10
Ara
Yazar: | Okunma: 11.238 | Cevap: 31
Reklam

Ben Yargıtay ve Danıştay katiplik sınavlarına baş vurdum. Kendi memleketimden ankaraya yola çıkacam salı günü.Bir kaç sorum var. Yargıtay klavye sınavından sonra Mülakat kaç gün sonra olur tahminen ? Ankara’ya gitmişken danıştay klavye sınavınıda aradan çıkarmak istiyorum onun sınavı ne zaman olur ? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

Bu yazı için 31 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Bilgi Alışverişi  Etiketler: ,
Bu yazı için 31 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. mehmet talha diyor ki:

    geçenlerde uygulama sınavını yaklaşık 14 15 inde olur demiştim. aynen oldu.mülakat da uygulama sınavından 15 gün sonra açıklanır.
    mülakatın sonuçları da mülakatın bitiminden 7 gün sonra açıklanır. hatta daha fazla da sürebilir. nerden mi biliyorum. yargıtay sayfasından bakabilirsiniz.numaralandırılmış simgelere tıklayın.görürsünüz.

  2. Mehmetxz diyor ki:

    mehmet talha diyorki:

    geçenlerde uygulama sınavını yaklaşık 14 15 inde olur demiştim. aynen oldu.mülakat da uygulama sınavından 15 gün sonra açıklanır.
    mülakatın sonuçları da mülakatın bitiminden 7 gün sonra açıklanır. hatta daha fazla da sürebilir. nerden mi biliyorum. yargıtay sayfasından bakabilirsiniz.numaralandırılmış simgelere tıklayın.görürsünüz.
    Yorumu beğenenler:0

    Teşekkürler danıştay klavye sınavı ne zaman olabilir tahminen.Gİtmişken onuda aradan çıkarmak istiyorumda.

  3. Salih diyor ki:

    En mantıklısı yargıtaydan hemen sonra yapılması. Sonuçta binlerce insan farklı farklı illerden oraya geliyor kalmak seyahet etmek herşey sorun.

  4. tuuba diyor ki:

    numaralanmıs simge dediğiniz ne oluyor acaba link yollar mısınız ? klavyeden tahmini 2 hafta sonra mülakat olur diyorsunuz öyle mi ?

  5. nevsehirliler diyor ki:

    tuuba diyorki:

    numaralanmıs simge dediğiniz ne oluyor acaba link yollar mısınız ? klavyeden tahmini 2 hafta sonra mülakat olur diyorsunuz öyle mi ?

    Yorumu beğenenler:0

    aynen neresi

  6. Mehmetxz diyor ki:

    Salih diyorki:

    En mantıklısı yargıtaydan hemen sonra yapılması. Sonuçta binlerce insan farklı farklı illerden oraya geliyor kalmak seyahet etmek herşey sorun.
    Yorumu beğenenler:0

    arkadaşa katılıyorum inşallah oda bu günlerde açıklanırda 2 sine birden gireriz.Çok uzak yerden gidiyorum ankaraya bide çalışan insanlarız çok zor oluyor git gel

  7. eylül diyor ki:

    evet kesinlikle danıytayı da pazartesi açıklamaları gerekir hatta danıştayla yargıtay koordineli çalışmalı yoksa biz mağdur olacağız zaten bunları gören aileler isteksiz gndermekte bi de danıştay için ayrı geliş gidiş yaptırmazlar.

  8. canan diyor ki:

    arkadaşlar benim adım gözükmüyo babaannem vefat etti her gün takip ediyodum hafta sonu gördüm adım yok listede başka adı olmayan varmı acaba

  9. peluu diyor ki:

    pazartesi açıklanır diye düşünüyorum bende. cuma günü danıştayın sınavını yapabilirler 1 güne sığdırabilirler kendi tahminim.

  10. ayşe diyor ki:

    tuuba diyorki:

    numaralanmıs simge dediğiniz ne oluyor acaba link yollar mısınız ? klavyeden tahmini 2 hafta sonra mülakat olur diyorsunuz öyle mi ?
    Yorumu beğenenler:0

    yani sayfanın altındaki numaralrda 5 6 olması lazım temmuz ayında yapılan sınav tarhlerine gore bır tahminde bulunmuş arkadaş

  11. peluu diyor ki:

    danıştaya toplam kaç başvuru olmuş bilen varmı??

