Reklam

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ 3′üncü Yargı Paketinin, Meclisin tatile gireceği 1 Temmuz’dan önce çıkarılacağını, özel yetkili mahkemelerin kapatılacağıı, derbe ve terör gibi nitelikli suçlar için bölgesel yapı oluşturulacağını açıkladı. Başbakan Tayyip Erdoğan özel yetkili mahkemelerin kaldırılmasına ilişkin düzenlemenin bu paketin içine konulması talimatını verince, başbakan yardımcısı Bekir Bozdağ başkanlığındaki komisyon çalışmalara başladı.

Bu yazı için 873 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Duyurular  Etiketler: , ,
Bu yazı için 873 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. Canan diyor ki:

    Süper haber inş çıkar bir an önce.

  2. fatih diyor ki:

    İcra alımlarının da bulunduğu bu tasarıya özel yetkili mahkemeleri eklemeleri bizim açımızdan büyük şans bir an önce geçirmek istediklerini editörde söylemişti. Umarım yasalaştıktan sonra alımlarda açıklanır.

  3. continental diyor ki:

    başbakanın talimatıyla özel yetkili mahkemelerin kaldırılması kararının bu pakete dahil edilmesiyle artık %100 yasalaşacak. şimdi sıra geldi ilana.. acaba ilan ne zaman çıkar?

  4. egun diyor ki:

    continental diyorki:

    başbakanın talimatıyla özel yetkili mahkemelerin kaldırılması kararının bu pakete dahil edilmesiyle artık %100 yasalaşacak. şimdi sıra geldi ilana.. acaba ilan ne zaman çıkar?
    Yorumu beğenenler:1

    ilan yasalaştıktan hemen sonra çıkaracak diye okumuştum yasanın tam metninde öyle yazıyordu inş. her şey çok kısa sürede olacak

  5. neva diyor ki:

    YA BEN GERÇEKTEN ANLAMIYORUM. BİLEN BİRİ AÇIKLAR MI BANA RİCA ETSEM BU YARGI PAKETİ NE İŞE YARAYACAK NEDEN BUNA SEVİNİLİYOR. VALLA BİRİ AÇIKLARSA MİNNETTAR KALACAM. KENDİMİ KARACAHİL GİBİ HİSSETTİM Bİ AN YA.

  6. continental diyor ki:

    inşallah o zaman kardeşim. hadi bakalım dua edelim biran önce olsun..
    egun diyorki:

    continental diyorki:

    başbakanın talimatıyla özel yetkili mahkemelerin kaldırılması kararının bu pakete dahil edilmesiyle artık %100 yasalaşacak. şimdi sıra geldi ilana.. acaba ilan ne zaman çıkar?
    Yorumu beğenenler:1

    ilan yasalaştıktan hemen sonra çıkaracak diye okumuştum yasanın tam metninde öyle yazıyordu inş. her şey çok kısa sürede olacak

    Yorumu beğenenler:0

  7. mavi yeşil diyor ki:

    geriye ilan kalacak hadi hayırlısı

  8. continental diyor ki:

    neva diyorki:

    YA BEN GERÇEKTEN ANLAMIYORUM. BİLEN BİRİ AÇIKLAR MI BANA RİCA ETSEM BU YARGI PAKETİ NE İŞE YARAYACAK NEDEN BUNA SEVİNİLİYOR. VALLA BİRİ AÇIKLARSA MİNNETTAR KALACAM. KENDİMİ KARACAHİL GİBİ HİSSETTİM Bİ AN YA.

    Yorumu beğenenler:0

    icra katipliği diye bi alım duymuşsundur. o alım da bu paketin içerisinde. eğer yasalaşırsa yakında icra katipliği alımı olacak.

  9. cansın diyor ki:

    bir an önce çıkar umarım ..tam umutların tükendiği yerdeyim ….

