18
Şub
Yazar: | Okunma: 33.893 | Cevap: 288
Reklam

Adalet Bakanlığı ikinci personel (zabıt katibi, cezaevi katibi, mübaşir, infaz koruma memuru, şöför) alımlarının nezaman olduğu hakkında bir fikri olanlar varmı arkadaslar ? Bir çok kişi 6. 7. ay gibi yine olacak diyor bu konuda fikirleriniz duyumlarınız nedir ? Çalışmalara devam ediyormusunuz ? Tam gaz devam ediyorum ben bir dahaki sınava ilk 10 a girip işimi garantiye almak için. Sizlerede iyi çalışmalar.

Bu yazı için 288 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Bilgi Alışverişi  Etiketler: ,
Bu yazı için 288 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. melike diyor ki:

    kimisi 6. ya da 7. ay diyor kimisi de eylül de diyor tam bilgi alamadım kimseden

  2. HATCO diyor ki:

    arkadaşım MAYISTA TEKRAR VAR SEÇİMLER ÇOK İŞE YARADI BU DÖNEM

  3. naz diyor ki:

    inş vardır yaa tek umudum bidaha katiplik sınavının olması inş açılır bidaha

  4. hülya diyor ki:

    gerçekten arkadaşlar mayısta olur mu dört gözle bekliyorum bu sefere birinciliğe oynayacağım benim hatam satrı atlamak oldu aslında sınavda 5. ydim. heyecanla batır atlamışım o yüzden olmadı benimkisi ben iki parmağım bunu nasıl aşabilirim
    yardımcı olun

  5. melike diyor ki:

    Arkadaşlar kesin bir bilgi alıp yazarsanız çok sevinirim..

  6. asya diyor ki:

    arkadaşlar ben mülakatta elenenlerdenim çok kızgınım bi daha bu sınava girmem diyordum ama tekrar şansımı denerim gibi geliyor..ne zaman ikinci alımlar olur aslında bilgimiz olsa ona göre ayarlardık bilen arkadaşlar paylaşsınlar lütfenn merakta bırakmayın bizii :)

  7. Selim_55 diyor ki:

    bence hülya satır atlamaman için; çok kitap okuman lazım ve sınavda metni yazarken kesinlikle metinden gözünü ayırmaman lazım yanlış yazdığını fark etsen bile ekrana bakmaman en iyisi, bu arada on parmak yazmaya çalışmanı da tavsiye ederim on parmak yazarak hata yapma oranın da çok daha aza inecektir. Vakit var hem yetiştirirsin ya ..

  8. SENEM CEYLAN diyor ki:

    ARKADAŞLAR SEÇİM İÇİN MAYISTA ALIRLAR GİBİ GELİYOR.BEN 4.CÜ OLDUM AMA MÜLAKATTA ELENDİM NEYE BAKIYORLAR BİR TÜRLÜ ANLAMADIM 2.Cİ YEDEĞE ALDILAR BENİ ŞANSIM VARMI BİLMİYORUM 16 KİŞİ ALINDI AMA BENİ YEDEĞE ALDILAR ÇOK ZORUMA GİDİYOR HİÇ YEDEKTEN GİREN OLMUŞMU BANA BİR ARKADAŞ BİLDİRSİN LÜTFEN BEKLEMELİMİYİM ONDA DA TORPİL VARMI SIYIRMAMA AZ KALDI…..

  9. asya diyor ki:

    vala canım sen yine işini sağlama al yedeğe ne zaman sıra gelir belli olmaz :s bende anlamadım kriterleri nee? 3dk 90 da geçiyorsun kpss 70 geçip 83 alıyosun 4 4 lük giyinip gidiyorsun bütün sorulan soruları cevaplıyosun!sonuç yedek liste de bile adın yokk nasıl ağırına gidiyor insanın yapmayın umutlarımızı kırmayın:(((

  10. esra diyor ki:

    valla aynen ben de 2′dir eleniyorum ama umutsuz yaşanmıyor inşallahhhhhhhhhh çok üzüldm ama hayırlısı…

  11. asya diyor ki:

    hepimiz için hayırlısı olsun inşallah..ama yılmayalım elbet bize de şans gülecek!!hakk yiyenleri Allah a havale ediyorum!!

  12. esra diyor ki:

    inşallahhhh :)

  13. azimliyim azimliii diyor ki:

    10 parmak tekniğini bilen varsa bişey sormak istiyorum

  14. azimliyim azimliii diyor ki:

    ben f klavye kullanıyorum 10 parmak ,ellerimizi hiç oynatmayıp parmaklarımızı mı oynatacağız yazarken,birde parmaklarımızı tuşlar üzerinde sürüttürerek mi yazacağız ?bunlar hızımızı etkiliyormu/

  15. özcan diyor ki:

    Arkadaşlar bende Adalet bakanlığını arayıp sordum mayıs gibi olur dediler ama kesin bir şey söylemediler.Bende haksızlığa uğrayanlardanım cezaevi katipliğinde 155 kelime ile ikinci olmama rağman alınmadım.Kadroluda 114 kelime yazdım sözleşmelide ise136 kelime yazdım yine de almadılar.Artık isyan ediyorum ben sadece hakkımı istiyorum ama maalesef dayınız amcanız yoksa olmuyormuş bunu anladım bu sınavda o kadar adaletsizlikler dönüyorki İnanırmısınız sınavda çektiğim stres,sıkıntı hepsi boşmuş ve yine aynı stresleri yine yaşa

  16. neslişah diyor ki:

    arkadaşım 10 parmak öğrenmek istiyorsan eğer f klavyede öğren gerçekten istediğin başarıyı yakalarsın

  17. melike diyor ki:

    valla arkadaşlar geçen sene yedektim bu sene ona bile layık görmediler, 140 kelime yazdım mülakatta tek bir soru sordular,onuda bildim ama elendim yinede…

  18. asya diyor ki:

    bu sınavın adaletsizliği nedir yaa baksana yazık günah değil mi bu insanlara ??millet 90 ı zor yazsın kpss puanı 70 zor geçsin kot pantolonla mülakata girsin iki lafı bir araya getiremesin sonra listenin ilk sıralarında ismi olsun..gerçkten çok adeletli bir sistem bakalım Allah katında bu dolapları döndürebilecek misiniz!!girmicem diyorum ama elimde değil içime oturdu elenmem:( f klavye 10 parmak hazırlanın arkadaşlar tavsiyem 1 ayda 120 ulaştım 60 yazarken..

  19. UMUT diyor ki:

    Lütfen alımlarla ilgili bir bilgisi olan kimse yok mu???? o kadar çok istiyorum ki bu sınva girmeyi anlatamam ama hiç bir sitede hiç bir yerde 2. alım tekrar olacak diye birşey yazmıyo aksine bir sitede daha alım olmayacak yazıyor bu haberi gördüm çok üzüldüm gerçekten öyleyse çok üzücü bir haber bir bilgisi olan lütfen birşey yazsın:((((((((

  20. gerek yok diyor ki:

    arkadaşlar görüyorum ki ikinci alımlarda işimiz daha zor olucak rakipler çoğaldı bu kez daha azimliler hadi bakalı hodri meydan :)