Reklam

Gaziantep merkezde görev yapmaktayım. Becayiş yapmak istiyorum. İş yoğunluğundan dolayı değil. Maraş’tan daha çok personel olduğu için iş bölümünden pek çok işiniz olmuyor yani o konuda rahatsınız. Ben sadece Türkiye’de en sevmediğim il antep’e düştüm kısmetmiş ancak değiştirmek isteyen olursa yazışalım.

Bu yazı için 11 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Becayiş  Etiketler: , , , ,
Bu yazı için 11 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. hümeyra diyor ki:

    İstanbul Bölge İdare Mahkemesinden Sakarya bölge idare mahkemesine becayiş isityorum

  2. murat46 diyor ki:

    valla bende Gaziantep adliyesindeyim K.maraşa geçmek istiyorum :D

  3. Hamuf diyor ki:

    Gaziantep adliyesinden şanlıurfa Bozova adliyesine gelmek isteyen var mı arkadaşlar

  4. 11111 diyor ki:

    ARKADAŞLAR URFAYA GEÇMEK İSTİYORUM BECAYİŞLE BURASI MARAŞ:(

  5. murat46 diyor ki:

    1111 sen maraştamı çalışıyorsun

  6. OĞUZ GİRİŞİT diyor ki:

    11111 isimli kardeşim ANTEP’e geçmek istersen bir görüşelim Telefon numaram 05076880576.. bir de Maraş’ta iş durumları nasıl yoğunmu onu bir yazabilir misin abicim?

  7. Hamuf diyor ki:

    malatya, gaziantep ve iskenderun’dan urfaya gelmek isteyen

  8. furkankrc diyor ki:

    abes olacak ama bende istanbuldan kahramanmaraş ı istiyorum varmı gelmek isteyen :)

  9. OĞUZ GİRİŞİT diyor ki:

    maraşta çalışan arkadaş 11111 kardeşim oralarda bir sor soruştur buraya gelmek isteyen varsa bana ulaştır lütfen gerçekten çok gerekli olduğu için buraya yazdım bu becayiş isteğini. Yardımcı olursan duamı alırsın hayırlı bir işe el atmış olursun. Allah rızası için bekliyorum yardımlarını..

  10. mustafa kaynak diyor ki:

    1111 eğer istanbulu düşünürsen ara beni kardeşş (: 0533 706 80 20, istanbuldan rahat bulursun urfaya ;)

  11. Antepli diyor ki:

    Meraba oğuz bey ben Antepliyim ama ufak bir sorun var Antep de değil Batman ın Gercüş ilçesinde görev yapmaktayım eğer düşünürseniz konuşalım, Batman ile Midyat/Mardin arasında küçük bir ilçe iş oranı az çok rahat bir yer ama ben ailemin de orda olması gerekçesi ile Antep e geçmek istiyorum sizde eğer düşünürseniz burayı görüşelim