  12. kimim ben diyor ki:

    valla arkadaşım umurlarında bile olmaz yani.zaten eğer aynı gün yaparlarsa sınavı o zaman mutlaka birilerinin girmesine de engel olur. yani birilerinin yargıtay sınavı ile çakışır saatler normal olarak demi.aynı gün yapmamaları isabet olur zaten :) eylül diyorki:

    evet kesinlikle danıytayı da pazartesi açıklamaları gerekir hatta danıştayla yargıtay koordineli çalışmalı yoksa biz mağdur olacağız zaten bunları gören aileler isteksiz gndermekte bi de danıştay için ayrı geliş gidiş yaptırmazlar.
    Yorumu beğenenler:0

  13. eylül diyor ki:

    kimim ben diyorki:

    valla arkadaşım umurlarında bile olmaz yani.zaten eğer aynı gün yaparlarsa sınavı o zaman mutlaka birilerinin girmesine de engel olur. yani birilerinin yargıtay sınavı ile çakışır saatler normal olarak demi.aynı gün yapmamaları isabet olur zaten eylül diyorki:
    evet kesinlikle danıytayı da pazartesi açıklamaları gerekir hatta danıştayla yargıtay koordineli çalışmalı yoksa biz mağdur olacağız zaten bunları gören aileler isteksiz gndermekte bi de danıştay için ayrı geliş gidiş yaptırmazlar.
    Yorumu beğenenler:0
    Yorumu beğenenler:0

    yaa aynı gün yapmaları zaten saçmalık ama en azından bi 1-2 gün sonra olsun yani bence haftasonu uygun ki genelde zaten katiplik sınavları haftasonu olur yani eğer böyle yaparlarsa işimiz zorlaşacak…

  14. Selma diyor ki:

    Levent ne yapıyorsun sen burda bakim

  15. kimim ben diyor ki:

    :) bi bakim dedim diğer gezegenlerde neler oluyor diye :) Selma diyorki:

    Levent ne yapıyorsun sen burda bakim
    Yorumu beğenenler:0

  16. kimim ben diyor ki:

    tamam o zaman öyle olsun :) eylül diyorki:

    kimim ben diyorki:
    valla arkadaşım umurlarında bile olmaz yani.zaten eğer aynı gün yaparlarsa sınavı o zaman mutlaka birilerinin girmesine de engel olur. yani birilerinin yargıtay sınavı ile çakışır saatler normal olarak demi.aynı gün yapmamaları isabet olur zaten eylül diyorki:
    evet kesinlikle danıytayı da pazartesi açıklamaları gerekir hatta danıştayla yargıtay koordineli çalışmalı yoksa biz mağdur olacağız zaten bunları gören aileler isteksiz gndermekte bi de danıştay için ayrı geliş gidiş yaptırmazlar.
    Yorumu beğenenler:0
    Yorumu beğenenler:0
    yaa aynı gün yapmaları zaten saçmalık ama en azından bi 1-2 gün sonra olsun yani bence haftasonu uygun ki genelde zaten katiplik sınavları haftasonu olur yani eğer böyle yaparlarsa işimiz zorlaşacak…
    Yorumu beğenenler:0 </blockqeylül diyorki:

    kimim ben diyorki:
    valla arkadaşım umurlarında bile olmaz yani.zaten eğer aynı gün yaparlarsa sınavı o zaman mutlaka birilerinin girmesine de engel olur. yani birilerinin yargıtay sınavı ile çakışır saatler normal olarak demi.aynı gün yapmamaları isabet olur zaten eylül diyorki:
    evet kesinlikle danıytayı da pazartesi açıklamaları gerekir hatta danıştayla yargıtay koordineli çalışmalı yoksa biz mağdur olacağız zaten bunları gören aileler isteksiz gndermekte bi de danıştay için ayrı geliş gidiş yaptırmazlar.
    Yorumu beğenenler:0
    Yorumu beğenenler:0
    yaa aynı gün yapmaları zaten saçmalık ama en azından bi 1-2 gün sonra olsun yani bence haftasonu uygun ki genelde zaten katiplik sınavları haftasonu olur yani eğer böyle yaparlarsa işimiz zorlaşacak…
    Yorumu beğenenler:0

  17. Birgül diyor ki:

    SAYIN EDİTÖR
    Yargıtayın hizmetli ve danıştayın katip alım tarihleri ne zaman açıklanacak?Bu açıklanan ilana yakın olur mu? Uzaktan geleceğim yargıtay katip, hizmetli ve danıştayın katip alım sınavları arasında ne kadar gün olur ve mülhakatlar ne kadar süre içinde yapılır bilgi verir misiniz?

  18. fatih diyor ki:

    ya arkadaşlar size bir şey soracam süreyi acaba tam 3 dk mı yoksa bir dakika filan mı veriyorla 1 dk için en az 30 kelimemi istiyorla cevap verirseniz sevinirim

  19. peluu diyor ki:

    yaa arkadaşlar günaydın zurnanın zırt dediği yerdeyiz siz hala tarihi ve dakikayı soruyorsunuz inanamıyorum size gerçektennn ilanı açıp okusanıza bi zahmet siz hatta hiç sınava girmeyin gelmeyin zahmet etmeyin birgül ve fatih

  20. peluu diyor ki:

    birgül pardon seni yanlış anlamışım ben:)