25
Ağu
Yazar: | Okunma: 9.146 | Cevap: 23
Reklam

Zabıt katipliği için 90 kelime ve üzeri yazanlar hangi klavye ile 3 dk.’da kaç doğru kaç yanlış yapıyorsunuz ?

Bu yazı için 23 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Bilgi Alışverişi  Etiketler: , , , , ,
Bu yazı için 23 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. meral diyor ki:

    ben ticaret meslek lisesi mezunuyum üç dakikada 150-10 180-15 arasında değişen sayılarda yazıyorum on parmak proğramında da görebilirsin yazdığımı ama bazen proğram kaydetmiyor ama sınavda bunun hiç önemi yok çünkü sitresle daha az yazabiliyorsun yada daha fazla yanlış yapıyorsun ve torpil denen şey yüzünden sen 150 de yazsan 90 yazan alınıyor…

  2. hacer diyor ki:

    tekrar ne zaman olacağından haberiniz var mı

  3. gakkos diyor ki:

    Genelde 140-160 arasında oynuyor, yanlışlara gelince 10 yanlışı geçtiğim pek nadir. Tabi çok kısa cümlelerle dolu metinlerle de kendimi kandırmıyorum. Sınava gelince stres yapan kişi kendine güvenmeyen kişidir bence, hem hazmederek okur ve yazarsanız yani okuduğunuzu yazarsanız-dikkat edin-gördüğünüzü demiyorum okuduğunuzu diyorum. Bu durumda yanlış pekala az olacaktır ama yok gördüğünüzü yazarsanız parmaklarınız ezbere haraket eder ve çok fazla yanlış yaparsınız. Diğer yandan ben sınav stresini mazeret kabul ediyorum. Tabi bu benim fikrim arkadaşlarım fikrine de saygı duyuyorum.

  4. Anonim diyor ki:

    f klavye de çok daha hızlı yazılıyor Q ile yazıyordum 3ay kadar hızlanmak için çalıştım ama hızlanamadım f klavye kursuna gittim 20 günlük kursun sonunda 10 parmak yazmayı öğrendim ve şu anda 110 120 yazıyorum çok daha hızlanılabilir

  5. mahmutkral diyor ki:

    270 net 14 yanlış şampiyon oldum

  6. FİLİZ diyor ki:

    120-130 arası yazıyorum f klavye ile ama metnin uzunluğuna ve zorluğuna göre değişiyor tabiki

  7. izmit diyor ki:

    Q ile yazıyorum 110 120 130 arası yazıyorum yanlışlarım da 6 7 tane çıkıyor

  8. Anonim diyor ki:

    arkadaşlar bende bundan önceki zabıt katipliği sınavını kazananlar arasındayım inşallah sizlerde kazanırsınız Allah gönlünüze göre versin benim tavsiyem en başta q yazanlar bıraksınlar daha vakit var sınav için f den devam etsinler hem öğrenirler ve hem de yeterince hızlanırlar q klavyede bi yere kadar gelinir f de ise parmaklar sürekli hızlanır sınavda da kesinlikle hızla yazmak için çaba göstermeyin çünkü orası çok farklı heyecanlanmamak istiyorsan bu sınavı yüksek yazaarrk geçmek istiyorsan ilk 4-5 kelime yavaş yavaş hızlanarak yaz baktın hızlandıkça parmaklar titriyo yavaşdan devam edin ben hiç yanlışsız 142 yazdım ki o çıkan metni evde 190 yazıyordum ama orda heyecanıma yenik düşmemek için ve çok yanlış yapmamak için bu şekilde yazdım bakın arkadaşlar belki 90 sını bsi şekilde geçersiniz ama bu sınavda çok yanlış yapmamak da önemli kağıt değerlendirme diye bi şey var ne kadar az yanlış o kadar iyi 170 yazıp 30/ yanlış çıkacağına 130 yazın hiç yanlış çıkmasın emin olun daha iyi… Yakında bi sınav açılacak diye duydum ekim yada kasım ayına hazırlıklı olun derim ama kesin de değil geçen sefer de bize öyle dediler bi türlü açılmak bilmedi ne sıkıntılı günler geçirdik valla.. çalışırken hiç kendinizi kasmayın canınız istediği zaman açıp yazın bi şeyler size önerebileceğim bu konuda site var onları da deneyin yarışın faydasını göreceksiniz katipler.net in 10 parmk bölümündeki yer faydalı ve bir de hizliyaz.com orda yarışın. bunların haricinde diyebileceğim son şey netten minyatür klavye sesini indirin ve evde sesi sonuna kadar açıp öyle çalışın çünkü sınavda nerden baksanız sizin gibi orda sınav olan 15-20 kişi var bütün sesler bi araya geldiği zaman aşırı derecede heyecan oluyo hepinize başarılar.y.. konya adliyesi..

