21
Oca
Yazar: | Okunma: 18.020 | Cevap: 76
Reklam

Sevgili okuyucular ve değerli katip adayları bildiğiniz gibi bu ayın yani ocağın 29 unda cezaevi katipliği on parmak sınavı var. Bana göre bu günden sonra bu cezaevi katipliği için onparmak hız tekniklerini burdan paylaşmak gerek… Gördüğüm kadarıyla mülakaat üzerine bir çok yazı yazıldı fakat mülakaat önce sınav geliyor. 90 nı aşan daha çok yazma gayretinde olsun 90 yazamayan en azından bu cezaevi katipliği sınavında 90 hedef edinsin ve bu yazıyı okuyan değerli onparmak ustaları ise bizim gibi adaylara önerilerini sunsunlar. Şimdi son haftada ve son günlerde yapılması gereken nedir?  Heycan ve daha hızlı yazma teknikleri nedir?  Bunların cevaplarını hep birlikte paylaşalım. Herkese şimdiden teşekkürler… çalışmalarınızda başarılar dilerim…

Bu yazı için 76 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Bilgi Alışverişi  Etiketler: , , , , , , , , , , ,
Bu yazı için 76 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. nirvana diyor ki:

    ohh ya kazanmişim.gerçi bişe olacak değil ya..çünkü 1 kişi alacaklar.herkese geçmiş olsun..allah herkesin kalbine göre versin.bedrrreddin dediğin doğru 90ını geç tamammış.129 yazdim 6. oldum.bi farkı yok.yani.ama anonim o heycan var ya.adamı bitiriyor.sınavdayken sandımki parmaklarım kuş olup uçaacak.nasil sinirim bozuldu..sigaramda yokdu..çıktım bi sigara aldım artarda yaktım.moralim çok bozuldu.dedim yapacak bişey yok.hayırlısı neyse o olsun.başırılı olan arkadaşlar umarım iyi şeyler olur hepiniz için.

  2. mai diyor ki:

    s.a bende mülakata kalanlardanım çok şükür ”dil kişinin duygularını açıklamasını ”diye başlayan metin çıktı ve bu benim enzorlandığım metinlerden biriydi Rabbim yardım etti de geçtik..nirvana aynı heyecanı bende yaşadım parmaklar o kadar çok titredi ki malesef istediğimi performansı gösteremedim..hakkımızda hayırlıısı görelim mevlam neyler

  3. Funda diyor ki:

    Anonim arkadaşım bence sen qit bi doktora bana diodun psikoLojin bozuk die herkese qeçmiş oLsun hayırLı oLsun kazanmak güzeL bi duyqu qerçekten… Amasyada kurada metni bn seçtim ve Atatürkün gençliğe hitabesi çıktı. 10 kişi yazdı metni, saLı qünü müLakatımız var herkese çok çok başarıLar inş. hepiniz kazanırsınız.

  4. Anonim diyor ki:

    arkadaşım burda bi tane anonim yok o lafı diyen benim o farklı kişi yazmayacaktım ama yine konuşuyorsun boş boş yazayım dedim… o arkadaşın dediklerine de katılıyorum kazanan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun kazanamayan arkadaşlar için üzgünüm ama inşallah Allah ın izniyle şubat ayındaki sınav da çok daha iyi bi perfonmansla yazarlar.. Allah ın da yardımı ile 137 yazdım ankarada osmanlı devletinin.. metni çıktı .. pek bi ümidim yok ama rabbim nasip ederse neden olmasın… ve burdaki tüm arkadaşladan ricam burda faydalı bilgi verip fikirlerini faydalı biçimde paylaşan insanlar olduğu gibi bazı arkadaşlar gibi can sıkıcı saçma sapan boş boş konuşanlar da var dikkate almayın hiç bi şekilde burda sonuçta hepimiz bi kader yolcusu sayılırız ve işe girmek için memur olmak için elimizden gelen gayreti gösteriyoruz herkesin herşey gönlünce olsun..

  5. deniz diyor ki:

    ARKADAŞLAR DİREK KONUYA GİRİYİM İLKÖNCE FUNDADAN BAŞLAYALIM ÇÜNKÜ BİLGİ AKIŞI YERİNE SAÇMA SAPAN ŞEYLERLE UĞRAŞMIŞ BEN RUH HASTASI DELİ RAHATSIZ BELANI VERSİN FİLAN DEMİCEM:)))) BEN OYUMU CUMHURİYET HALK PARTİSİNE VERDİM BUNU BELİRTİYİM DAHA SONRA FUNDAYA CEVAP VERİYİM FUNDACIM AKP SEVMİYORUM AMA AMA AMA HİÇ BİR ZAMAN UNUTMAKİ ADLİYE HİÇ BİR SİYASİ PARTİNİN ELİNDE DEĞİLDİR VE OLMAMIŞTIR HAA EĞER Kİ DERSEN GERÇEKTE BÖYLE DEĞİL KUSURA BAKMADA ADLİYE DE ANKET YAPSAN ADLİYE SOL AĞIRLIKLI BİR YERDİR YANİ ONLARIN HEPSİ SAVSATADAN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL YOK SAVCIYI ARADIM YOK BÖYLE YAPTIM BIRAK BUNLARI LİSTE GELDİĞİ FİLAN YOKTUR AMA İLLAKİ TORPİL OLMAZ DEMİYORUM TORPİL OLUR AMA ADALET KOMİSYONUNDA BİR CUMHURİYET BAŞSAVCISI BİR HAKİM BİR BAŞKAN BİR ZABIT KATİBİ BİR DE YAZI İŞLERİ MÜDÜRÜ OLUR YANİ BU 5 KİŞİ DEN OLUŞAN BİR KOMİSYON KARŞISINDA MÜLAKAT SINAVINA GİRECEKSİN EĞER ONLARDAN BİRİNE TEMASIN OLURSA BELKİ AMA DİĞER TÜRLÜ İMKANSIZ YANİ SEN ÇALIŞ BOŞVER ,BİR ARKADAŞIMDA SENİN GİBİ KONUŞUYORDU SORDUM NE SORDULAR ADALET BAKANININ İSMİ KAÇTANE BAKAN OLDUĞU VE BİR KAÇ SORU SORDUKLARINI SÖYLEDİ EEE DEDİM SEN NE SÖYLEDİN BEN KATİPLERİN GÖREVLERİNİ EZBERLEDİM BANA SORMADILAR DİĞERLERİNİ DE BİLEMEDİM DEDİ YANİ BU KADAR BASİT SORULARA CVP VEREMEYİP VE YA MÜLAKATTA SORULARA DÜZGÜN CEVAP VERMEYİP EFENDİ OLMAYIP SAYGISIZ OLUP UKALA OLURSAN ZATEN DİREK ELERLER Kİ SENDEKİ BU ÇENEYLE KUSURA BAKMA SENDEN KATİP FİLAN OLMAZ :ddddd

