22
Apr
Yazar: | Okunma: 20.953 | Cevap: 177
Reklam

Arkadaşlar Ankara Adliyesi yedekte olan zabıt katipleri olarak burda iletişimde olalım görüşlerinizi bekliyorum.


Dikkat: Sitemizde yayınlanan yazıların tüm hakları saklıdır. Yazıların tamamen veya kısmen kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. İhlal eden siteler ve yöneticileri hakkında Ankara C. Başsavcılığında yasal takip başlatılmaktadır.


Bu yazı için 177 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: 2013 Katip Adayları
Bu yazı için 177 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. hüzün says:

    arkadaşlar herkese kolaylıklar diliyorum. yazacaklarıma ümit bağlamayın ama ümitsizde yaşanmaz biliyoruz. adliyeler zaman zaman açtıkları kontenjana artı olarak talepte bulunuyorlarmış. eğer ankara adliyesi de böyle bir talep te bulunabilir. +… alımlardan bahsediyorlar. ama rakam vermiyim hiçbirşey net değil. olmayada bilir. hayırlısı.

  2. stepne:) says:

    hüzün diyorki:

    arkadaşlar herkese kolaylıklar diliyorum. yazacaklarıma ümit bağlamayın ama ümitsizde yaşanmaz biliyoruz. adliyeler zaman zaman açtıkları kontenjana artı olarak talepte bulunuyorlarmış. eğer ankara adliyesi de böyle bir talep te bulunabilir. +… alımlardan bahsediyorlar. ama rakam vermiyim hiçbirşey net değil. olmayada bilir. hayırlısı.

    hayır arkadaşım + talep falan söz konusu değil önümüzdeki alımlara bakacağız artık

  3. seda_ades seda_ades says:

    stepne 30 yedek alım olabilir diyorsun şimdide hayır önümüzdeki alımlara bakalım diyorsun .. kaynağına sorsana ne oldu bizim iş ..

  4. stepne:) says:

    olacak demedim olabilir dedim ama olmamış yedeklerin evraklar beklemede asillerinki gitmiş asil olup beklemek tatlı bekleyiş ama bizimkisi acı bir bekleyiş onun için önümüzdeki alımlara bakalım daha fazla stres yapmayalım

  5. hüzün says:

    ümit bağladığımız yok… hayat memurluktan ibaret değil.. istikrarlı olun. bir öyle bir böyle yazıyosunuz. bende bu ankara da gördüm menfaatçi kıvıran insanları. dürüstçe duyumlarımı aktardım. ama şunu bilin hepimiz bilelim sırf birileri vazgeçsin haberdar olamasın diye kuyu kazanlar var. belki adam 31. yedek ve 30 kişi alınacak diye duyup diğerlerini vazgeçirmeye çalışıyodur olamaz mı?

  6. stepne:) says:

    hüzün diyorki:

    ne saçmalıyorsun be sen evrağını veren verdi vermeyen vermedi iş olacaksa herkesin haberi olur canını sıkma herkesin telefonu var komisyonda birde ümit bağlayan da çok var örnek ben evliyim çocuğum var geçim sıkıntım var bir çok kişinin de böyle senin ihtiyacın olmayabilir

  7. stepne:) says:

    hüzün sana güzel bir cevap yazdım ama editör onaylamıyor sana sadece şunu söyleyeyim evrakını veren verdi vermeyen vermedi komisyonda herkesin numarası var herkes haberdar olur.

  8. umutdunyasi says:

    ümit bağlayan var hüzün diyorki:

    ümit bağladığımız yok… hayat memurluktan ibaret değil.. istikrarlı olun. bir öyle bir böyle yazıyosunuz. bende bu ankara da gördüm menfaatçi kıvıran insanları. dürüstçe duyumlarımı aktardım. ama şunu bilin hepimiz bilelim sırf birileri vazgeçsin haberdar olamasın diye kuyu kazanlar var. belki adam 31. yedek ve 30 kişi alınacak diye duyup diğerlerini vazgeçirmeye çalışıyodur olamaz mı?

    ümit bağlayan var bağlamayan var belliki senin geçim sıkıntın yok evde çoluk çocuk yok bu saatten sonra kimsenin yönlendirecek birşeyi de yok bekleyip göreceğiz

  9. hüzün says:

    evliyim iki çocukluyum taşeron firmada asgari ücretli çalışıyorum. ama helal kazanıp kimsenin ayağını kaydırmaya çalışmıyorum. ben sadece birilerini vazgeçirip kendi kamuya yerleşmeye çalışanlara kızıyorum. öncelikle evli çocuklu erkekleredir hep duam…tabi ki kimin ihtiyacı var kimse bilmez bilemez.. herkesin gönlüne göre olsun.