  9. mahmutkral diyor ki:

    Yetmedi sahtekar seni yetmedi daha da yazıyorsun peri

  10. mahmutkral diyor ki:

    Bunun önerilerini dinleyen kesin kaybeder

  11. mahmutkral diyor ki:

    istanbul adliyesi oldu konya adliyesi

  12. eda diyor ki:

    neden kaybetsin

  13. perikızıist diyor ki:

    sen geçmiş yorumları bir oku istersen her şeyi palavra bunun ondan dolayı siteden uzaklaştı

  14. perikızıist diyor ki:

    daha önceki insanlar buna inanmayın derlerdi ama gerçek çıkmış boşverin arkadaşlar
    Ben de geçen sene eylül ayında başladım göreve istanbul küçükçekmece adliyesi

  15. G.K. diyor ki:

    Arkadaşlar Bende Adliyeciyim Ama Böyle Konuşmaları _hitapları_ Hiç Duymamıştım, Umarım Bizim Camiadan değilsiniz, Mesleğe ve Meslektaşa Saygııı LÜTFENN!!!!

  16. katip-25 diyor ki:

    Katılıyorum size böyle konuşmalara bizde alışkın değiliz. Açıkçası üzüldük:(

  17. Sinem diyor ki:

    Son derece seviyeli bulduğum için bugün üye oldum. Bence de lütfen saygııı…

  18. Meral diyor ki:

    Bende q dan f e gectim il sınavda kazandım. Q klavyeden f e geçmek hiç zor değil ve sonrasında daha fazla yazıyorsunuz 150 160 yazıyorum normal hızda.

  19. f.sultan diyor ki:

    Arkadaşlar şuanda işlerim az olduğundan dolayı kendi takıldığım yani kazanmadan önce sık sık girdiğim katipler.net e girdim.Öncelikle Herkesin heyecanını paylaşıyorum,bütün hazırlanananlara başarılar diliyorum umarım istekleri yerine gelir,onlar için önümüzde tabi tarihi belli değil sınavın iyi geçmesi temenni ederim ayrıca kısa bir not burdaki arkadaşlar için tavsiyem birşeye inanın sonuna kadar üstüne gidin olmaması için bir sebep yok ama sabretmesini de bilin bence herşey yazıda bitmez yazıda bitseydi mulakat olmazdı bir insanın karakteride önemli komisyon bunları mulakatta az bucuk anlıyor o yüzden kendinizi hem yazma konusunda hem komisyon önünde dürüst olmanızda önemli tabi sizin dürüst olmadığınız anlamında değil kendinizi iyi ifade etmenizi tavsiye ederim herkese iyi çalışmalar başarılar…

  20. ali diyor ki:

    arkadaşlar bende 210 220 yazıyorum ama çok yanlış çıkıyor ben bunları düzeltmek için baya uğraştım ama olmuyor şunu anladım sonununda geç oldu ama sorun çok yazmak değilmiş yanlışsız yazmak mış çok yazmak zamanla olur ama yanlışsız yazmak baya uğraş gerektiren bir iş olucak artık benden size tavsiye