Reklam

Archive for » 2011 «

23
Nov
Yazar: | Okunma: 22.720 | Cevap: 51

Muhasebe ön lisans mezunuyum ne olacak halim ve benim gibi olanlar ne olacak çoz az alım var ortada kaldık resmen hiç bir konuda adalet yok Devamını Oku…


Kategori: Bilgi Alışverişi                            51 Yorum
23
Nov
Yazar: | Okunma: 7.828 | Cevap: 34

Gaziantep adliyesine becayiş yapmak isteyen var mı? (doğu illeri hariç ) Becayiş yapmak isteyen arkadaşlar konu altından Devamını Oku…


Kategori: Becayiş                            34 Yorum
22
Nov
Yazar: | Okunma: 3.948 | Cevap: 5

Soru : Katiplik sinavi bilgisayar ile mi yapiliyor yoksa eski daktilolarla mi yapiliyor ? Ayrica yanlis yazma durumunda backspace tusunu kullanip duzeltme yapabiliyor muyuz ? Ben ne yazik ki isim icabi daha hizli yazmak icin amerikan q klavye kullanmak zorunda kaldim yillarca. bu yuzden turkce karakterleri yazmaya calistigim zaman yavasliyorum ve yanlislarim oluyor. Az once turkce karakterli test yaptim dakikada 42 kelime yazabiliyorum ama yanlislarimi duzelterek. Yani sinavda turkce karakter yanlislarimi duzeltme imkanim olmazsa cok yavas yazmak zorunda kalirim.

Cevap: Şuanda tüm zabıt katipliği sınavları masa üstü bilgisayarlar ile yapılıyor. Daktilolar bir çok adliyede kullanımdan kalktı. Keşif otopsi gibi işlemlerde de Adalet Bakanlığının hakim ve savcılara ücretsiz verdiği laptoplar Devamını Oku…


Kategori: Soru Cevap                            5 Yorum
22
Nov
Yazar: | Okunma: 9.202 | Cevap: 7

Soru: Yeni kadroya geçtim arkadaşlar. Asalet tastiki olmayacak deniyor fakat müdür bana hala asaletini onaylamam diyip duruyor ben anlamadım şimdi asalet tastiki var mı yok mu bize?

Cevap : Khk ile kadroya geçenlerde aday memur hükümleri uygulanmayacak. Yani direkt olarak kadroya geçiyorsunuz asalet tasdiki vs. gibi bir durum yok.  Müdürünüze Devamını Oku…


Kategori: Soru Cevap                            7 Yorum

Arkadaşlar bildiğiniz gibi dün yani 21 Kasım 2011 tarihi itibariyle kpss kılavuzu yayınlandı. Yapılacak kpss tercihleriyle 56 ile toplam 124 Zabıt Katibi alımı yapılacak. Alınacak zabıt katiplerinin tamamı (YSK) Yüksek Seçim Kurulu Başkanlıklarında görev yapacak. Kpss 2011/2 başvuruları 21 Kasım 2011 ve 30 Kasım 2011 tarihleri arasında yapılacak.  Söz konusu alımda klavye uygulama sınavı ve mülakat yapılmayacak. Şartları taşıyan adaylar tercihlerini yapacak ve yerleşmeleri halinde direkt olarak görevlerine başlayacak. Alınacak zabıt katipleri kadrolu olacak. Toplam 15 tercih hakkınız bulunuyor. Başvuruların nasıl ve nereye yapılacağını hangi illerde ve kaç adet zabıt katibi alımı Devamını Oku…


Kategori: Katip Alımları                            94 Yorum
22
Nov
Yazar: | Okunma: 8.103 | Cevap: 13

Soru : İyi akşamlar katiplik sınavı için bilgisayar sertifikası lazım bu üniversitede bilgisayar dersi görenlerden sertifika mecburiyeti var mı ? Bilen arkadaşlar yardımcı olabilirler mi ?

Cevap : Örgün eğitim yoluyla verilen bilgisayar veya daktilografi dersini başarıyla tamamladığını resmi olarak belgeleyenlerden daktilo veya bilgisayar sertifikası Devamını Oku…


Kategori: Soru Cevap                            13 Yorum
22
Nov
Yazar: | Okunma: 2.473 | Cevap: 5

Merhaba ben daha önce hem yargıtayın, hem de adliyenin  klavye sınavlarına girdim. Bize o mülakatlar sırasinda metni yazarken türkçe karakter (ğ,ü,ş,ı,ö,ç) kullanmanız şart değil denilmişti. Başvurumu alan memur metinde ne yazıyosa aynen onu yazacaksın dedi. Ben mi yanlış anımsıyorum, yoksa memur arkadaş mı yanılıyo ? On parmağı ona göre Devamını Oku…


Kategori: Soru Cevap                            5 Yorum
22
Nov
Yazar: | Okunma: 5.278 | Cevap: 19

Soru : Arkadaşlar Elazığ Adliyesine zabıt katipliği için başvuru yapıcam ama tarihlerden hiç haberim yok. Bilgisi olan burda bizimle paylaşırsa çok sevinirim. şimdiden tşk.

Cevap : Her ilde zabıt katibi alımları farklı tarihlerde yapılmamaktadır. Adalet Bakanlığı ilan verdiği zaman tüm illerde aynı tarihler arasında alım yapılacak. Şuan yeni katip ilanı Devamını Oku…


Kategori: Soru Cevap                            19 Yorum
21
Nov
Yazar: | Okunma: 7.161 | Cevap: 5

Arkadaşlar ben daha önce bir kez girdim sınava şimdi yine deli gibi hazırlanıyorum yalnız daha önce girenlere ve katip arkadaşlara bir sorum olacak … Daha önce girenler için hangi daktilografi metinleri ağırlıklı çıkıyor  bazen bazı metinler iki üç kez çıkabiliyor  sizin girdiğiniz sınavlarda hangi metinleri çıktı söylerseniz çok sevinirim;) Bendeki metinler çok kısa 100 veya 120 kelime civarı ama sınavda daha çok kelime yazanlar oluyor yani bu kısa metinlerin çıkması imkansız Devamını Oku…


Kategori: Soru Cevap                            5 Yorum