  10. stepne:) says:

    hüzün diyorki:

    evliyim iki çocukluyum taşeron firmada asgari ücretli çalışıyorum. ama helal kazanıp kimsenin ayağını kaydırmaya çalışmıyorum. ben sadece birilerini vazgeçirip kendi kamuya yerleşmeye çalışanlara kızıyorum. öncelikle evli çocuklu erkekleredir hep duam…tabi ki kimin ihtiyacı var kimse bilmez bilemez.. herkesin gönlüne göre olsun.

    bak kardeşim benim kızdığım tek nokta şu her şey olmuş bitmiş bu saatten sonra kimse kimsenin ayağını kaydıramaz evraklarını veren verdi vermeyenin hakkı zaten yok bu iş olacaksa zaten ulaşırlar kim neden vazgeçecek anlayamadım gitti şunu

  11. burakmuhcu61 says:

    ankara adliyesi 2. yedeğim. yedek arkadaşlarla bilgi alışverişi yapmak isterim.

  12. ..... says:

    burakmuhcu61 diyorki:

    ankara adliyesi 2. yedeğim. yedek arkadaşlarla bilgi alışverişi yapmak isterim.

    eğer ararlarsa ilk buraya yazarsanız seviniriz sizin bir bilginiz duyumunuz var mı?

  13. pflaume55 says:

    arkadaşlar yani bir sorum olucak aradım katipler bile hep farklı görüş belirtiyor yardımcı olursanız sevinirim bir adleyede 1. yedeğim ve asillerin hepsi görevine başladı ancak hsyk nın hakim savcı atamalarında bir savcı ile eşi katip ve aynı sınavına girdim adliyeden geçiş yapıcaklar acaba yedeğin bu durumda alınma çağrılma duruma varmıdır yada yedek olan kişiler sadece bu atananların yerine mi göreve başlarlar can alıcı bi soru sanırım yedeklerin hepsi bunu merak ediyordur bende dahil :)

  14. burakmuhcu61 says:

    ararlarsa yazarım buraya.bir kaç kez komisyonu aradım ve sadece biz sizi arayacağız diyorlar.
    ….. diyorki:

    burakmuhcu61 diyorki:

    ankara adliyesi 2. yedeğim. yedek arkadaşlarla bilgi alışverişi yapmak isterim.

    eğer ararlarsa ilk buraya yazarsanız seviniriz sizin bir bilginiz duyumunuz var mı?

  15. seda_ades seda_ades says:

    ARKADAŞLAR KOMİSYONU ARADIĞINIZDA YEDEK KATİPLER İLE İLGİLİ NE DENİLDİ .. 1. 2. DEĞİL TÜM EVRAK VERİLEN YEDEKLER İÇİN BİLGİ ALAN BİR ALLAHIN KULU YOK MU ????????????????

  16. stepne says:

    seda_ades diyorki:

    ankara adliyesi 2. yedeğim. yedek arkadaşlarla bilgi alışverişi yapmak isterim.

    Ben varım işte bilgi alan yazdım zaten. Asillerin hepsi evraklarını vermiş onlarınki araştırma için gönderilmiş yedeklerin evrakları beklemede, şu an için bir çalışma yokmuş araştırmadan dönen olur mu bilmem dönersede üç beş kişi olur en fazla. İnşallah ekstra ihtiyaçlar için diğer alımları beklemeyip bakanlığa yazı yazarlar ancak o şekilde işimiz olabilir

  17. stepne says:

    seda_ades diyorki:

    Ben varım işte bilgi alan yazdım zaten. Asillerin hepsi evraklarını vermiş onlarınki araştırma için gönderilmiş yedeklerin evrakları beklemede, şu an için bir çalışma yokmuş araştırmadan dönen olur mu bilmem dönersede üç beş kişi olur en fazla. İnşallah ekstra ihtiyaçlar için diğer alımları beklemeyip bakanlığa yazı yazarlar ancak o şekilde işimiz olabilir

    seda_ades diyorki:

    ARKADAŞLAR KOMİSYONU ARADIĞINIZDA YEDEK KATİPLER İLE İLGİLİ NE DENİLDİ .. 1. 2. DEĞİL TÜM EVRAK VERİLEN YEDEKLER İÇİN BİLGİ ALAN BİR ALLAHIN KULU YOK MU ????????????????

  18. angara says:

    offffff haber yokmu hala

  19. burakmuhcu61 says:

    asilmisin sen ?
    angara diyorki:

    offffff haber yokmu hala

  20. Ex-Katip says:

    stepne:) diyorki:

    Ex-Katip diyorki:
    Geçen Sene 10 Kadrolu 3 Sözleşmeli yedek alındı. Bu sezon yine alınır muhtemelen ancak 10′u geçmez.

    10 kişi ihtiyaç doğrultusunda mı çağrıldı yoksa evraktan elenenlerden veya göreve başlamayanların yerine mi çağırıldı? Bu çok önemli.

    Elenenler olduğu için çağrıldı. Bu arada şimdi bir heves bekliyorsunuz. Eminim içinizden bir çok kişi yedekten girecek ve bir süre çok çok mutlu olacak işe girecek 2-3-5 ay geçecek ömrünüzden ömür gidecek mutsuz olacak keşke girmez olaydım diyecek. O yüzden özellikle Asil arkadaşlar gezin tozun eğlenin. Gününüzü gün edin. İleride gününüzü gösterecekler zaten… :( Yedek arkadaşlardan da inşallah kazanan olur. Bilirim o stresi.. Rabbim yardımcınız olsun.