  6. deniz diyor ki:

    KATİP KONUŞMAZ YAZAR :) ))))))))))

  7. Funda diyor ki:

    deniz ben çalıştım sınavı kazandım kazanamayan arkadaşlar düşünsün sende rahat takıl kasma kendini bukadar :D Başkalarına akıl vereceğine otur sen çalış :D AkıL vermeyLe oLmuyo bu işLer asdfghjklşi :D Hadi kardeşim hayırLı işLer

  8. semauto06 diyor ki:

    eee arkadaşlar en zor metinler sizce neler ? birde çankırıda giren varmı daha önce ve ya girecek olan

  9. chene?? diyor ki:

    metinle ile ilgili bilgisi olan varmı ben 21 ocaktaki sınacada girdim bazılarını elinde o metinden varmı?isteyen ulaşabilirmi?yardımcı olursanız sevinirim

  10. adaletciyiz farkımız yok diyor ki:

    biz erzincan adalet myo 2 sınıftayız 2010 kpss on lısans olarak gırdık ve 75 76 cıvarında puanlar aldık.Katıp veye mubasır olmayı dusunuyoruz fakat forumlarda okudugumuz kadarıyla 85 cıvarı puandan bahsedılıyor.Lıse mezunlarıda giriyor bu sınavlara anlamadıgımız sey bızım onlardan farkımız ne olacak bu sınavlara gırdıgımızde bızım bır öncelıiğimiz olacak mı öss sınavından 4 yıllıklara gıdecek kadar puan almamıza ragman adaletı cok ovduler kesın memur olabılecegımızı soyledıler ama bu işin içine bıraz girdigimzde hıc bır seyınde o kadar kolay olmadgıını anladık.Bu konu hakkında bilgisi olan varmı yani bizim farkımız ney???

  11. erkan diyor ki:

    ALLAH HERKEZİN GÖNLÜNE GÖRE VERSİN BENİMDE EŞİM GİRECEK SINAVA ALLAHTAN TEK DİLEĞİMİZ EMEK VEREN KAZANSIN ALLAH EMEK VERENE YARDIMCI OLSUN

  12. katibetül katip diyor ki:

    Katiplik sınavına girecek olan arkadaşlar öncelikle elleri sıcak olmalıdır..Yoksa yazı yazmakta zorlanırlar..Bu birinci kural…2.Kural İse Dakika da 90 kelime yazmak Okadar kolay değil..Bu iş İçin günlerinizi Hatta Aylarınızı Vermek zorundasınız.Yoksa dakika da değil 90 kelime 30 kelime bile yazamazsınız…

  13. sevil0001 diyor ki:

    Torpil var ya da yok ben uğraşayım da takdir Allahın kısmetimde varsa olur yoksa zaten kendimi parçalasam da olmaz bence yersiz beddua sahibinindir.

  14. Göknur diyor ki:

    Bir şey sormak istiyorum 90 kelimeyi kaç dakikada yazmak gerekiyor ve F veya q klavye fark eder mi birde 10 parmak şartmı?

  15. GÖZLEMCİ diyor ki:

    Hemen hemen ilk yorumdan son yoruma kadar okudum okuduklarım moral bozmadıgı gibi motive edici ve bilgi verici herkezin parmaklarina saglık tek olumsuz durum bizim ciddi meslek edinme çabamızı siyasi çıkar saglamaya çalışan terbiyesiz arkadas.

  16. ben-girdim-110-yazdım-elediler diyor ki:

    helpme/emine diyorki:

    kader deneyeceğim gerçekten sağol.akıl akıldan üstündür işte.Allah hepimize kolaylık versin ve gerçekten ihtiyacı olan,hak edenler,çalışıp çabalayanlar kazansın. Ben bu kadar uğraşıyorken hiç çalışmadan torpille giren biri alınırsa çok üzülürüm.BEn olmasam bile çalışıp hak eden biri olsn benim gireceğim yerde 1 kişi alınacak zaten.Ondan çok ümidim yok ama yinede çalışmaya çalışıyorum.

    ben-girdim-110-yazdım-elediler bugün adliyeye başvuru yapmaya gittim yanımda kadın torpil konusunu konuşuyor resmen belli torpil olduğu torpilim yok allahım var allahn izniyle hayırlısıyla olur inşallah…