Reklam

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan gece 01:30 civarında Samanyolu Tv’de yaptığı açıklamada: Sözleşmeli personel, bu sorunu kafalarından atmalılar. Yetiştirebilirsek eğer 2 gün içinde bu sorunu halletmek istiyoruz. Yetişmemesi durumunda seçimden sonra yapılacak ilk işler arasında bu madde de bulunuyor dedi.

Bu yazı için 45 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Haberler  Etiketler: , ,
Bu yazı için 45 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. eylül diyor ki:

    evet bende dinledim bütün bakanlıktaki sözleşmelilere verilecekmiş kadro sadece öğretmenlere değil peki kadroya geçenlerin yerine sözleşmeli personel alınırmı yopksa bir daha sözleşmeli personel alınmayacakmı

  2. yılmaz diyor ki:

    oy peşindeler pek kulak asmamak gerekir

  3. katibimmuğla diyor ki:

    biz daha sözleşme imzalamadık biz ne olacaz ki hemen yaparlarsa?

  4. hayatt diyor ki:

    arkadaşlar bizim adliye daha aramadı bizi.daha sözleşme falan da imzalamadık.2 gün sonra kadro verilse ,verildikten sonra sözleşme imzalasak bizim durumumuz ne olacak çok merak ediyorum:)

  5. ieau diyor ki:

    valla bende onu merak ediyorm daha bizim sözleşmeler bile imzalanmadı.milleti kadroya alırsalar biz kalırız yaya.neyse olsun bakalm bunu bulamayanlarda var allah herkese nasıp etsin

  6. berkay diyor ki:

    arkadaşlar başbakan kadro vericez diye bişey dedimi allah aşkına yaa kim atmış bu başlığı sözleşmeli personelin sorunları gidertilecek dedi kadro vericez demedi burada yanılmayın hangi bakanlık olursa olsun sorunları giderilecek dedi

  7. samsunlu diyor ki:

    arkadaşlar bende yeni başlayacağım ama merak etmeyin bizi de kapsar ama zaten bence bu kadar bekleme olduysa kesin bir şart durumu olacak yani 3 yıl çalışma şartı vs ve sonuçta bu yasa haline gelecek o yüzden fazla takmayın kafaya yasaya alınınca er ya da geç biz yeni başlayanlara da verilecektir..son olarak ben başbakanın açıklamasından malesef ümitvar olamadım yani seçim öncesi çok zor arkadaşlar büyük ihtimalle seçim sonrasına kalacak ki bu da en az ekim ayı demek bu madde ilk sırada olursa o da…2 gün içinde yapmaya çalışcaz olmasa seçim sonrası demek ne demek sizce diğer hafta yapsınlar seçime daha 13 gün var bunlar biraz siyasi söylemler ama seçim sonrası en geç bu kadro gelecek er ya da geç…saygılar

  8. samsunlu diyor ki:

    berkay
    evet arkadaşım senin gibi düşünen arkadaşlarda var ama dikkat et spikerin sorusuna ve başbakan ne dedi ben bunu iyi düşün memur sende söylediğim dedi neydi kadro! khk ile ne çıkabilir sözleşmeli için az mantıklı olalım lütfen aile yardımı maaş vs zaten başbakan da biliyor bunların iflah olmayacağını kaç tanemiz sırf maaşım 100 tl arttı diye oy verir ya da kaç tanemiz nakil hakkı verdi diye oy veririz biz yine kadro harici hiçbirşeyi kabul etmeyiz diyor bütün sözleşmeliler ve başbakan bu soruna el atmaya çalışıyor ama dediğim gibi seçim sonrası gibi duruyor

  9. ecol diyor ki:

    ya biz daha sözleşmei imzalamadık bizim akibetimiz ne olcak …..

  10. samsunlu diyor ki:

    arkadaşım sen sözleşme imzalamadın bilmiyorsun millet 2 yıl çalışmış bilmiyor az daha sabır bende imzalamadım daha ama bu yasa ya da khk ile olacağı için er ya da geç senide kapsar

  11. hcrnn diyor ki:

    evet bir daha sözleşmeli alınmayacakmı o zaman bilen varmı??? bu alımlarda sözleşmeliye başvursak kadroluya gececekmiyiz bu yasa kapsamında yoksa şu anda sözleşmeli olanlar mı kadroluya geçeçek??????????

  12. samsunlu diyor ki:

    şimdi arkadaşım buna kimse net cevap veremez ancak şu kadar belirteyim büyük ihtimal şartlı olacak bu kadro işi mesela öğretmenlerde 3 yıl çalışma şartı kesin gibi birşey ve doğu görevi var onlarda biz katipler ise zorunlu doğu görevine tabi değiliz ancak bize de kurumumuz 3 yıl olduğun yerde çalışırsan sizi kadroya alırız tarzı bir durum söz konusu bence kesinlikle şartlı olacak ve sözleşmeli alımı devam edecek şartı sağlayan da kadroya geçer kimsede endşe etmesin yasa ile olan birşey er ya da geç yenilere de verilecektir

  13. uskudarlim diyor ki:

    Arkadaşlar, şu yazılanlar gösteriyor ki ortada çok süper bir güven var. başbakan her verdiği sözü yerine getirdiği için, onun söylediği herşey mutlaka olur, ama şu şekilde olur, şu zaman olur diye tartışılırken, başkalarının verdiği, çocuk aldatıcı vaadlere insanlar gülüp geçiyor. yıllardır beklenen güven ülkemizde oluştu. gelecekten çok ümitliyim çoook. Allah utandırmasın. Allah doğru insanları başımızdan eksik etmesin.

  14. berkay diyor ki:

    başbakan ne söylerse yapar gönlünüzü ferah tutun

  15. energy diyor ki:

    Berkay sorun zaten kadrolu sorunu. Başbakanın dediği kadroluya geçirme olayı zaten. Bi maaşta düzeltme vs. bişi değil. Memursen’in toplantısında da açık açık kadroluya geçişi söyledi ancak samsunlu arkadaşımızın dediği gibi olacak büyük bir ihtimal. Ben yeni başayacak biri olarak ilk 3 yıl beklemiorum, çünkü buna benzer bir madde olacak. Sözleşmelinin de devam edeceği düşüncesideyim. Sözleşmeli olayının mantığı evlilik durumu vs. ile boşalan kadro açığının giderilmesinden kaynaklanıyor. Başbakanımız inşallah kısa zamanda bu sorunu çözecektir.

  16. bora diyor ki:

    samsunlu nick li — arkadaşım sen baya aktifsin bu konuda o belli 1) samsunun neresindensin 2)hangi adliyeyi kazandın merak ettim doğrusu bende samsunluyum da..????

  17. benhur diyor ki:

    arkadaxşlar şu an imzada olan dosya sahibi katipler ne zaman işe başlar net bir bilgi verebilirmisiniz acaba saat 14 gibi aradım şu an imzada dediler teşekkür ederim

  18. Engin diyor ki:

    Her gün aynı şeyi diyorlar,seçimden sonraya kaldı bizim atamalar.!!!

  19. dilek diyor ki:

    başbakanımıza güveniyorum

  20. erdem can diyor ki:

    siz bu kafayla daha çok beklersiniz