15
Mar
Yazar: | Okunma: 31.757 | Cevap: 262
Reklam

Ankara Adliyesi’nde göreve başlayacak  arkadaşlar buraya yazalım belgelerinizi teslim ettiniz mi ne zaman göreve başlarız katiplerin başlıca görevleri neler ne gibi zorluklar bekliyor bizi adliyede hangi bölümler yoğun hangi bölümler daha rahat buradan paylaşalım yaklaşık 2-3 aya kadar görevlerimize başlamış oluruz buradan birbirimize destek olalım


Dikkat: Sitemizde yayınlanan yazıların tüm hakları saklıdır. Yazıların tamamen veya kısmen kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. İhlal eden siteler ve yöneticileri hakkında Ankara C. Başsavcılığında yasal takip başlatılmaktadır.


Bu yazı için 262 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Soru Cevap  Etiketler: , , ,
Bu yazı için 262 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. ankarad says:

    çok güzel oldu teşekkürler

  2. erdem says:

    bana da 2- 2,5 ay dediler, okulu bıraktım finallere yetişemiyorum diye inşallah çabuk alırlar boşuna bırakmamış olurum. :) 3 aydan daha fazla sürer mi acaba bilgisi olan varmı ?

  3. bazinga says:

    Bende kazandım çok şükür..Bana da 2,3 3 ayı bulur dediler. Siz aramayın dediler.Nasıl olacak güvenlik soruşturması süreci anlatırsanız sevinirim…

  4. pınar says:

    merhabalar ankara adliyesi sözleşmeli zabıt katipliğini kazandım 2 ay içersinde başlarsınız dediler ama ankara merkez de mi başlayacağım sormadım merkezde girdim sınava bununla ilgili bilgisi olan varsa paylaşabilir mi acaba

  5. nezaket says:

    bende ankara sözleşmeliyi kazandım soruşturmadan dosyalarımız geldikten sonra atama yapıyorlarmış bölümlere göre ilçe adliyelerede atama yapabiliyorlarmış inş. adliyede kalırız

  6. pınar says:

    tşk ederim inş ankara adliyesinde kalırız

  7. nezaket says:

    inş. ama ankara adliyesi ilçelere göre daha yoğun olur diyorlar sen ne düşünüyorsun?

  8. pınar says:

    evet öyle ama merkezde çalışmak daha iyi olur diye düşünüyorum sosyal şartları falan daha iyi olur gibi geliyor bana

  9. pınar says:

    evet öyle ama merkezde çalışmak daha iyi olur diye düşünüyorum sosyal şartları falan daha iyi olur gibi geliyor bananezaket diyorki:

    inş. ama ankara adliyesi ilçelere göre daha yoğun olur diyorlar sen ne düşünüyorsun?

    Yorumu beğenenler:0

  10. nezaket says:

    evet doğru haklısın bende öyle düşünüyorm inş ilçeye biryere düşmeyiz bi kaç ay zorlanırız işleri öğrenmek için

  11. bayram says:

    Herkese hayırlı olsun arkadaşlar, Allah utandırmasın. Bende kadroluyu kazandım, aranmayı bekliyorum. Ama bu bekleyiş en zoruymuş Allah yardımcımız olsun…

  12. pınar says:

    allah hepimize sabır versinbayram diyorki:

    Herkese hayırlı olsun arkadaşlar, Allah utandırmasın. Bende kadroluyu kazandım, aranmayı bekliyorum. Ama bu bekleyiş en zoruymuş Allah yardımcımız olsun…

    Yorumu beğenenler:0

  13. nezaket says:

    evet öyle bende bir an önce başlamak istiyorum ama adliyede çalışanlar da gezin kafanızı dinleyin diyor yoğun ve sitresli oluyormuş adliye

  14. ali says:

    muhtemelen nisan ayının sonu gibi çağıracaklar

  15. muhterem says:

    vayyy… bütün devreler buradaymış. :)

  16. mustafayk says:

    arkdaşlar bu uyap programına nasıl girecez bilgisi olan varmı.işe başlamadan önce biraz ön hazırlık yapmak istiyorum hatta kazanan arkadaşlar sizlerde işe başlamadan çalışın bence.acil cevap bekliyorum

  17. MUSTAFA says:

    ZATEN ÖLÜRSÜN İLÇEDE ÇALIŞSAN AMAN NEFESSİZ KALIRSIN SOSYAL ŞARTMIŞ MİLLET ONU BULAMIYO BU DA BULMUŞ BUNUYO YA pınar diyorki:

    evet öyle ama merkezde çalışmak daha iyi olur diye düşünüyorum sosyal şartları falan daha iyi olur gibi geliyor bana

    Yorumu beğenenler:0

  18. ANKARA says:

    erdem diyorki:

    bana da 2- 2,5 ay dediler, okulu bıraktım finallere yetişemiyorum diye inşallah çabuk alırlar boşuna bırakmamış olurum. 3 aydan daha fazla sürer mi acaba bilgisi olan varmı ?
    Yorumu beğenenler:0

    Bende okulu bırakanlardanım :) Kazandığım açıklanınca koşup gittim diplomamı aldım.İnşallah değer

  19. ANKARA says:

    nezaket diyorki:

    evet doğru haklısın bende öyle düşünüyorm inş ilçeye biryere düşmeyiz bi kaç ay zorlanırız işleri öğrenmek için
    Yorumu beğenenler:0

    Ank.da 2 adliye var zaten.Sincan ve Sıhhıye de.Sincan ın da alımları zaten ayrı oldu.Herkes Sıhhıye de olmayacak mı da ???????????????????????????????????????????????????????????????

  20. yaren says:

    bende sözleşmeli olarak başlayacağım Allah nasip ederse bende özel sektörde çalışıyorum çok bunalmıştım çok çalıştım çok sabrettim arkadaşlar şükürler olsun ki bu sefer oldu gerçekten ne zaman başlayacağımızı bilsekte ona göre hareket etsek bende dinlenip öyle başlamak istiyorum. hepinize hayırlı olsun