Reklam

Adalet Bakanı Abdulhamit Gül başkanlığında toplanan eğitim kurulunda alınan kararlara göre 2018 yılı içerisinde 17.000 personele eğitim verilecek. Söz konusu eğitimler Ankara, Rize ve Antalya illerinde verilecek.  2017 yılında eğitim verilen personel sayısı 8.364 olarak açıklandı.

Ayrıca daha önce yayınlanan genelgeler doğrultusunda f klavyeye geçiş için de eğitimlerin verileceği duyuruldu. Mevcut personellerin ise klavye becerilerinin artırılmasıhedefleniyor.

Bu yazı için 94 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Duyurular  Etiketler: , , ,
Bu yazı için 94 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. ela dedi ki:

    Ilk yorum benden…..hayirli olsun…

  2. katibe79 dedi ki:

    bir başlarsak bize de nasip olsun inşaalh 😀

  3. Meltem dedi ki:

    Suan icin cokta bizi heyecanlandirmayan bir ilan

  4. Elif dedi ki:

    Hayaller alım ilanı, hayatlar eğitim ilanı..

  5. Emre dedi ki:

    Eğitim hangi kadrolara ve ne şekilde olacak bilgisi olan?

  6. katip. dedi ki:

    sayın editör sözleşmeli katipler 4/B li katipler geçtiğimiz ayki 15 günlük farkı alabilirler mi bilginiz varmı. maaşın dışında on beş günlük fark yatttı.

  7. Merve dedi ki:

    katip. diyorki:

    sayın editör sözleşmeli katipler 4/B li katipler geçtiğimiz ayki 15 günlük farkı alabilirler mi bilginiz varmı. maaşın dışında on beş günlük fark yatttı.

    Bende 4 b liyim farklar yattı 2 3 hafta önce almış olmanız lazım.

  8. Fırat dedi ki:

    Emre diyorki:

    Eğitim hangi kadrolara ve ne şekilde olacak bilgisi olan?

    Zabıt katiplerine yönelik 7 gün veya 10 günlük gruplar halinde olur.

  9. Emre dedi ki:

    Fırat diyorki:

    Emre diyorki:

    Eğitim hangi kadrolara ve ne şekilde olacak bilgisi olan?

    Zabıt katiplerine yönelik 7 gün veya 10 günlük gruplar halinde olur.

    Biz caglayan da yeni baslayacagz nasip olursa.uyap sifremiz gelmeden hemen bize bi egitimmi verecekler acaba ?

  10. Adım dedi ki:

    Emre diyorki:

    Fırat diyorki:

    Emre diyorki:

    Eğitim hangi kadrolara ve ne şekilde olacak bilgisi olan?

    Zabıt katiplerine yönelik 7 gün veya 10 günlük gruplar halinde olur.

    Biz caglayan da yeni baslayacagz nasip olursa.uyap sifremiz gelmeden hemen bize bi egitimmi verecekler acaba ?

    Dur bakalım kuyruk var sıraya geç =), 2012 girişliyim ben daha gitmedim =))

  11. Emre dedi ki:

    Adım diyorki:

    Emre diyorki:

    Fırat diyorki:

    Emre diyorki:

    Eğitim hangi kadrolara ve ne şekilde olacak bilgisi olan?

    Zabıt katiplerine yönelik 7 gün veya 10 günlük gruplar halinde olur.

    Biz caglayan da yeni baslayacagz nasip olursa.uyap sifremiz gelmeden hemen bize bi egitimmi verecekler acaba ?

    Dur bakalım kuyruk var sıraya geç =), 2012 girişliyim ben daha gitmedim =))

    Yok ben zaten gitme heveslisi değilim:)hayırlısıyla bi başlasak senelik izinde heryer paris:)

  12. Adım dedi ki:

    Emre diyorki:

    Adım diyorki:

    Emre diyorki:

    Fırat diyorki:

    Emre diyorki:

    Eğitim hangi kadrolara ve ne şekilde olacak bilgisi olan?

