24
Jan
Yazar: | Okunma: 8.685 | Cevap: 18
Reklam

24/11/2011- Ortaöğretim mezunları için kadro ve pozisyonlar, ön lisans, lisans mezunları için kadro ve pozisyonlar. Söz konusu boş kadrolar için aranan nitelikler, diğer koşullar, mezun olunan alanlar aşağıda listelenmiştir. Ortaöğretim, ön lisans veya lisans olarak seçerek kılavuzu inceleyebilirsiniz.

Başvuru Başlangıç Tarihi : 24.01.2011
Tercihleri için son başvuru tarihi : 02.02.2011

GENEL AÇIKLAMALAR
TABLO 1 – ORTAÖĞRETİM MEZUNLARI İÇİN KADROLAR VE POZİSYONLAR
TABLO 2 – ÖNLİSANS MEZUNLARI İÇİN KADROLAR VE POZİSYONLAR
TABLO 3 – LİSANS MEZUNLARI İÇİN KADROLAR VE POZİSYONLAR
MEZUNİYETE İLİŞKİN ARANAN NİTELİKLER
ORTAÖĞRETİM MEZUNLARI İÇİN ARANAN NİTELİKLER
ÖNLİSANS MEZUNLARI İÇİN ARANAN NİTELİKLER
LİSANS MEZUNLARI İÇİN ARANAN NİTELİKLER
CİNSİYET VE DİĞER KOŞULLAR İÇİN ARANAN NİTELİKLER
TABLO 4A – MEZUN OLUNAN ORTAÖĞRETİM ALANLARI
TABLO 4B – MEZUN OLUNAN ÖNLİSANS PROGRAMLARI
TABLO 4C – MEZUN OLUNAN LİSANS PROGRAMLARI

Dikkat: Sitemizde yayınlanan yazıların tüm hakları saklıdır. Yazıların tamamen veya kısmen kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. İhlal eden siteler ve yöneticileri hakkında Ankara C. Başsavcılığında yasal takip başlatılmaktadır.


Bu yazı için 18 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Kpss  Etiketler: , , , , , , , ,
Bu yazı için 18 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. jagler16 says:

    ben üniversite 1. sınıf öğrencisiyim
    hem okurken katiplik yapılırmı?

  2. magic says:

    ben bir şey soracaktım diyelim ki bu tercihleri yaptık aynı zamanda da katipliğe başvurduk ikisini de kazandık tercih şansımız oluyormu? yoksa örnegin katipliği sözleşmeli kazandık bu tercihlerde de yerleştik yerleştiğimiz memurluğu yapmak zorundayız yoksa katipliği seçebiliyomuyuz?

  3. cansu says:

    kız meslek lisesi çocuk gelişimi mezunuyum 55 puan aldım napabilirin

  4. adem says:

    ne ortaöğretim mezunuyum 65 puan aldım nerelere yerleşebilirim

  5. Yasin says:

    Meslek lisesi bilgisayar donanım mezunuyum. Ortaöğretim kurumlarının herhangi bir alanından mezun olma şartını da karşıladığım için 2001 kodlu alanları da tercih edebilecek miyim?

  6. memet says:

    ben adalet mezunuyum tercih klavuzundan nereleri tercih edebiliyorum? bölümüme ait biyer yok.

  7. sude says:

    Jagler ben üniversitede okurken sınıf arkadaşlarım vardı zabıt katibi olabilirsin muhtemelen.Memet iyi bak bir yığın yer var.

    Bu arada bilen varmı adalet yüksekokulu diploması bilgisayar sertifikası yerine geçiyor mu arkadaşlar ?

  8. magic says:

    sude adalet myo dan mezunsan diploman yeterli ayrıca bi belge istenmeyecektir :)

  9. sude says:

    Teşekkür ederim magic :) Bu yüksek seçim kurulu niye zabıt katibi diye bizi almıyo sinir oluyorum :(

  10. kalender says:

    arkadaşlar ben önlisans büro yön sekreterlik mezunuyum kpss puanım 72 sizce tercih yapayım mı yaparsam hangi bölümü tercih edeyim

  11. BirolKorkmaz says:

    Arkadaşlar ben katiplik için basvuruda bulundum ve aynı zamanda Devlet atamalarına da basvuru yaptım. Peki ya şimdi ne olacak ben asıl katipliği istiyorum.Sözleşmeli Katiplik geldi devlet ataması da geldi ikisi arasında tercih yapma şansım var mı yoksa direkt devlet atamasına mı gitmek zorundayım ?????????

  12. esranur says:

    kim yardımcı olacak bize yaa nerden bulacaz bölümüzle ilgili yerlerin kodlarınııı

  13. esra59 says:

    esranur sen bana söyle bölümünü ben sana bölümünün kodunu söyleyim ayrıca kendin bakmak istersen önlisans mezunumusun yoksa lise mezunu musun hangisiyse artık tercih kılavuzu için girdiğinde sıralanıyor zaten aranan nitelikler dosyasını indir oradan bakabiliyorsun

  14. yusuf says:

    yaaaaaav ortaöğretim mezunları için aranan kadro ve pzisyonlar lin ki açılmıyr neden yardımcı olrsa biriniz şimdiden tşkler

  15. sefa says:

    ben 73 aldım bilgisayar programlama bölümü atanır mıyım

  16. asdfghjklş says:

    çok vasat bi site olmuş bu . soruları cevaplasaydınız iyi olurdu .

  17. Hector says:

    If I am not maesiktn there are lnittamiois on the total gigs downloaded, even with a premium accountI found it* Get your own real PREMIUM-Account and we will always have a download-slot reserved for you!Sole exception: Max. 3000 MB of downloads per day, but 20000 MB burst-downloads!This means, we will always add 3000 MB to your traffic-account per day (max. 20000 MB).If you empty your bucket every day, you can download 3000 MB per day.If you don’t download today, you can download 6000 MB tomorrow and so on.

  18. şeyda says:

    ??