacanımı yatıştırmak amacıyla cezaevi katipliğini düşüyorum.belli mi olur belki nasibim ondadır… inşallah bi sorun olmaz….
    tgb, mübaşirlik için ilanda bayan erkek ayrımı görmedim ben heralde müracat edebiliriz ama onda puanın biraz yüksek olması gerekiyor.. düşük puanlara sıra gelmeyebilir…..

  12. sude says:

    Ben bugün başvurumu yaptım.Hem kadrolu hem sözleşmeliye başvuru YAPILAMIYOR. Sadece cezaevine gardiyanlık için ayrı zabıt katipliği için ayrı başvurulabiliniyor.Diplomanın fotokopisi,kimlik fotokopisi,kpss sonucunun internet çıktısı ,sabıka kaydı isteniyor.En zoru da sabıka kaydıydı çünkü saatlerce kuyruk bekledim.Ayrıca sabıka kaydı alırken mutlaka fazla alın çünkü bu her ikisi içinde ayrı dosya açılıyor.Yani yukarıda saydığım belgelerden her bir başvuru için birer tane vermek lazım.Ayrıca her bir dosya için ikişer tanede fotoğraf istiyorlar. Ben ilk kez zabıt katipliğine başvuru yapıcam.Bilen arkadaşlara bir sorum olucaktı.Buradaki on parmak metinlerinin bazılarında kelimeler yanlış yani harf yutulmuş sanki.Sınavda da böyle olacak mı? Olursa biz sadece gördüğümüzü mü yazıyoruz.Ve klavye sınavında bilgisayar mı daktilo mu oluyor?Şimdiden teşekkür ederim ve herkese bol şanslar dilerim.

  13. sude says:

    Mübaşirlik için soran arkadaşlar bugün sordum ben. Evet BAYAN arkadaşlar da başvurabiliyor.Gardiyanlıkta da kural şuymuş boyunun son rakamından 13 ü çıkarıp 17 ekliyorsun o aralıkta olmalıymış.Ama buradaki ölçüm aletleri geçerli dediler.Siz kendi ölçülerinize güvenmeyin de dediler :(

  14. Marquez says:

    Bayanlarda Mübaşirliğe başvurabilirler fakat ben hiç bayan mübaşir görmedim:)

  15. rahmi says:

    arkadaşlar zabıt katipliği için başvuru yaparken bilgisayar sertifikası isteniyormu. kursun bitmesine bir hafta var. sertifika yetişmez deniyor. almaya hak kazandığımıza dair bir belge veriliyormuş. bu yeterli oluyormu. aöf den alınan bilgisayar dersi veya başka bir üniversiteden alınan bilgisayar dersi geçerli oluyormu. bu derslee temel bilgi teknolojisi diye geçiyor. bilgilendirirsenin çok sevinirim.

  16. emineduygu47 says:

    arkadaşlar hem infaz koruma memurluğuna hemde (17 ocak 27 ocak ) tarihli olan sözleşmeli ve kadrolu katipliğe vede mübaşirliğe başvuru yapa bilirmiyim bilgilendirirseniz sevinirim

  17. tubitubi35 says:

    iyi geceler arkadaşlar herkese birşey sormak istiyorum.hız testinde rekorları gördüm bunları yazanlar çalışma ilemi yazıyorlar yoksa noterde falan yada tez yazımı işiylemi uğraşıyorlar yani ben bunları gördükçe yapamıcam gibi geliyor böyle yazanlar varsa neden 90kelime yazanı alsınlarki ama

  18. [...] the article here: Hem Adli Hem İdari Katipliğe Başvuru 2011 ? AKPC_IDS += "20037,";Popularity: unranked [?] Share and [...]

  19. Atari says:

    Rahmi Aöf den alınan bilgisayar dersi geçerli değil. Örgün eğitim yoluyla olmak zorunda.
    KPSS tercih kılavuzlarındaki açıklama:

    “Örgün eğitim yoluyla zorunlu/ortak/seçmeli bilgisayar dersi alan ve bu hususu resmi olarak belgeleyen adaylar, “M.E.B.’dan Onaylı Bilgisayar İşletmeni Sertifikasına Sahip Olmak” niteliğine ve aynı şekilde daktilo dersi alan ve bu hususu resmi olarak belgeleyen adaylar da, “M.E.B.’dan Onaylı Daktilo Sertifikasına Sahip Olmak” niteliğine sahip olarak değerlendirilecektir.”

    Yani lise ve ya üniversitede a zorunlu/ortak/seçmeli bilgisayar dersi alan kişilerin bunu belgelemesi yeterlidir.

  20. feraye says:

    tubitubi35 o hız testindeki arkadaşlara bakma aldanırsın…. bi halt yiyorlar ama bilemiyorum bende.moralini hiç bozma bence uygulamalı klavye sınavında 180 200 yazanlara öncelik tanınmıyor sadece 90 ı geçmen yeterli yani, ben üçüncü kez gireceğim sınava artık hobim haline geldi valla…. temiz bir kağıt verebilmek çok önemli bol yanlışlı 200 kelime yerine hiç yanlışsız 100 kelime daha eftal…. anlatabiliyor muyum?siz konsantrasyonunuzu bozmayın ben hiç o skorlara bakmam sadece deneme yaparım,çalışırken en zor metinleri seçerim… herkese başarılar… bu arada
    tubitubi35 izmir de mi gireceksin 35 olduğu için soruyorum:)