  10. egun diyor ki:

    continental diyorki:

    neva diyorki:
    YA BEN GERÇEKTEN ANLAMIYORUM. BİLEN BİRİ AÇIKLAR MI BANA RİCA ETSEM BU YARGI PAKETİ NE İŞE YARAYACAK NEDEN BUNA SEVİNİLİYOR. VALLA BİRİ AÇIKLARSA MİNNETTAR KALACAM. KENDİMİ KARACAHİL GİBİ HİSSETTİM Bİ AN YA.
    Yorumu beğenenler:0
    icra katipliği diye bi alım duymuşsundur. o alım da bu paketin içerisinde. eğer yasalaşırsa yakında icra katipliği alımı olacak.
    Yorumu beğenenler:0

    ve birçok insan artık memur olacak son kez kpss puanını kullanarak ..inşallah artık yeni bir umut yeşillendi nihayet:)

  11. eftalya diyor ki:

    arkadaşlar yasalaşacak o kesinde yasayla paralel bir alım mı bu ilan çıkacağı kesinmi, bende her gün bakıp bekleyen sürekli dualar edin bir insan olarak soruyorum tamam yasa çıktı ilan çıkmazsa ne olacak…..
    yada biz memur olmanın telaşında beklerken bu yasada ters olan bir durum varmı onuda bekliyor oluyoruz …

  12. melek diyor ki:

    ilan çıktıktan snra kpss puanıylan mı alım olur

  13. i.polat diyor ki:

    artık hayırlısını dilemek gerekiyor.siteye girip bakmaktan bi hal olduk.millet torpilini ayarlamıştır ne olacak halimiz bilmiyorum.kaçtır hep sözlü mülakatta eleyip duruyorlar bakalım nereye kadar.

  14. i.polat diyor ki:

    melek diyorki:

    ilan çıktıktan snra kpss puanıylan mı alım olur

    Yorumu beğenenler:0

    2010 kpss puanıyla gireriz.diğerinin olmasına ve açıklanmasına çok var daha.

  15. continental diyor ki:

    i.polat diyorki:

    artık hayırlısını dilemek gerekiyor.siteye girip bakmaktan bi hal olduk.millet torpilini ayarlamıştır ne olacak halimiz bilmiyorum.kaçtır hep sözlü mülakatta eleyip duruyorlar bakalım nereye kadar.

    Yorumu beğenenler:0

    aynen kardeşim. yargıtayla birlikte 5 kez elendim

  16. oğuzhan diyor ki:

    bende biri elektronik teknisyenliği , biri zabıt katipliği , biride gardiyanlık olmak üzere 3 kere mülakatda elendim. puanım 79,684 dü. zabıt katipliğinde 70 alan adama mülakatda 100 verdiler benim gibi neredeyse 80 alan adama mülakatda çok düşük verdiler. işin komik tarafı sadece bir soru sordular. anlatmak istediğim adliyelere güvenim kalmadı. ilan çıkarsa yine başvuru yapacam yine mülakata kalacam eminim .

  17. aser diyor ki:

    oğuzhan diyorki:

    bende biri elektronik teknisyenliği , biri zabıt katipliği , biride gardiyanlık olmak üzere 3 kere mülakatda elendim. puanım 79,684 dü. zabıt katipliğinde 70 alan adama mülakatda 100 verdiler benim gibi neredeyse 80 alan adama mülakatda çok düşük verdiler. işin komik tarafı sadece bir soru sordular. anlatmak istediğim adliyelere güvenim kalmadı. ilan çıkarsa yine başvuru yapacam yine mülakata kalacam eminim .
    Yorumu beğenenler:0

    aynen ben de kaç kez mülakata kaldım hatırlamıyorum.puanın yüksekliği de bir şey ifade etmiyor.inşallah bu sefer son mülakat olur da atanırız.

  18. nazmi diyor ki:

    melek diyorki:

    ilan çıktıktan snra kpss puanıylan mı alım olur
    Yorumu beğenenler:0

    Yani memur alımları kpss ile oluyor muhtemelen yine 70 puan baraj kabul edip alım yaparlar.

  19. ahmet diyor ki:

    Hadi hayırlısı diyelim.

  20. dlk diyor ki:

    ACABA MEVCUT İCRADA ÇALIŞAN KATİPLERİN DURUMU NE OLACAK