    Zabıt katiplerine yönelik 7 gün veya 10 günlük gruplar halinde olur.

    Biz caglayan da yeni baslayacagz nasip olursa.uyap sifremiz gelmeden hemen bize bi egitimmi verecekler acaba ?

    Dur bakalım kuyruk var sıraya geç =), 2012 girişliyim ben daha gitmedim =))

    Yok ben zaten gitme heveslisi değilim:)hayırlısıyla bi başlasak senelik izinde heryer paris:)

    İlk yıl senelik izninde yok =)

  13. Nihal dedi ki:

    Zaten Q klavye ile sınav yapmanız başlı başına hata, devlet dairesindeki klavyeler f ise f’den sınav yapacaksınız çünkü Q ile kazananlar F’ e dönmeleri için zaman geçecek işler aksıyacak ve eğitim masrafı çıkacak. Uygulamada 5 katı sıralaması yapılacağına ( bence yanlış bir eleme usulu ) sadece F’leri alacaksınız

  14. cefgo dedi ki:

    Nihal diyorki:

    Zaten Q klavye ile sınav yapmanız başlı başına hata, devlet dairesindeki klavyeler f ise f’den sınav yapacaksınız çünkü Q ile kazananlar F’ e dönmeleri için zaman geçecek işler aksıyacak ve eğitim masrafı çıkacak. Uygulamada 5 katı sıralaması yapılacağına ( bence yanlış bir eleme usulu ) sadece F’leri alacaksınız

    Aynen bi akıllı sensin zaten

  15. sibel dedi ki:

    alım şubat sonu ile martın ilk yarısında diyorlar acaba atıyorlar mı yoksa sağlam duyum mu, bilgisi olan var mı ilan için

  16. Elif dedi ki:

    sibel diyorki:

    alım şubat sonu ile martın ilk yarısında diyorlar acaba atıyorlar mı yoksa sağlam duyum mu, bilgisi olan var mı ilan için

    Mayıs sonu diyenler var hangisine inanalim

  17. Sema dedi ki:

    Yeni alım için ilan hangi ayda verilir tahminen arkadaşlar.ben çok fazla takip edemiyorum hakim değilim ona gore çalışmaya baslicam

  18. murat dedi ki:

    Erzurumda klavye sınavına girdim 180 net ile dördüncü oldum.
    Sözlü mülakatta eksiksiz gerekeni yaptım. Sonuçta elendim

    Bakan bizimle aynı dünyada yaşıyor olsaydı, alımlarda klavyeye bakılmalı derdi önce

  19. Nihal dedi ki:

    cefgo diyorki:

    Nihal diyorki:

    Zaten Q klavye ile sınav yapmanız başlı başına hata, devlet dairesindeki klavyeler f ise f’den sınav yapacaksınız çünkü Q ile kazananlar F’ e dönmeleri için zaman geçecek işler aksıyacak ve eğitim masrafı çıkacak. Uygulamada 5 katı sıralaması yapılacağına ( bence yanlış bir eleme usulu ) sadece F’leri alacaksınız

    Aynen bi akıllı sensin zaten

    Ayyy çok teşekkür ederim…

  20. TaSoOo dedi ki:

    cefgo diyorki:

    Nihal diyorki:

    Zaten Q klavye ile sınav yapmanız başlı başına hata, devlet dairesindeki klavyeler f ise f’den sınav yapacaksınız çünkü Q ile kazananlar F’ e dönmeleri için zaman geçecek işler aksıyacak ve eğitim masrafı çıkacak. Uygulamada 5 katı sıralaması yapılacağına ( bence yanlış bir eleme usulu ) sadece F’leri alacaksınız

    Aynen bi akıllı sensin zaten

    akıl fışkırıyor maşallah..her f klavye kullananda 200 yazıyodu zaten.sorsan 120 anca yazıyordur

1 2 3 5