Reklam

 ÖSYM’nin internet sitesinde ise, 2011 yerleştirme takvimi güncellenmiş ve “KPSS-2011/1: Devlet Personel Başkanlığı Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına 1. Yerleştirme” satırına ait tercih bildirim sütunu 20 Haziran 2011- 1 Temmuz 2011 olarak değiştirilmiştir.

Bu düzenlemeye göre, 2011 yılı Mayıs ayı yerleştirme işlemleri, anlamsız bir şekilde, 12 Haziran 2011 seçimleri sonrasına bırakılmıştır.

Bu yazı için 22 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Haberler, Kpss  Etiketler: , , ,
Bu yazı için 22 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. smge diyor ki:

    nedir ya insanlarla dalga mı geçiyorlar

  2. umut diyor ki:

    ortaöğretim mezunları için demi geçerli ki bu tarih?

  3. katibe hanım diyor ki:

    diyecek hiçbirşey bulamıyorum bu duruma ya…. resmen seçimlerden sonrasına ertelediler yerleştirmeleri niye peki sizce? ben cevaplayım hemen arkadaşlar kendi adamlarını yerleştirecekler, dayın varsa girersin hesabı yani… kesinlikle oyumu bu partiye vermeyeceğim yaptıları bir açıklama bile yok atamayla ilgili

  4. qznto diyor ki:

    Nasıl yani kesin bilgimi bu?

  5. by yasin diyor ki:

    arkadaslar simdi bizim atamalarımızdamı hazirana kaldı bumu demek oluyo

  6. qznto diyor ki:

    Birisi bişey diyor gerisi yok aslı astarı varmı bu bilginin?

  7. mekan66 diyor ki:

    mayısta yapacağımız tercihler artık seçimden sonra ya kaldı kesin bilgi ösym sitesinden duyduklarımızı yazıyoruz.
    biz de çok üzüldük ama yapacak bir şey yok seçim nedeniyle biraz fazla alım olur diye düşünüyorduk ama malesef o hakkı kaybedeceğiz büyük ihtimalle

  8. Katip Aday Adayı diyor ki:

    9. KPSS-2011/1: Devlet Personel Başkanlığı Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadro ve Pozisyonlarına 1. Yerleştirme

    20.06.2011
    01.07.2011
    http://www.osym.gov.tr

  9. katipliğe kaldı bir adım diyor ki:

    bu atamaların bizim atamalarla ilgisi yok yani bu atamalar ösym nin yapmış olduğu atamalar ki bizimle ilgisi olsaydı zaten şubat sonunda da yapıldı bu atamalar o zaman bizimle ilgisi yoktu da şimdi mi var

  10. esra diyor ki:

    evet arkadaşlar bu atamaların bizimle ilgisi yok. iyki de kazanmışım valla katipliği yoksa bi on yıla atanırdım galiba

  11. hakan diyor ki:

    bunların yaptığı iş mi ya.ayıp ayıp

  12. ses diyor ki:

    inş. hiç alım yapılmaz 2012 e kadar hırsızlar memur olmamış olur hak yerini bulur..
    .

  13. şahin diyor ki:

    zabıt katipliğini kazanan arkadaşlar siz ocak ayında sınava girdiniz kazanmanıza rağmen hala atamalarınız yapılmadı mı

  14. merwe diyor ki:

    evet şahin kazandık ve hala daha atamalarımızı bekliyoruz malesef bu gidişle mayısa kaldık :(

  15. Duygu89 diyor ki:

    walla ben mayıs başınada razıyım arkadaşlar :( düşünün artık o kadar umutsuzum ki

  16. Duygu89 diyor ki:

    atamalar için bahsediyorum tabi

  17. merwe diyor ki:

    haklısın duygu bende umutsuzum mayısı da geçiririz biz bu gidişle

  18. ayşe diyor ki:

    bende katılıyorum aynen kendi adamlarını yerleştirecekler , seçimin geçmesini bekliyorlar

  19. karanlık diyor ki:

    vallah arkadaşlar zaten el altından dayısı olan yerleşiyordu önceleri şimdi ise açık açık dayısı olmayana ekmek yok diyorlar allah kabul etmesi inşallah

  20. karanlık diyor ki:

    bu ertelemenin katiplikle alakası yok ösym nin bu atamlaar ancak katiplik adalet bakanlığına ait olduğu için öncekiler yerleşecek