31
Ara
Yazar: | Okunma: 52.045 | Cevap: 85
Reklam

Arkadaşlar; Aşağıda ayrı ayrı belirtmiş olduğum mesleklerin tam net maaş miktarları nelerdir?

1-) İnfaz Koruma memuru;

a-) Sözleşmeli =? , Kadrolu=?

2-)  Zabıt Katibi;

a-) Sözleşmeli =? , Kadrolu=?

3-) Şoför=?, Teknisyen=?, Mübaşir=?

Bu yazı için 85 yorum yapılmış yorumları alt kısımdaki yorumlar bölümünden görebilir yorum yapabilirsiniz.

Reklam


Kategori: Soru Cevap  Etiketler: , ,
Bu yazı için 85 yorum yapıldı.


Katipler.Net haber listesine "E-Mail Adresinizi Ekleyin" Gelişmelerden Anında Haberdar Olun !!!

E-Mail Adresiniz:

Açılan sayfada doğrulama kodunu yazarak "complete" butonuna tıklayınız. Onay maili gönderilecektir.

  1. Editör Editör diyor ki:

    2011 ocakta sözleşmeli bekar lise mezunu katip maaşı 1276 civarında olacak 150 de mesai sayarsak 1410 tl gibi.

  2. şeyda diyor ki:

    evli olanlar peki? çok bişey farkediyormu?

  3. deeplove diyor ki:

    Sayın editör bu zabıt katipliğinde ek ücret gibi bir şey yokmu, toplamda 1410 liramı geçiyo yani yeni başlayan bir katipin eline, bunun dışında infaz korumam memurlarının ücretleri ne kadar bu konuda da net bilgi veriseniz.

  4. halil diyor ki:

    arkadaşım ikm de ek ücret mesai falan devlet memurlarında olmaz sözleşmeli infaz koruma aralık 2010 net alınan 1152,00 tl yanlız ocak 2011 maaşı benim hesaplarıma göre 1260 tl olması lazım ama aldıgım duyumlara göre 1340 tl olacakmış eger yeni tercih yaparsan kadrolu olarak yap ve önceligin farklı meslek olsun en son infaz koruma memurlugunu seç zabıt katibi olursan mesai alırsın senede bi sefer hemen hemen ortalama büyüklükteki bir şehirde yıllık bir seferligine 3000-5000 tl arası döner sermaye alırsın seneden bir sefer banka promosyonu alırsın tercihin adalet bakanlıgından yana olacaksa son tercihin ikm olmak olsun çünkü biz adliyelerin arka bahçeleriyiz tercihini ona göre yap

  5. lale diyor ki:

    bişey sorucam zabıt katipleri günde kaç saat çalışıyor bu mesai nasıl oluyor normal memurlar gibi sabah 8 akşam 5 mi oluyor bide yazın adliyeler tatile giriyoya katiplerde giriyomu hafta sonu tatilmi

  6. akten42 diyor ki:

    HALİL kardeşime; kardeş bu dediklerin kadrolular için mi geçerli sözleşmelilerde bu banka promosyanlarından, senelik döner sermaye filan alıyormu ben bunu çok merak ettim bir tanıdığım var istanbul kadıköy adliyesinde çalışıyor ama sözleşmeli kadrolumu bilmiyorum bir defa sordum malum maaş konusu hassas bir konu hiç kimse maaşlarından bahsetmek istemez 1500 aldığını söyledi hayırlısı bakalım

  7. Anonim diyor ki:

    SADECE F KLAVYE KULLANANLAR SINAVA ALINACAKMIŞ ARKADAŞLAR BİLGİNİZE…

  8. Marquez diyor ki:

    akten döner sermaye diye birşey yok. Banka promosyonuna gelince sözleşmelilerde aliyor.

    lale: Normal mesai saatleri tabiki 8-17 fakat iş yoğunluğundan bazen çıkış saatleri değişebilir.

  9. mahmut diyor ki:

    anonim git ve kendini becer…gerizekalı….

  10. elif.k diyor ki:

    bakırköyde sınava gircek olan varmı bırde cok aptal bır soru olarak düşünebilirsiniz ama servisleri var mı acaba:(:)

  11. mavi diyor ki:

    nedir bu dedikodu arkadaşlar ??? f klavye bilmeyenler sınava alınmıyor mu . ya lütfen aydınlatın bizi arkadaşlar yaa. benim bu sınava mutlaka girmem lazım. bu saatten sonra f klavyeye dönersem başaramam :-( ((

  12. Anonim diyor ki:

    Admin yardimci olursan sevinirim 2010 kppsde 70 alaamadim 2008 kpss sonucuya göre basvurabilir miyim bundan öncekinde her iki sinav göz önüne getirilmisdi bundada ölemi acabaa?

  13. Anonim diyor ki:

    Anonim

    ya sen yine kafadan üşütmeye başlamışsın galiba yeter arkadaşım ne bu ya burdakiler bilgi edinmeye çalışıyor çevre kirliliğine karışmaya çalışmıyor etrafı olur olmaz yalan bilgilerle kirletme daha fazla… bir kpss geçemedimyazdın sonri iki gün sonra 75 aldım dedin şimdi yine yazıyorsun saçmalıklar yok klavyede 350 yazıyordun … şimdi son saçmalığında f klavyeymiş kimse kör değil herkesin okuma yazmasıda var ilanda yazılanları herkes biliyor daha fazla burda yalan yanlış yorumlar yapma bence…

  14. Yalova diyor ki:

    önlisans mezunları ne kadar maaş alıyor?Çalışma saatleri nelerdir?İşe ilk başladığın zaman ne gibi zorlukları var?Mahkeme salonunda mı göreve başlıyorsun?Hani şu hakim karar verirken yaz kızım diyo ya bu meslek o meslek mi?

  15. Anonim diyor ki:

    arkadaşlar bişey soracaktım ankarada başvuruları nereye yapıyoruz bide mülhak adliyesi ne demek atamaları merkez adliyelerden mi yapılıyor demek yani sınav merkezden yapılıp mülhak adliyelere mi gönderilor cevaplar için şimdiden teşekürler başkentli

  16. nuriye diyor ki:

    arkadşlar katiplikte sadece yazdıkları mahkemeleremi
    katılıyorlar başka bir birimde çalışma durumları
    varmı peki

  17. eylem diyor ki:

    Arkadaşlar adliyenin vermiş olduğu 2 ilan var. 2 sinde de zabıt katibi ilanı var. Sizler hangisine gireceksiniz. Bir de infaz koruma zabıt katibi ile diğer ilandaki zabıt katibi arasındaki fark nedir? İkisine birden başvuru yapılabiliyor mu?

  18. €sma diyor ki:

    arkadaşlar ben 3dkda 60 kelime yazıyorum. Kursa gitsem faydası olurmu önerirmisiniz acil cvp lütfen nasıl başaracam.off

  19. katip değil matip diyor ki:

    ya bende 60 kelime anca yazıyorum ne olcak ya yetişemez miyiz??

  20. €sma diyor ki:

    bilmiyorum acaba kursa gitsem faydası olurmu bilgi almaya çalışıyorum.

1 2 3 5